Paniek huurdeals incoming.....quote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat Spierings inmiddels nog steeds niet binnen is doet mij ook denken dat die niet meer gaat komen inderdaad. Volgens mij had PSV 1,5 week geleden oid al een gesprek met hem.
Mag toch echt hopen dat Stewart hard bezig is met verdedigers achter de schermen, maar ik zie het alweer gebeuren dat we met Obispo en Ramalho de CL gaan proberen te halen
Ja terug van de verhuur periode inderdaad. Man van ¤ 12.000.000quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat Baumgartl terug komt, klopt dat?
Je bedoelt die linksback Wagner? Doe niet zo interessant wil je.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
is het nou echt zo moeilijk om gewoon beetje goed rond te kijken in scandinavie, belgie, de mls (via via Stewart's contacten)
die Kai Wagner (centrale verdediger) van Philadelphia Union lijkt me wel wat, en Earnie heeft nog goede banden met hun trainer Curtin
iets van Bodo/Glimt misschien
ik noemde ook maar iemand, en tis misschien een van de goedkopere daarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bedoelt die linksback Wagner? Doe niet zo interessant wil je.
Feit is dat de beste man nooit centraal speelt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik noemde ook maar iemand, en tis misschien een van de goedkopere daar
nou ja, we moeten ook een nieuwe linksback dusquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feit is dat de beste man nooit centraal speelt.
Goaltje tegen Estland, heel erg lastig inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:59 schreef tja77 het volgende:
Bakayoko (die volgens de kenners hier geen talent heeft) + 5 miljoen.
Dat heb ik letterlijk nog niemand over hem horen zeggen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:59 schreef tja77 het volgende:
Bakayoko (die volgens de kenners hier geen talent heeft) + 5 miljoen.
Heb ik regelmatig gezegd, dus hij heeft wel gelijk. (Al ben ik geen kenner uiteraardquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat heb ik letterlijk nog niemand over hem horen zeggen.
Ow. Dan heb je er weinig kijk op. Hij heeft bakken met talent. Of hij er ook wat mee gaat doen is de vraag.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb ik regelmatig gezegd, dus hij heeft wel gelijk. (Al ben ik geen kenner uiteraard)
Ik vind het helemaal niks, en het zou me heel erg verbazen als het ooit wat gaat worden. Maar hey, hopelijk zit ik er compleet naast.
Bakken met talent scoort meer dan 5 goals in PSV 1. Waarvan ook nog eens 2 tegen een degradant. Maar we gaan het zien, zoals gezegd, hopelijk zit ik er naast.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ow. Dan heb je er weinig kijk op. Hij heeft bakken met talent. Of hij er ook wat mee gaat doen is de vraag.
dus we moeten nog 4 versterkingen voor de basiself, en dan nog wat voor de breedte, huurdeals misschien voor de breedtequote:Benitez
aanwinst, aanwinst, Baumgartl, aanwinst
Veerman, Xavi Simons, Gutierrez (zou kunnen blijven, wil eerst gesprek met de trainer)
aanwinst, De Jong, Lang
Is Noa Lang al binnen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
oké
effe
[..]
dus we moeten nog 4 versterkingen voor de basiself, en dan nog wat voor de breedte, huurdeals misschien voor de breedte
lijkt mij steeds zekerder te worden (jammer genoeg voor mij)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |