Ik heb een boek uit zo'n mini bieb meegenomen hier in de straat.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk niet dat ik het nog red om voor 1 juli nog 6 boeken te lezen
Leuk! Ik heb eigenlijk nog geen enkel boek van hem gelezen, maar ik vind het wel een leuke man. Heb je al meer boeken van hem gelezen? Het diner was volgens mij heel populair.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een boek uit zo'n mini bieb meegenomen hier in de straat. [ link | afbeelding ]
Ja het Diner heb ik ook op de plank. (en gelezen)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb eigenlijk nog geen enkel boek van hem gelezen, maar ik vind het wel een leuke man. Heb je al meer boeken van hem gelezen? Het diner was volgens mij heel populair.
Ik weet niet wie de foto bewerking doet bij dat blad maar het is fucking slecht.quote:
en geen de Bruinequote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:32 schreef mario390 het volgende:
of het klopt is de vraag
vertongen kann ook niet
Het is een roddelblad, ik denk dat we geen kwaliteit hoeven te verwachtenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de foto bewerking doet bij dat blad maar het is fucking slecht.
tot hoelaat heeft die ellende nog geduurd vannacht?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is een roddelblad, ik denk dat we geen kwaliteit hoeven te verwachten
Iets voor 1 uur ofzo? En toen was er nog iets op de parkeerplaats door flatbewoners.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
tot hoelaat heeft die ellende nog geduurd vannacht?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets voor 1 uur ofzo? En toen was er nog iets op de parkeerplaats door flatbewoners.
Nou zelfs roddelbladen kunnen wel beterquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is een roddelblad, ik denk dat we geen kwaliteit hoeven te verwachten
Damm Shii je gaat als een speerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb eigenlijk nog geen enkel boek van hem gelezen, maar ik vind het wel een leuke man. Heb je al meer boeken van hem gelezen? Het diner was volgens mij heel populair.
Ja ik zag het.quote:
Gaat lukken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik zag het.![]()
Had ik niet verwacht, want ik vond er heel veel leuke bij zitten. Nog een paar rondes en dan is het topic vol. Spannend.
Ik hoorde in de verte glas vallen enzo.quote:
Tot hoe laat gingen ze gisteren door?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoorde in de verte glas vallen enzo.
Vandaag verloopt tot nu toe goed. Buiten dan.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot hoe laat gingen ze gisteren door?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets voor 1 uur ofzo? En toen was er nog iets op de parkeerplaats door flatbewoners.
Zegt ze net.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot hoe laat gingen ze gisteren door?
Oh vergeten te vertellen dat alles stonk naar vuurwerkquote:
Ow, dat vuurwerk is minder jaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh vergeten te vertellen dat alles stonk naar vuurwerk
Ik heb een paar uur slaap gehad ja. Denk dat ik om 2 uur in slaap viel en half 7 weer wakker was
jezus ....quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh vergeten te vertellen dat alles stonk naar vuurwerk
Ik heb een paar uur slaap gehad ja. Denk dat ik om 2 uur in slaap viel en half 7 weer wakker was
Stel je niet aan zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Nou nou nou... feesiequote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
25+ graden binnen en buiten en alles meurt naar vuurwerk?
gadverdamme
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles stond open en toen ging een debiel vuurwerk afsteken en omdat er geen wind stond, bleef alles lekker hangen. Was heerlijk. En dan zat ik zelf al niet lekker in mijn vel.
Maargoed na 2 John Wick films vanmiddag waren alle emoties wel weer weg.Doe even normaal zeg. Aansteller, tering zeg. Nu doe ik evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Okequote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. Aansteller, tering zeg. Nu doe ik even
Nee niet op die aandacht zuigende manier van jou.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke
Ik ga wel weer wat anders doen, want open zijn over je mentale gezondheid wordt schijnbaar niet op prijs gesteld.
Welk?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
ik moet aan zo'n foto uit de 60-er jaren denken
quote:
Quiche (lekker makkelijk)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je er iets anders lekkers inschuiven?
Nee ik hoef Mario niet in de ovenquote:
Maak je niet zo druk, gewoon gezellig hier blijven.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor dat er weer wilde verhalen rond gaan over van alles en nog wat. Was al dagen niet lekker in mijn vel en dan kan ik zo'n situatie als gisteravond gewoon moeilijk hebben omdat ik mijn ei niet kwijt kan. En dat kwam bovenop een beste vriend die voor de zoveelste keer een poging had gedaan.
Maargoed ik ben een aandachtshoer en een aansteller. Dus ik ga mezelf wel vermaken.
Dat ik dan een beetje steun zoek ergens is ten strengste verboten.
Ik weet genoeg. Het was ontzettend gezellig ofzo
Oh dat is ook weer een goed plan, maar die prop ik in de rookovenquote:
Herkenbaar hoor dat dingen zich opstapelen en dat je dan minder kunt hebben. Je bent geen aansteller. Maar sterkte.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor dat er weer wilde verhalen rond gaan over van alles en nog wat. Was al dagen niet lekker in mijn vel en dan kan ik zo'n situatie als gisteravond gewoon moeilijk hebben omdat ik mijn ei niet kwijt kan. En dat kwam bovenop een beste vriend die voor de zoveelste keer een poging had gedaan.
Maargoed ik ben een aandachtshoer en een aansteller. Dus ik ga mezelf wel vermaken.
Klinkt ook goed. Heb het vandaag de Sparerib express maar even laten regelen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is ook weer een goed plan, maar die prop ik in de rookoven
nee joh, laat je niet wegjagenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker makkelijk met dit warme weer, ik heb asperges gegeten, voor de laatste keer dit seizoen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klinkt ook goed. Heb het vandaag de Sparerib express maar even laten regelen.
Zeker, maar wensen dat je ernstig ziek bent gaat me net even een tikkie te verquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor dat dingen zich opstapelen en dat je dan minder kunt hebben. Je bent geen aansteller. Maar sterkte.
Asperges. Ook heerlijk. Al loopt het seizoen wel op het einde.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker makkelijk met dit warme weer, ik heb asperges gegeten, voor de laatste keer dit seizoen.
Ja snap wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker, maar wensen dat je ernstig ziek bent gaat me net even een tikkie te ver
Eens, ik denk dat hier genoeg mensen zijn die geliefden zijn verloren aan een ernstige ziekte en dat dan voor jezelf wensen vind ik ook te ver gaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker, maar wensen dat je ernstig ziek bent gaat me net even een tikkie te ver
Lekker hoor, nog even van genieten nu het nog kan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Asperges. Ook heerlijk. Al loopt het seizoen wel op het einde.
Morgen gaan die van ons de pan in.
Dat en dat niet alleen er zijn hier ook users die met hun gezondheid worstelen. Dat is best kutquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens, ik denk dat hier genoeg mensen zijn die geliefden zijn verloren aan een ernstige ziekte en dat dan voor jezelf wensen vind ik ook te ver gaan.
Ook ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat en dat niet alleen er zijn hier ook users die met hun gezondheid worstelen. Dat is best kut
quote:
Ik heb een keer en vriend gehad, die baalde dat mensen in zijn kennissen kring ernstig ziek waren en alla aandacht kregen en dat hij er wel eens even tussen uit wilde weg bij die zieke mensen. Ik (had toen longkanker) zei TOEN tegen hem. Wat let je, je bent gezond, je hebt geld, je hebt een auto en geen verplichtingen je kan gaan als je wilt. Dat vond hij zo gemene uitspraak van mij en dat hij nooit van mij verwacht, ik was een groot kreng. Ik moest hem maar vergeten en hij heeft per direct de vriendschap verbroken. En smeet de haak op. Ik was echt verbaasd en zeker 10 min nog met de telefoon aan mijn oor gezeten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens, ik denk dat hier genoeg mensen zijn die geliefden zijn verloren aan een ernstige ziekte en dat dan voor jezelf wensen vind ik ook te ver gaan.
Zo dan, fijne vriend is dat.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een keer en vriend gehad, die baalde dat mensen in zijn kennissen kring ernstig ziek waren en alla aandacht kregen en dat hij er wel eens even tussen uit wilde weg bij die zieke mensen. Ik (had toen longkanker) zei TOEN tegen hem. Wat let je, je bent gezond, je hebt geld, je hebt een auto en geen verplichtingen je kan gaan als je wilt. Dat vond hij zo gemene uitspraak van mij en dat hij nooit van mij verwacht, ik was een groot kreng. Ik moest hem maar vergeten en hij heeft per direct de vriendschap verbroken. En smeet de haak op. Ik was echt verbaasd en zeker 10 min nog met de telefoon aan mijn oor gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |