Handig als het geregend heeft.quote:Love them. Wear anywhere. Don't walk on wet ground with these. Feet and socks will get wet. Has small holes for ventilation in sole. Great but.
Ja super praktisch hier.quote:
LOL ik moest opzoeken wat dat was, maar dan krijg je allemaal plaatjes van zo'n ROnald McDonald schoenenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:43 schreef Pendule het volgende:
Gewoon altijd hoge jordans.
Al het andere is poep
Air Max 90wquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:43 schreef Pendule het volgende:
Gewoon altijd hoge jordans.
Al het andere is poep
Oh wauw wat uniek en tof ik zou meteen 300 euro aftikkenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:48 schreef Bitlord het volgende:
Zo slecht, dat ze kennelijk nu afgetrapte lelijke tweedehands schoenen als nieuw moeten verkopen.
[ afbeelding ]
https://www.nike.com/nl/t(...)_EAEYASAAEgLHg_D_BwE
Ze zijn echt niet vijf dagen bezig met een schoen in elkaar zetten hoor.quote:
Kan je nagaan hoeveel mensen zo een schoen alsnog willenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:48 schreef Bitlord het volgende:
Zo slecht, dat ze kennelijk nu afgetrapte lelijke tweedehands schoenen als nieuw moeten verkopen.
[ afbeelding ]
https://www.nike.com/nl/t(...)_EAEYASAAEgLHg_D_BwE
Jarenlang gedaan.quote:
Hier hoor ik niet tussen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef BaksteenMongool het volgende:
Het gaat ook slecht met FOK!, vandaar dat er nu alleen nog afgetrapte users actief zijn.
@:vogeltjesdans
@:realnice11
@:welfareboy
@:tong80
@:NaarMensje
@:JoopKlepzeiker
@:Centenbak
@:De_Boswachter
@:Pendule
Nee.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:46 schreef Centenbak het volgende:
[..]
LOL ik moest opzoeken wat dat was, maar dan krijg je allemaal plaatjes van zo'n ROnald McDonald schoenen
Ik ben een top user. Ben alleen meestal te dronken om normaal te reageren.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef BaksteenMongool het volgende:
Het gaat ook slecht met FOK!, vandaar dat er nu alleen nog afgetrapte users actief zijn.
quote:Op zondag 18 juni 2023 22:41 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ja dus, wat een clownsschoenen![]()
[ afbeelding ]
Koop abbo neefquote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef BaksteenMongool het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Niet 24/7 op airmax lopen i.c.m. een Aussie
Haha jaa sureequote:Op zondag 18 juni 2023 21:24 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik ben een top user. Ben alleen meestal te dronken om normaal te reageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |