Handig!quote:Op zondag 18 juni 2023 10:08 schreef AnneX het volgende:
@:Vlindertje89 én buikpijn én rugpijn is voor mij een rode vlag.
Als dat aanhoudt, ga je de huisarts of de post bellen!
@:Lucky_Strike voor buurman nam ik een pakket aan: een snoerloze ventilator.
https://www.makita.nl/zoe(...)or&tm_submit_search=
Oh zo. Ehm nou, beetje creatief googlen op wat je zelf zou willen, wie weet wat je vindtquote:Op zondag 18 juni 2023 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is nou niet direct een educatief dagje uit
Voorzichtig te groeien of voorzichtig te bloeien?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:gcjoel, het is de loganberry die nu zo enorm veel vrucht geeft hier. De boysenberry hangt ook vol met bloesem en zou in juli vrucht moeten geven. De tayberry en braam hebben nog geen zin dit jaar. De herfstframboos begint ook al voorzichtig.
Ik heb wel eens op google gezocht naar “de dag van” gelukkig zijn er soms een paar op 1 dag, want anders hebben we te weinig dagen in een jaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren de Dag van de Bouw gemist. Vorige jaren ook de Weekenden van de Wetenschap. Voor volgend weekend staan ze in de agenda. Kent iemand hier nog meer van dat soort initiatieven?
Vrucht te geven. Dat zou vanaf augustus moeten gebeuren dus ik was wat verbaasd. Maar ik weet nog bijzonder weinig van bessenstruiken dus het zal wel goed zijn.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Voorzichtig te groeien of voorzichtig te bloeien?
Inderdaadquote:Op zondag 18 juni 2023 11:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op google gezocht naar “de dag van” gelukkig zijn er soms een paar op 1 dag, want anders hebben we te weinig dagen in een jaar.
En natuurlijk niet op een dag, de dag van het gebit of zoquote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
InderdaadToen ik de website en social media van een grote tandartspraktijd verzorgde, waren er ook zo veel dagen van de mondhygienist, parodontoloog, mondgezondheid, kindertandenborstel, etc.
Natuurlijk niet. Dat zou te makkelijk zijn.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En natuurlijk niet op een dag, de dag van het gebit of zo
Ik moet nu aan Druppie denken. Dat was de hoofdpersoon (hoofddruppel) in een stripboekje dat we op de basisschool kregen van het waterzuiveringsbedrijf. Druppie ging a la Er was eens de Mens op reis door de waterzuiveringsinstallaties.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
27 september al wat te doen Lucky?
https://kraanwaterdag.nl/
Behalve allerlei kindershit kun je dan soms ook watertorens bezoeken en beklimmen. Even in de gaten houden.
Rode vlag voor wat?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:08 schreef AnneX het volgende:
@:Vlindertje89 én buikpijn én rugpijn is voor mij een rode vlag.
Als dat aanhoudt, ga je de huisarts of de post bellen!
@:Lucky_Strike voor buurman nam ik een pakket aan: een snoerloze ventilator.
https://www.makita.nl/zoe(...)or&tm_submit_search=
Ook interessantquote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moet nu aan Druppie denken. Dat was de hoofdpersoon (hoofddruppel) in een stripboekje dat we op de basisschool kregen van het waterzuiveringsbedrijf. Druppie ging a la Er was eens de Mens op reis door de waterzuiveringsinstallaties.
Je kan 'm ook moeilijk streng toespreken en op de kalender wijzen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vrucht te geven. Dat zou vanaf augustus moeten gebeuren dus ik was wat verbaasd. Maar ik weet nog bijzonder weinig van bessenstruiken dus het zal wel goed zijn.
Jij zit in de waterbusiness? Ik heb eigenlijk geen idee wat je doet. Ik ging uit van iets IT'igs maar dat kan ook in/op/naast/bij/over het water natuurlijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook interessant![]()
Alleen niet het deel van de waterkringloop waar ik in zit
Jaquote:Op zondag 18 juni 2023 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij zit in de waterbusiness? Ik heb eigenlijk geen idee wat je doet. Ik ging uit van iets IT'igs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |