NRW.. dan moet ik ook wat krijgen.. anders trollt het weer met me.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Morgenmiddag en avond geht es loss
[ twitter ]
Zet ff een plaatsnaambordje 'De Bilt' in de tuin aubquote:Op maandag 19 juni 2023 11:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Heb alweer 24.7 staan in de tuin en loopt op
Haha ja.. mja. Hier houden de hittegolven altijd wat langer aan (als De Bilt al een hittegolf heeft..). Beginnen eerder, eindigen later. Ik kijk eigenlijk niet zo naar De Bilt. Nou nou, zie je in het nieuws 'Hittegolf een feit', zweet ik me al twee weken de ballen uit de broek ofzoquote:Op maandag 19 juni 2023 11:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zet ff een plaatsnaambordje 'De Bilt' in de tuin aub
Excuses ik heb vakantie. Ik denk dat er statisch verband is tussen mijn vakantie en slecht weer...quote:Op maandag 19 juni 2023 12:14 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
GFS control heeft er zin in...
... in de herfst
Aan mijn energierekening te zien was mei ongeveer gelijk qua aircogebruik als vorig jaar hierzo, dus als juni er plots ruim bovenuit steekt, weten we waar dat aan lagquote:Op maandag 19 juni 2023 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Excuses ik heb vakantie. Ik denk dat er statisch verband is tussen mijn vakantie en slecht weer...
Normaal gesproken iets ieder vakantie, ben iets van 1 a 2 weken later.
Dan moeten we met zijn allen voor volgend jaar bepalen wanneer ik vakantie heb dan.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan mijn energierekening te zien was mei ongeveer gelijk qua aircogebruik als vorig jaar hierzo, dus als juni er plots ruim bovenuit steekt, weten we waar dat aan lag
Schuld van Ruttequote:Op maandag 19 juni 2023 12:11 schreef Haags het volgende:
Code geel, dan zitten we hier weer de hele dag in de zon en valt er geen drup regen. @:nattekat
Gaap. Enorme bloemkolen, rolwolken, terreurbuien en lichtflitsen willen we zienquote:
Uitjes stinken, je komt zeker uit Zeeland met je uitjes?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:46 schreef Rabieluh het volgende:
Dat geleuter altijd over harde buien die bijna niks doen als het erg droog is, misschien op een kale helling of een gortdroge akker met wat uitjes. In een bos is het prima.
Het is gewoon in volume veel en veel te weinig. Ook zo'n dikke bui.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:46 schreef Rabieluh het volgende:
Dat geleuter altijd over harde buien die bijna niks doen als het erg droog is, misschien op een kale helling of een gortdroge akker met wat uitjes. In een bos is het prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |