Pinkpop is sowieso verschrikkelijk als het warm is. Geen schaduw en er is bijna niet aan water te komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:05 schreef tong80 het volgende:
Interessant artikel. Eigenlijk is de middagprogrammering onverantwoord.
https://www.ad.nl/show/zo(...)gevaarlijk~affdf3e6/

Dat was "vroeger" nog erger. Waren er twee podiums of zelfs maar één. Niks tenten of andere fratsen. Nergens te schuilen. Al mijn foto's van Pinkpop en ook Werchter zijn op een grasveld op elkaar gepropt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pinkpop is sowieso verschrikkelijk als het warm is. Geen schaduw en er is bijna niet aan water te komen.

Wat een paniek in dit artikelquote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:05 schreef tong80 het volgende:
Interessant artikel. Eigenlijk is de middagprogrammering onverantwoord.
https://www.ad.nl/show/zo(...)gevaarlijk~affdf3e6/

Vind je ?quote:

Zijn nu veel schaduwplekken gemaakt en ook extra waterpunten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pinkpop is sowieso verschrikkelijk als het warm is. Geen schaduw en er is bijna niet aan water te komen.

Oh dat verrast me wel in positieve zin. Blijkbaar toch geleerd van hun fouten dan. 3 jaar geleden was ik daar voor het laatst, toen was het echt onverantwoord met een uitpuilende EHBO vol uitgedroogde mensen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:26 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Zijn nu veel schaduwplekken gemaakt en ook extra waterpunten.
Het is vandaag goed te doen.
Komt ook doordat t niet zo druk is vandaag

Niet meer helemaal bij stem, maar wel leukquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:11 schreef tong80 het volgende:
Net documentaire Werchter gekeken op de Belg. Nu Weezer op Pinkpop. Altijd lekker.

Leuk is het juiste woord. Het sprankelt niet echt. Eerder nostalgie.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet meer helemaal bij stem, maar wel leuk

Het is niet heeeeel zuiver allemaal, maar toch, Weezerquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk is het juiste woord. Het sprankelt niet echt. Eerder nostalgie.

Ze herpakten zich. Gaat lekker nu.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is niet heeeeel zuiver allemaal, maar toch, Weezer

Dit zegt me niks en ik vind het ook niet veel.quote:

Ik ken het ook niet. We zijn niet de enige aangezien de tent hartstikke leeg is zo te zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit zegt me niks en ik vind het ook niet veel.

Hier is het ook niet druk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet. We zijn niet de enige aangezien de tent hartstikke leeg is zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |