Ach ja beter dan wat we nu hebben op links. En van Van Aanholt hoeven we al helemaal weinig voorzetten te verwachten. Aan Luuk de jong gaan we wederom niet al te veel hebben in deze aanval lijkt me.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuke speler hoor, beetje lui in het meeverdedigen en interviews kan je inderdaad beter overslaan.
Denk dat met name zijn wisselvalligheid wel eens het grootste probleem kan zijn, nog los van zijn karakter als het even niet loopt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vreselijk figuur, maar als ie op het veld presteert vooruit
Dat is toch wel wat veel voor Lang.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
25 miljoen armer, nog geen verdediger rijker.
Eens. Nou vind ik elke euro eigenlijk teveel puur door zijn uitstalling en karakter, maar los daarvan is 15 miljoen (incl) veel geld voor 8 goals en 5 assists afgelopen seizoen in de Belgische competitie.quote:
15 miljoen is veel te veel voor een grillige spelers als lang. Als het even niet loopt en ze verspelen 2x punten is het direct ook een splijtzwam in je selectie.quote:
Wel mooi dat 15 miljoen de duurste aankoop ooit is als je Romario, Ronaldo, Nilis, v Nistelrooij en Robben in je team hebt gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ver gevallen die Lang. Vorig jaar zou hij voor 20 miljoen naar Milan gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dit inderdaad, misschien nog een miljoen 10-15 voor een VM en wat verdedigers, al is er weer meer lucht als Sangare toch vertrekt voor het beoogde bedrag.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:39 schreef alopio het volgende:
[..]
15 miljoen is veel te veel voor een grillige spelers als lang. Als het even niet loopt en ze verspelen 2x punten is het direct ook een splijtzwam in je selectie.
Buiten dat haalt PSV weer voor 25 miljoen aanvallers, en vergeten ze weer de defensie. Kan me niet voorstellen dat ze nog eens 25 miljoen op de plank hebben liggen.
Het is wel een boom van een kerel hè. En hij trashtalkt je waarschijnlijk kaolo de moeder.quote:
Wellicht hoeft het niet eens zo'n groot probleem te zijn, je moet een dergelijke speler enkel een interviewverbod geven.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prima speler die ongetwijfeld rond de 10 goals en 10 assists gaat uitkomen. Interessant wel dat de belichaming van randstedelijke arrogantie nu bij PSV gaat voetballen. Vind die combinatie wel interessant maar vraag mij af of dat gaat klikken.
Zegt toch genoeg als je na Brugge weer een stap omlaag doet naar PSV. Hij vind vooral zichzelf heel goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Nou vind ik elke euro eigenlijk teveel puur door zijn uitstalling en karakter, maar los daarvan is 15 miljoen (incl) veel geld voor 8 goals en 5 assists afgelopen seizoen in de Belgische competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |