Een paar goeie pasjes geven en daar teveel op teren is niet hetzelfde als spelen als Pirlo, maar ok.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Pirlo van PSVvergelijkbare speelstijl. Niet voor niks dat Milan Tonali wil vervangen voor Veerman
Sangare is de laatste maanden aan bijna elke club gelinkt. Die gaat sowieso vertrekken.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een paar goeie pasjes geven en daar teveel op teren is niet hetzelfde als spelen als Pirlo, maar ok.
Ik dacht dat ze interesse in Sangare hadden maar in deze komkommertijd is ook dat waarschijnlijk niet serieus te nemen.
Best een leuke speler en heeft een goeie pass maar hij verdedigt gewoon te slecht voor die positie, hij is eigenlijk een luie 10 die niet meer bestaat in het huidige voetbal.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sangare is de laatste maanden aan bijna elke club gelinkt. Die gaat sowieso vertrekken.
Je onderschat Veerman.
Nja hij kan prima mee maar omdat zijn verdedigen wat aan de zwakke kant is zal hij de top niet halen nee. Lui vind ik hem overigens niet, maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Best een leuke speler en heeft een goeie pass maar hij verdedigt gewoon te slecht voor die positie, hij is eigenlijk een luie 10 die niet meer bestaat in het huidige voetbal.
Dat heeft ook een beetje te maken met de idioterie van het extreem volle programma. De transferperiode is nog erg lang en je tekent niet zo snel voor 2 mio per jaar bij PSV als je nog zit te hopen op 6 mio per jaar bij een kutclub in de PL.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is inmiddels alweer 26 juni en er is nog niemand officieel binnen, ondanks dat kwaliteitsimpulsen gigantisch nodig zijn.
Ja, die Pepi zal wel komen. Op de plek waar een kwaliteitsimpuls misschien wel het minst nodig is.
Andersom geldt dat natuurlijk weer voor PSV richting kleinere clubs. En zo is het ook altijd geweest.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:18 schreef VEM2012 het volgende:
Alles werkt nu eenmaal in het voordeel van de grootste clubs van Europa, want die hebben nu eenmaal macht.
Ben ik niet met je eens, er is al heel lang duidelijkheid waar er versterkingen moeten komen, dan kun je echt wel 1 of 2 spelers direct aan het begin van de periode binnen halen. Ofwel door snel te handelen of door goed te scouten waardoor je niet in de vijver van potentiële PL spelers loopt te vissen.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat heeft ook een beetje te maken met de idioterie van het extreem volle programma. De transferperiode is nog erg lang en je tekent niet zo snel voor 2 mio per jaar bij PSV als je nog zit te hopen op 6 mio per jaar bij een kutclub in de PL.
Alles werkt nu eenmaal in het voordeel van de grootste clubs van Europa, want die hebben nu eenmaal macht.
Het opstappen van de Jong heeft hier natuurlijk niet bij geholpen. We hadden pas in maart weer een TD. Maar het gaat allemaal erg traag ja, dat geeft tot nu toe weinig hoop.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, er is al heel lang duidelijkheid waar er versterkingen moeten komen, dan kun je echt wel 1 of 2 spelers direct aan het begin van de periode binnen halen. Ofwel door snel te handelen of door goed te scouten waardoor je niet in de vijver van potentiële PL spelers loopt te vissen.
Spierings is natuurlijk mislukt, en PSV kennende was dat de enige optie voor die positie. Het is al een jaar lang vrij duidelijk dat Sangare gaat vertrekken, waarom staat daar nog geen opvolger voor? Zelfde met de verdediging en de linksbuiten positie. Prima als 1 of 2 versterkingen pas laat rondkomen, maar ik vind het vrij zorgelijk dat 2 weken na het aanstellen van Bosz het enige dat je hoort is dat Spierings liever naar Lens gaat en dat Pepi inmiddels 14x rond is geweest maar toch nog niet helemaal.
Klopt. Schreef ik iets anders dan?quote:Op maandag 26 juni 2023 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Andersom geldt dat natuurlijk weer voor PSV richting kleinere clubs. En zo is het ook altijd geweest.
De plannen zijn natuurlijk enorm gewijzigd met het vertrek van Van Nistelrooy.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, er is al heel lang duidelijkheid waar er versterkingen moeten komen, dan kun je echt wel 1 of 2 spelers direct aan het begin van de periode binnen halen. Ofwel door snel te handelen of door goed te scouten waardoor je niet in de vijver van potentiële PL spelers loopt te vissen.
Spierings is natuurlijk mislukt, en PSV kennende was dat de enige optie voor die positie. Het is al een jaar lang vrij duidelijk dat Sangare gaat vertrekken, waarom staat daar nog geen opvolger voor? Zelfde met de verdediging en de linksbuiten positie. Prima als 1 of 2 versterkingen pas laat rondkomen, maar ik vind het vrij zorgelijk dat 2 weken na het aanstellen van Bosz het enige dat je hoort is dat Spierings liever naar Lens gaat en dat Pepi inmiddels 14x rond is geweest maar toch nog niet helemaal.
Ik mag hopen dat er achter de schermen hard aan gewerkt wordt inderdaad. Maar het hoeft ook niet gemakkelijk te zijn natuurlijk, als je overtuigd bent van een bepaalde speler kun je gewoon geld op tafel leggen, dat doen andere clubs ook.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De plannen zijn natuurlijk enorm gewijzigd met het vertrek van Van Nistelrooy.
We kunnen hoog of laag springen, maar jij en ik weten niet wat er exact speelt bij PSV. Dus kun je ook niet beoordelen of er nu echt een zooitje van wordt gemaakt.
Spelers die je nu gemakkelijk kan aantrekken, die zijn zelden een echte versterking.
dit inderdaad, dat is ook de reden dat hij best rendeerde naast Guiterez die veel vuil werk opknaptequote:Op zondag 25 juni 2023 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Best een leuke speler en heeft een goeie pass maar hij verdedigt gewoon te slecht voor die positie, hij is eigenlijk een luie 10 die niet meer bestaat in het huidige voetbal.
ik sluit niet ui dat ze nodige transfers over 1 juli tillen ivm boekjaarquote:Op maandag 26 juni 2023 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is inmiddels alweer 26 juni en er is nog niemand officieel binnen, ondanks dat kwaliteitsimpulsen gigantisch nodig zijn.
Ja, die Pepi zal wel komen. Op de plek waar een kwaliteitsimpuls misschien wel het minst nodig is.
Dat zou voor inkomend toch juist nadelig zijn?quote:Op maandag 26 juni 2023 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik sluit niet ui dat ze nodige transfers over 1 juli tillen ivm boekjaar
De meeste spelers hebben wel meer opties natuurlijk. Of hopen op meer.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er achter de schermen hard aan gewerkt wordt inderdaad. Maar het hoeft ook niet gemakkelijk te zijn natuurlijk, als je overtuigd bent van een bepaalde speler kun je gewoon geld op tafel leggen, dat doen andere clubs ook.
Ik noem maar iets, maar als PSV overtuigd is van Van Ewijk kun je die gemakkelijk bij Heerenveen weghalen.
Lijkt geen obstakel te vormen voor andere clubs in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste spelers hebben wel meer opties natuurlijk. Of hopen op meer.
Bij Ajax is er ook nauwelijks wat binnen, terwijl er daar nog meer nodig is. Transfermarkt komt altijd wel traag op gang.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
flopquote:
zolang Obispo geblesseerd is raak je hem niet kwijtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
komen er ook nog verdedigers en laat aub die Ramalho snel oprotten nu er klein beetje interesse is voor die flapdrol
en Obispo, Teze graag ook weg, zelfs voor niks mag het van mij
en dan Stefan de Vrij proberen te halen, en een echte rechts en links back graag nu voortaan (het type Teze is geen back) misschien die George Cox wat? die geeft altijd wel 110% inzet op de linkerkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |