Als het vannacht serieus gaat regenen, sta ik op en ga ik erin staan.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Wat ruikt de eerste regen in weken toch lekker
Geosmin, een stofje uitgescheiden door Streptomyces bacteriënquote:Op zondag 18 juni 2023 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Wat ruikt de eerste regen in weken toch lekker
Blijft niks van over.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Dat lijntje boven Zeeland zag er 1,5 uur geleden veel enger uit.
verdamptquote:Op zondag 18 juni 2023 22:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
Volgens de radar komt er wel flink wat aan richting Limburg
Doe eens niet steeds pret bedervenquote:
Die kaartjes zien er wel spann0nd uit.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Dinsdag wordt de dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk heel erg uit naar dinsdagquote:Op maandag 19 juni 2023 00:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Doe eens niet steeds pret bederven
En daar moet ik dwars door heen richting Emmerichquote:Op maandag 19 juni 2023 00:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Dinsdag wordt de dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regen/onweer is prima, maar donderdag/vrijdag zit ik net in de Biesbosch.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:28 schreef INViCTuS het volgende:
Hopelijk niet alleen prijs in Deutschland! Wil wel weer eens zwaar onweer hebben
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat heeft voor de natuur nauwelijks effect. Daarvoor moet het gewoon weer twee weken aan een stuk regenen.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:02 schreef INViCTuS het volgende:
Vooruitzichten zijn wel ongekend zomers. Alleen maar 25-30 graden. Wat een start van de zomer. Geen winter gehad en amper lente, maar de zomer doet vooralsnog goed z'n best.
Morgen en donderdag regen of terreur buien en dan kan de natuur ook weer aansterken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |