https://www.ad.nl/show/ma(...)aag-inside~a8740704/quote:Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman vullen gat bij SBS 6 na Vandaag Inside
Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman krijgen een programma bij SBS 6. Ze volgen in juni het trio van Vandaag Inside op. Voor Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen zit het televisieseizoen erop. Zij zijn in augustus weer te zien.
Van Roosmalen en Groenteman maken zodoende een uitstapje, zo bevestigen bronnen. Ze presenteren sinds januari 2021 Media Inside bij BNNVara op de publieke zender. In maart van dit jaar rondden zij hun vijfde reeks af. Van Roosmalen was in het verleden regelmatig te gast bij het programma van Genee, ‘Gijp’ en Derksen.
Hoe hun nieuwe programma bij SBS 6 eruit komt te zien, is nog niet bekend. Tussen dit programma en de start van Vandaag Inside is het de bedoeling dat Hélène Hendriks De Oranjezomer presenteert op SBS 6. SBS 6 was niet bereikbaar voor commentaar.
Keek in mijn jeugd niet echt tv kom ik vaak achter aangezien ik al die oude programma's niet ken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje needy in het verleden. Verder wel oké.
Ik bedoelde de laatste 5 jaar ofzo. Stukjes frustratie dat hij niet meer op tv was.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Keek in mijn jeugd niet echt tv kom ik vaak achter aangezien ik al die oude programma's niet ken.
Oh op die fiets. Ja dat zeker maar als je moet smeken bij die walgelijke ex-sidekicks van een evenwaardig vermoeiende Edwin Evers dan zit je ook niet fijn in je vel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de laatste 5 jaar ofzo. Stukjes frustratie dat hij niet meer op tv was.
Is ook voor baby'squote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:06 schreef Ronaldussen het volgende:
Heerlijke imitatie van Joop![]()
Tik Tak is toch wel het meest vage programma wat ik ooit heb gezien
Hij stottert en moet zo praten om het te vermijden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat accent van Donnie kan ik niet helemaal plaatsen.
Hij komt uit Amsterdamquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat accent van Donnie kan ik niet helemaal plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |