SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De BOA's van de hondenbelasting zouden dat wel graag doen. Moet ik ze dan uitleggen dat ik gedeelde voogdij over de hond heb.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze morgen de deur komen intrappen om de rekening te innen
Ik vind het een wonder dat er nu nog een brief wordt verzondenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze morgen de deur komen intrappen om de rekening te innen
"Ik heb geen cavia's"quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cavia-belasting ook al overgemaakt?
Niks mee te maken, gewoon aftikken vriendquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De BOA's van de hondenbelasting zouden dat wel graag doen. Moet ik ze dan uitleggen dat ik gedeelde voogdij over de hond heb.
Ja heb ook al genoeg gezeik gehad met die gemeentebelasting, ook dat ik een aanmaning met boete kreeg omdat ik nog niet had betaald terwijl ik nooit de rekening had gehadquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het een wonder dat er nu nog een brief wordt verzonden
De datum van de aanslag is 28-2
Dus de gemeente denkt na bijna 4 maanden: hm.. laten we maar eens een herinnering versturen![]()
Logeert de hond van iemand anders bij je? En krijg je een controleur hondenbelasting aan de deur? Met het formulier Logeerhond aanmelden | Gemeente Eindhoven kun je doorgeven dat de hond niet van jou is. En wie wel de eigenaar is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks mee te maken, gewoon aftikken vriend
Tegenwoordig komen die zwaarbewapend aan de deur om te checken of je geen illegale hond verbergt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De BOA's van de hondenbelasting zouden dat wel graag doen. Moet ik ze dan uitleggen dat ik gedeelde voogdij over de hond heb.
Volgens mij gaat daar iets niet goedquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ook al genoeg gezeik gehad met die gemeentebelasting, ook dat ik een aanmaning met boete kreeg omdat ik nog niet had betaald terwijl ik nooit de rekening had gehad
Zo'n gezellige Am Stafquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig komen die zwaarbewapend aan de deur om te checken of je geen illegale hond verbergt.
Ze kunnen beter gewoon de lokale Chinees meenemen, moet je eens zien hoe snel die wanbetalers dan opeens betalenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig komen die zwaarbewapend aan de deur om te checken of je geen illegale hond verbergt.
Heb wel m'n project van vorige keer geflashtquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Maar het was een bijzonder matige sessie vandaag.
Gaat daar niet toevallig ook via BWB?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij gaat daar iets niet goed![]()
Ik had vorig jaar gebeld en toen zeiden ze dat ze een nieuw systeem hadden, maar dat kan nu niet de reden meer zijn.
Het zou me niet verbazenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat daar niet toevallig ook via BWB?
quote:V: Hallo
Ik bel jullie maar krijg jullie niet te pakken
Vervangen door kinderbelastingquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
Hondenbelasting![]()
Echt één van de meest achterlijke belastingen die er is. Pure diefstal
Zweethanden valt wel mee gelukkig. Maar schoot gewoon niet op met de routes die ik graag wilde doen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb wel m'n project van vorige keer geflasht
Maar verder maar weinig gedaan, instant zweethandjes nu
Mijn hond staat ingeschreven in Vanuatuquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
Hondenbelasting![]()
Echt één van de meest achterlijke belastingen die er is. Pure diefstal
Daar krijg je dan weer bergen centjes voor om ze in leven te houden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vervangen door kinderbelasting
Eigen postbus voor de brokjes en de knauwbotten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond staat ingeschreven in Vanuatu
Die toeslagen gingen een paar euro naar beneden oid, dus werden de hooivorken weer geslepenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar krijg je dan weer bergen centjes voor om ze in leven te houden.
Ja goede reviews welquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen
Ik zie dit als vraag op internet over BWB:
[..]
quote:Twee jaar geleden sprak ik in een toevalligheid met een medewerker van de IT afdeling/bedrijf van BWB. Hij erkende dat de e-herkinning niet goed werkte aan hun zijde...is na twee jaar n o g n i e t opgelost!
quote:Ongelofelijke droeftoeters. Aanmaningskosten rekenen omdat zij hun gegevens niet op orde hebben. Boevenpraktijken.
quote:geprobeerd in contact te komen met de organisatie mbt de parkeerboete. telefonisch niet te bereiken, via de mail weken lang stilte, vervolgens wel tijdig met een naheffing en een dwangbevel.
Zou terechter zijnquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vervangen door kinderbelasting
Neuh, dat is gewoon de verzameling dialecten als Gronings, Twents, Drents, Achterhoeks en dat gaat door in Duitsland met allemaal verwante dialecten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt het dan als een Nederlander die Duits probeert te praten?
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond staat ingeschreven in Vanuatu
Ja want daar kunnen ze dan later weer belasting mee binnenhalen, en gaan over het algemeen wat langer mee dan de rauwe babi pangangquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar krijg je dan weer bergen centjes voor om ze in leven te houden.
Dat eerste reviewquote:
Wel raar, de verhouding auto's/mensen/fietsen. En die auto's hebben ook veel ruimte op de weg.quote:
Ik ben er niet op tegen hoorquote:
Hangt er vanaf.. sommigen wel... sommigen niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want daar kunnen ze dan later weer belasting mee binnenhalen, en gaan over het algemeen wat langer mee dan de rauwe babi pangang
Ja van zo'n chihuahuarat kun je misschien net een sateetje makenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.. sommigen wel... sommigen niet.
Een pinata, bedoel je?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van zo'n chihuahuarat kun je misschien net een sateetje maken
Die dip je toch niet in de pindasausquote:
Ook en dan lekker slaanquote:
ipne haarquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* 313.000 Turken springen nu boos op en neer.
Tikkeltje agressief weer dit hoorquote:
Ik ga hetzelfde doenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tikkeltje agressief weer dit hoorKan denk ik beter mijn bed in gaan
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:50 schreef Recce het volgende:
Ik ben weer door de muggen opgegeten in het grotemuggenbos.Volgende keer eens zo'n spray proberen.
Die vent in die kofferbakquote:
Onrespectquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja![]()
Tevens;
@:ninaschuuring8790
4 jaar geleden
Dit is onrespect voor turken
Stoelendans met lidwoorden ook.quote:
Fuck Turkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* 313.000 Turken springen nu boos op en neer.
das wel prima jaquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik.Voor mij is het perfect, want ik heb daar toch niet heel veel meer ruimte beschikbaar (en er staat dus nog een bureau haaks tegenaan, dus ik draai even om en ik heb gewoon m'n oude plekje ook weer).
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:50 schreef Recce het volgende:
Ik ben weer door de muggen opgegeten in het grotemuggenbos.Volgende keer eens zo'n spray proberen.
Ja joh had al een filmpje gepost van mijn uitzicht. Nu net buskaartje geboekt voor overmorgen en nu echt slapen hopelijk.quote:
Gevondenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh had al een filmpje gepost van mijn uitzicht. Nu net buskaartje geboekt voor overmorgen en nu echt slapen hopelijk.
quote:
Wat een herrie zeg,quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:12 schreef kwiwi het volgende:
@:dr_flash @:recce hadden jullie al gezien dat die blokhut innmiddels onder de steenlawine ligt?
https://www.20min.ch/vide(...)er-sich-447937940692
Alleen geluid in het donker: https://www.20min.ch/vide(...)donnert-453537312302
Hey Buda, fijn is dat.quote:
Lekker 3 weken oude appels, broodjes en koffie als verbetering ten opzicht van gisterenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Buda, fijn is dat.
En nu zelf voor een ontbijtje zorgen
Ja zo slecht als gisteren zal het niet zijn. Hij moet er alleen nu zelf voor zorgen denk ik.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker 3 weken oude appels, broodjes en koffie als verbetering ten opzicht van gisteren![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Buda, fijn is dat.
En nu zelf voor een ontbijtje zorgen
Het is ook weer fijn dat alles fris en schoon is. Ik werd echt een beetje viezig van alles in dat hotel in Szolnokquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker 3 weken oude appels, broodjes en koffie als verbetering ten opzicht van gisteren![]()
Dat klinkt al een stuk beter dan gisteren. Geniet er vanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb lekker brood, goede koffie en wat yoghurt
Komt goedquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beter dan gisteren. Geniet er van
Prima. Straks ff de stad in cadeautje kopen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt goedHoe is het met Dot vandaag?
Verjaardag op komst?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prima. Straks ff de stad in cadeautje kopen.
Nee. Wil iets voor Henk kopen. Is niet de vader van mij. Kinderen maar hij is er altijd voor ze al 23 jaar lang.quote:
Cadeautje zomaar is ook wel leukquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:
O wacht. Hij is wel bijna jarig 2 juli. Misschien kan Ik dan beter even wachten 🤣🤣🤣🤣
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cadeautje zomaar is ook wel leuk
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cadeautje zomaar is ook wel leuk
Ik herinner me ineens dat ik over je gedroomd hebquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Ik heb het gevoel dat het al zaterdag is, maar we moeten gewoon aan het werk zo
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens dat ik over je gedroomd hebJij kwam het vriendenboek van Fles bezorgen
Dat ia balen dan als blijkt dat het vrijdag is en je gewoon aan het werk moetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Geen idee meerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd hoe ik er in je droom uitzag...
geen gevoel van zaterdag, maar aan het werk moeten we inderdaadquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Nou dat dusquote:
Goedemorgen en alstuquote:
Vind die geurkaarsen ook helemaal niets hoor, Loop als ik in een winkel ben die afdeling altijd snel voorbij zo vieze zoete luchtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat de eigenaren van mijn appartment tot de Hongaarse tak van de familie @:uitstraling behoren. Overal geurkaarsen.
Ik heb die naast mijn bed weggehaald. Zo’n zoetige vanieljewalm vind ik niet prettig als ik wil slapen
Dankuquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das balen normaal werken ze bij de gemeente niet zo hardquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:17 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde nog wel even verder slapen, maar er is een hardwerkende gemeente meneer aan het HNNNGG HNNNNNNNNNG HNNNNNNNNG-en hier
@:4EverBlackEyed
O dat is minderquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens grote problemen op werk nu. Als dat maar goed gaat qua teamuitje vanmiddag.
Echt he?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die geurkaarsen ook helemaal niets hoor, Loop als ik in een winkel ben die afdeling altijd snel voorbij zo vieze zoete lucht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bossiequote:
Wat zouden jullie gaan doen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens grote problemen op werk nu. Als dat maar goed gaat qua teamuitje vanmiddag.
Had in eerste instantie niet door dat die karton zat te knagenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:06 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
En nu precies als ik eens lekker slaap met die hitte...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das balen normaal werken ze bij de gemeente niet zo hard
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het woord is dus auto, en die moet ervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja niet mijn dingquote:
Oortjesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had in eerste instantie niet door dat die karton zat te knagen
Je werkt toch zelf ook bij de gemeente als je gewoon normaal inzetbaar bent?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
En nu precies als ik eens lekker slaap met die hitte...
Vervelende lui ook altijd dis in de vroege ochtend zoveel herrie makenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
En nu precies als ik eens lekker slaap met die hitte...
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet mijn ding
Ik heb er een gekocht, heb momenteel veel last van motten en van lavendel zouden ze wegblijven
Had zo lavendel geurkaars gekocht
Nou de motten blijven en ik ging buiten zitten door die lucht
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je werkt toch zelf ook bij de gemeente als je gewoon normaal inzetbaar bent?
Dus Dot, zegt nu dat je gewoon een luie donder bent en niet hard werkt.
Jaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelende lui ook altijd dis in de vroege ochtend zoveel herrie maken
Meh, schrik me altijd rot als ik ineens zo’n brommend geval in huis heb.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet mijn ding
Ik heb er een gekocht, heb momenteel veel last van motten en van lavendel zouden ze wegblijven
Had zo lavendel geurkaars gekocht
Nou de motten blijven en ik ging buiten zitten door die lucht
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even wat koude flesjes water in mijn tas stoppen. Gisteren was ik dat vergeten.. Dus moest ik het doen met dat ene flesje wat we van het werk mee kregen..
En dan maar naar het werk..
Veel drinken is wel belangrijkquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even wat koude flesjes water in mijn tas stoppen. Gisteren was ik dat vergeten.. Dus moest ik het doen met dat ene flesje wat we van het werk mee kregen..
Ik lees dit elke keer bij die puzzels, en snap het nog altijd nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het woord is dus auto, en die moet ervoor
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:28 schreef LTVDK het volgende:
Kwam vannacht door die warmte echt slecht in slaapToen ik eenmaal sliep wel goed geslapen en weer veel gedroomd
Geen muggen maar motten, wordt er helemaal gek van.quote:
Nee hoor, werk niet bij de gemeente, vergader wel een paar van de gemeente en daaruit blijkt ook wel dat ze langzaam zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je werkt toch zelf ook bij de gemeente als je gewoon normaal inzetbaar bent?
Dus Dot, zegt nu dat je gewoon een luie donder bent en niet hard werkt.
Normaal heb ik nooit problemen met in slaap vallen, dus dan is dat wel irritant als het nu opeens niet luktquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb met die warmte sowieso merkbaar minder energie. En ik had al zoveel
En ook echt mijn spieren.. armen als lood etc. Blegh. Kom maar op met die regen en verkoeling
citronella schijnt ook helemaal niet te helpen tegen muggen..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen muggen maar motten, wordt er helemaal gek van.
Heb al een mottenval staan, heb overal zakjes lavendel liggen.
Heb al een paar keer gespoten maar krijg die kregen niet weg
ZIjn voedselmotten.
Heb een paar maanden geleden alles wat inmijn kast stond in karton en plastic weggegooid.
PLastich bakken gekocht daar opnieuw een voorraad in gemaakt.
Kasten helemaal alle kieren uitgezogen. Schoongemaakt met zijn. Een keer met zo spuitbus er door.
Een week alles open laten staan en om in de gaten te houden
ALles weer ingepakt en die klotuh beesten blijven komen, geen idee waar ze vandaan komen. Heb overal horren
Hier krijg de postbode als ik hem zie altijd koud drinken of een ijsje en heeft permissie om aan te bellen als hij water nodig heeft om zijn fles te vullenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Motjes brommen niet muggen wel. Deze krengen maken geen geluidquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh, schrik me altijd rot als ik ineens zo’n brommend geval in huis heb.
Ohh van die vieze meelmotten? Heb je ook wel eens larven gezien?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen muggen maar motten, wordt er helemaal gek van.
Heb al een mottenval staan, heb overal zakjes lavendel liggen.
Heb al een paar keer gespoten maar krijg die kregen niet weg
ZIjn voedselmotten.
Heb een paar maanden geleden alles wat inmijn kast stond in karton en plastic weggegooid.
PLastich bakken gekocht daar opnieuw een voorraad in gemaakt.
Kasten helemaal alle kieren uitgezogen. Schoongemaakt met zijn. Een keer met zo spuitbus er door.
Een week alles open laten staan en om in de gaten te houden
ALles weer ingepakt en die klotuh beesten blijven komen, geen idee waar ze vandaan komen. Heb overal horren
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had in eerste instantie niet door dat die karton zat te knagen
Hier komen ze gewoon op een soort uit de kluiten gewassen scooter met laadbak. Dat is wat fijner op warme dagen lijkt mequote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier krijg de postbode als ik hem zie altijd koud drinken of een ijsje en heeft permissie om aan te bellen als hij water nodig heeft om zijn fles te vullen
Geen idee, heb gelukkig door de horren vrij weinig last van muggen binnen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
citronella schijnt ook helemaal niet te helpen tegen muggen..
Nee ik werk bij een gemeentequote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, werk niet bij de gemeente, vergader wel een paar van de gemeente en daaruit blijkt ook wel dat ze langzaam zijn
Oh bah wat smerig, zeker als het van je buren blijft komenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh van die vieze meelmotten? Heb je ook wel eens larven gezien?
Mijn buren in mijn vorige huis waren niet heel hygiënisch zegmaar. Heb een paar keer een plaag gehad die zo via het keukenraam naar binnen kwamen. Alle bloem, muesli etc weggegooid, tig keer schoongemaakt. En heb ook eitjes gezien en uitkomende larven. Was echt smerig. Had toen een keer gelezen dat ze niet van cedarhout houden. Heb toen cedarhouten balletjes gekocht en die in de lades en kastjes gelegd. Heb ze niet meer gezien.
Cedarballetjes meegenomen naar mijn nieuwe huis en ook hier in de keukenkastjes gelegd
Oooh ik dacht van die nachtvlindersquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Motjes brommen niet muggen wel. Deze krengen maken geen geluid
Ja was echt smerigquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh bah wat smerig, zeker als het van je buren blijft komenHeb dat ooit 1x in m'n muesli gezien.
Die maken alleen veel geluid als Etto langskomtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh ik dacht van die nachtvlinders
Hier is het wel schoon, maar had op een gegeven moment een hele keuken muur vol larven van die kudt beestjes, Dacht wat is dit dan. Dus googlenen op internet. Ik zag dat het voedselmotten waren en heb direct echt alles weggegooid alleen wat in blik zat niet. Dat heb ik allemaal wel afgewassen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh van die vieze meelmotten? Heb je ook wel eens larven gezien?
Mijn buren in mijn vorige huis waren niet heel hygiënisch zegmaar. Heb een paar keer een plaag gehad die zo via het keukenraam naar binnen kwamen. Alle bloem, muesli etc weggegooid, tig keer schoongemaakt. En heb ook eitjes gezien en uitkomende larven. Was echt smerig. Had toen een keer gelezen dat ze niet van cedarhout houden. Heb toen cedarhouten balletjes gekocht en die in de lades en kastjes gelegd. Heb ze niet meer gezien.
Cedarballetjes meegenomen naar mijn nieuwe huis en ook hier in de keukenkastjes gelegd
Ja ze kunnen zo meeliften en eentje kan heeeeel veel eitjes leggen..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het wel schoon, maar had op een gegeven moment een hele keuken muur vol larven van die kudt beestjes, Dacht wat is dit dan. Dus googlenen op internet. Ik zag dat het voedselmotten waren en heb direct echt alles weggegooid alleen wat in blik zat niet. Dat heb ik allemaal wel afgewassen.
Waarschijnlijk zijn ze meegekomen in een netje pinda's of in het hooi van de caafs van Henk toen.
Ik zou het anders niet weten.
Goede tip, eens kijken waar ik dat kan kopen, ik had gelezen lavendel dus voor een kapitaal aan dat spul gekocht.
Nee dit zijn kleinere deze zijn maar 1 cm grootquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh ik dacht van die nachtvlinders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik heb geen larve meer gezien maar wel iedere keer die motten en dat al een maand of 4 lang.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze kunnen zo meeliften en eentje kan heeeeel veel eitjes leggen..
Je hoeft er maar eentje te missen en bam, paar weken later zit alles er weer vol mee
Ja de motten zelf zijn niet zo moeilijk te pakken. Maar die eitjes en larven..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen larve meer gezien maar wel iedere keer die motten en dat al een maand of 4 lang.
Blijf aan het meppen, voordeel is dat ze makkelijk te slaan zijn beter dan een vlieg
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen larve meer gezien maar wel iedere keer die motten en dat al een maand of 4 lang.
Blijf aan het meppen, voordeel is dat ze makkelijk te slaan zijn beter dan een vlieg
DIe eitjes zie je bijna niet, ik heb echt overal in de kieren gezogen en gezogen en gezogen en gezogen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de motten zelf zijn niet zo moeilijk te pakken. Maar die eitjes en larven..
Die vragen kapitalen en het is nu niet zo dat er 100erden zitten een stuk of 5/6 per dag zie ik er wel en die voer ik dan gelijk afquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Kun je dan niet beter een bedrijf laten komen hiervoor?
Ja dat is ook zo vies. Ik heb mottenballen in de groene kliko hangen, dan komen er ook geen vliegen en dat is fijnquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vorig jaar een keer vliegenmaden in de prullenbakHeb dat ding toen gelijk buitengegooid en chemisch gereinigd, al die smerige kriebelerige dingen
Ja het is echt ellendequote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe eitjes zie je bijna niet, ik heb echt overal in de kieren gezogen en gezogen en gezogen en gezogen.
Zaklamp er bij goed kijken, zuigen zuigen en zuigen, stofzuiger schoonmaken natte doek met azijn
ppff hou op joh wat een ellende en dan met een zeer lijf wat niet veel kan. DIe verreket rot motten hebben heel wat aangericht
Zal eens kijken of ze die hier in de buurt hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is echt ellende
Ben blij dat ik ze nu niet heb. Zou dat nu nooit kunnen schoonmaken
Maar echt, bestel die houten balletjes en leg die overal neer.
Ja ok maar blijkbaar krijg je ze niet permanent weg, ze blijven komen. Ik was er na een week of 2 al helemaal klaar mee geweest en had iemand m'n hele huis laten ontlarvenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vragen kapitalen en het is nu niet zo dat er 100erden zitten een stuk of 5/6 per dag zie ik er wel en die voer ik dan gelijk af
Zou anders gewoon de vlammenwerper erbij pakkenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok maar blijkbaar krijg je ze niet permanent weg, ze blijven komen. Ik was er na een week of 2 al helemaal klaar mee geweest en had iemand m'n hele huis laten ontlarven
had bij mij weinig zin gehad, als ze bij de buren niks dedenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok maar blijkbaar krijg je ze niet permanent weg, ze blijven komen. Ik was er na een week of 2 al helemaal klaar mee geweest en had iemand m'n hele huis laten ontlarven
Oplossing voor allesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou anders gewoon de vlammenwerper erbij pakken
Ja in dat geval inderdaad niet. Dan had je ze beter naar de buren kunnen sturenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
had bij mij weinig zin gehad, als ze bij de buren niks deden
Hoeft niet, ze komen niet op je lijf dat is een voordeelquote:
Een verdelger die buren laten verwijderenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
had bij mij weinig zin gehad, als ze bij de buren niks deden
Smerig woord, ontlarven.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zijn niet schadelijk zegt menquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
I know, maar kriebelende wriemelende beestjesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze komen niet op je lijf dat is een voordeel
Het was een flatquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een verdelger die buren laten verwijderen
Extra eiwittenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn niet schadelijk zegt men
Motten in de keuken: niet schadelijk
“Niets om je voor te schamen,” zegt Meerburg. Motten houden net zo goed van een schoon huis als van een vies huis. Als het maar ongeveer 20 graden is binnen, daar gedijen ze goed op. “Dat ze er zijn, daar kun je zelf eigenlijk niks aan doen.” Het is ook niet schadelijk voor de gezondheid, zegt de expert. “De kans bestaat dat je ze al gegeten hebt, zonder dat je het wist. Zie het als extra eiwitten.”
Luizen op je hoofd zijn pas kriebelende wriemelende beestjesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know, maar kriebelende wriemelende beestjes
Ook dan kunnen ze gewoon verdelgd wordenquote:
AHHHHHHHHHHGquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luizen op je hoofd zijn pas kriebelende wriemelende beestjes
Ess zit nu panisch aan d'r hoofd te krabbenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luizen op je hoofd zijn pas kriebelende wriemelende beestjes
Ik heb daarna gewoon geregeld dat het hele gebouw gesloopt wordt. Sterker nog, ook de drie andere flatsquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook dan kunnen ze gewoon verdelgd worden
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ess zit nu panisch aan d'r hoofd te krabben
En haar ochtend begon al zo matig. Zullen we haar dan ook maar uit haar lijden verlossen met een vlammenwerper?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef LTVDK het volgende:
Kan mij er iets bij voorstellen zijn ook van die klotuh beestenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is tenminste een aanpak die werktquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daarna gewoon geregeld dat het hele gebouw gesloopt wordt. Sterker nog, ook de drie andere flats
Gewoon alles om. Alles!
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En haar ochtend begon al zo matig. Zullen we haar dan ook maar uit haar lijden verlossen met een vlammenwerper?
Ja soms moet je dingen groots aanpakkenquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En haar ochtend begon al zo matig. Zullen we haar dan ook maar uit haar lijden verlossen met een vlammenwerper?
Gaat wel iets doen met je witte teint vermoed ik.quote:
Blijf ik de hele tijd netjes uit de zon, verbrand ik alsnogquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat wel iets doen met je witte teint vermoed ik.
Visualiseren hou jij wel van, vermoed ik?quote:
Ben je zwart in 5 seconden. Andere mensen betalen daar heel wat zonnebankkuurtjes voor en komen dan geeneens tot de helft.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:12 schreef essnhills het volgende:
Blijf ik de hele tijd netjes uit de zon, verbrand ik alsnog
Zou mijn factor 50 hier tegen helpen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je zwart in 5 seconden. Andere mensen betalen daar heel wat zonnebankkuurtjes voor en komen dan geeneens tot de helft.
Meer behulpzaam zijn, ze heeft nu jeuk door mij praatjes dus wil ik ook iets geven omdat het weer ongedaan te makenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Visualiseren hou jij wel van, vermoed ik?
De eerste 0,3 seconden.quote:
Wat nou als die vlammen ook een jeuksensatie geven?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:15 schreef Dotteke het volgende:
Meer behulpzaam zijn, ze heeft nu jeuk door mij praatjes dus wil ik ook iets geven omdat het weer ongedaan te maken
Dat is de juiste instellingquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja soms moet je dingen groots aanpakken
een bus met menthol poeder?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als die vlammen ook een jeuksensatie geven?
Slimquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:29 schreef LTVDK het volgende:
De vogeltjes zijn de wijde wereld in
[ afbeelding ]
Er zijn zo'n drie miljoen katten in Nederland dus dat is slechts fladderend kattenvoer.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:12 schreef kwiwi het volgende:
@:dr_flash @:recce hadden jullie al gezien dat die blokhut innmiddels onder de steenlawine ligt?
https://www.20min.ch/vide(...)er-sich-447937940692
Alleen geluid in het donker: https://www.20min.ch/vide(...)donnert-453537312302
Ja, niet zo zuinig ook! Die berghut is er wel aan nu.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
@:kwiwi @:Recce die kutberg is in de nacht op ze bek gegaan
jezus dat gaat snelquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Das pech, huis wegquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Holy moly! Dat is echt een gigantische hoeveelheid steen.
Ja geen idee, nu gaan ze fladderen denk ik, beetje eten en vreten , 's ochtends vroeg hysterisch lopen fluitenquote:
en scheten laten ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen idee, nu gaan ze fladderen denk ik, beetje eten en vreten , 's ochtends vroeg hysterisch lopen fluiten
Ja nog geen 3 weken geleden kropen ze uit het ei en nu gaan ze al uit huis. Bij mensen duurt dat als je geluk hebt al minstens 18 jaarquote:
Weet eigenlijk niet of vogels scheten kunnen laten, of dat er dan standaard ook gelijk een flats uitkomtquote:
Zit je nu al aan de ijsjes?quote:
Pffffff fff ffffffffffflats.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of vogels scheten kunnen laten, of dat er dan standaard ook gelijk een flats uitkomt
quote:De biologen Nick Caruso en Dani Rabaiotto van de University of Alabama (VS) en University College London (VK) schreven het boek Laat het een scheet?. Ze onderzochten tientallen dieren en hun scheetgewoontes.
Vogels, zo blijkt, zijn niet in staat om scheten te laten. In hun darmen vind je niet de gas producerende bacteriën die je bij zoogdieren wel vindt. Daarnaast gaat het voedsel zo rap door hun spijsverteringsstelsel, dat er helemaal geen tijd is om windjes te laten.
Dat ze het nooit doen, betekent niet dat ze het helemaal niet zouden kunnen. Volgens Caruso en Rabaiotto zitten alle anatomische onderdelen die voor scheetjes kunnen zorgen netjes op hun plek, dus in geval van nood zou een vogel een windje kunnen laten.
https://www.quest.nl/mens(...)tjes-scheten-winden/
Even wat oefenen balletje.quote:
en waarom doen vrouwendarmen datquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:46 schreef UitStraling het volgende:
De scheten van vrouwen stinken erger dan die van mannen
Vrouwenscheten stinken vaak erger dan mannenscheten. Dat komt doordat vrouwendarmen meer waterstofsulfide produceren.
dan pasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even wat oefenen balletje.
De eerste scheet in een relatie is een echte mijlpaal.
Vergeet de eerste zoen of gezamenlijk gevierde kerst. De eerste keer dat je een scheet durft te laten naast je partner is de échte mijlpaal. Veel mensen voelen zich nog steeds ongemakkelijk als ze iets voelen opborrelen als hun liefje in de buurt is, het moment waarop je de eerste scheet 'mag' laten, is na zo'n negen maanden.
Stinkerdjesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:46 schreef UitStraling het volgende:
De scheten van vrouwen stinken erger dan die van mannen
Vrouwenscheten stinken vaak erger dan mannenscheten. Dat komt doordat vrouwendarmen meer waterstofsulfide produceren.
Gelukkig maar dat het in geval van nood wel kan danquote:
Ik denk dat er wel nood is als ze knoflooksaus erbij hadden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het in geval van nood wel kan dan![]()
Op de een of andere manier heb ik het vermoeden dat vogels dat er niet direct bijpakken als ze beestjes van de takken zitten te knagenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel nood is als ze knoflooksaus erbij hadden.
denk dat ze de voorkeur hebben voor mayoquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik het vermoeden dat vogels dat er niet direct bijpakken als ze beestjes van de takken zitten te knagen
Alleen duiven kiezen voor mayoquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze de voorkeur hebben voor mayo
Volgens mij leven er steeds meer vogels in de stad. Hier zitten nu ook scholeksters in het grasveld tussen de duiven bijvoorbeeld. Die nemen wel een sausje erbij hoor.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik het vermoeden dat vogels dat er niet direct bijpakken als ze beestjes van de takken zitten te knagen
Nederland is zo'n beetje het grootste kutland ter wereld voor vogeltjes, denk dat ze over 25 jaar echt genoeg van ons hebben en ogen uit gaan pikken in plaats van mezenbolletjes en frietjes, het waren tenslotte ooit vervaarlijke dinosauriërs.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij leven er steeds meer vogels in de stad. Hier zitten nu ook scholeksters in het grasveld tussen de duiven bijvoorbeeld. Die nemen wel een sausje erbij hoor.
Denk dat mayo ook gewoon gemaakt is van natte vogelscheetjesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Best bijzonder als er een handje mayonaise mee zou komen bij een vogelruft.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat mayo ook gewoon gemaakt is van natte vogelscheetjes
geen ideequote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou Julio dit ook leuk vinden?
nou als die geen humor heeft dan gaat het hele feest niet doorquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Italianen, Portugezen en Spanjaarden hebben net zoveel humor als gras.
Hoe ga je dit testen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als die geen humor heeft dan gaat het hele feest niet door
tegelijk met de eerste scheetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou de poep-humor nog even bewaren voor later.
Caca.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou de poep-humor nog even bewaren voor later.
Als je straks heel enthousiast bent kan dat zomaar gebeuren ben ik bang.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks heel enthousiast bent kan dat zomaar gebeuren ben ik bang.
Je kunt wel een raad de scheet doen; moet hij vooraf raden hoe het geluid zal zijn en laat je daarna een scheet.
Ja, dat getjilp is helemaal niet zo onschuldig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland is zo'n beetje het grootste kutland ter wereld voor vogeltjes, denk dat ze over 25 jaar echt genoeg van ons hebben en ogen uit gaan pikken in plaats van mezenbolletjes en frietjes, het waren tenslotte ooit vervaarlijke dinosauriërs.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:13 schreef bitterbal het volgende:
trouwens zeggen ze over duitsers ook en ik ben toch wel grappig? :p
Schetenkussen op zijn stoel leggen en kijken hoe hij reageert.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks heel enthousiast bent kan dat zomaar gebeuren ben ik bang.
Je kunt wel een raad de scheet doen; moet hij vooraf raden hoe het geluid zal zijn en laat je daarna een scheet.
Misschien raakt hij ineens opgewondenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schetenkussen op zijn stoel leggen en kijken hoe hij reageert.
Zou wat zijn als koolmeesjes konden brullen als leeuwen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat getjilp is helemaal niet zo onschuldig.
Cacaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien raakt hij ineens opgewonden
Iedereen een koptelefoon op 's ochtends.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wat zijn als koolmeesjes konden brullen als leeuwen.
Constant wegduiken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Iedereen een koptelefoon op 's ochtends.
Even mezelf in een Spanjaard verplaatsen hoor; "Las mujeres muy extrañas también tienen cloaca"quote:
Wilde je ons al voorstellen dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel. Denk dat fok voor vele al te raar is
Vertel, wat is er dan allemaal raar aan jou?quote:
Nou mijn humor, gebrek aan vrienden of hobbies. Dat k liever thuis zit.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel, wat is er dan allemaal raar aan jou?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:25 schreef bitterbal het volgende:
Belangrijkste is altijd dat je compleet jezelf zijn
Alle vrouwen zijn raarquote:
Tis geen Spanjaard:pquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even mezelf in een Spanjaard verplaatsen hoor; "Las mujeres muy extrañas también tienen cloaca"
Ja ok, correctie, alle leuke vrouwen zijn raarquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg doodnormale saaie vrouwen ook hoor.
Dat moet je ook altijd verbergen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel. Denk dat fok voor vele al te raar is
Is jou niet echt gelukt om dat te verbergenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat moet je ook altijd verbergen.
Neequote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is jou niet echt gelukt om dat te verbergen
Ja hequote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje verliefd nu door deze profielomschrijving.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Nou mijn humor, gebrek aan vrienden of hobbies. Dat k liever thuis zit.
Toch niet door gebrek aan vrienden of hobbiesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje verliefd nu door deze profielomschrijving.
Jij bent Duits?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:13 schreef bitterbal het volgende:
trouwens zeggen ze over duitsers ook en ik ben toch wel grappig? :p
Iedereen is raarquote:
Miss Tsjechoslowakije zei ooit "jij hebt echt die nare Fok! kuthumor"quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Past bij mijn hekel aan mensen en mijn behoefte dat je zoveel mogelijk tijd aan mij kan besteden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:35 schreef bitterbal het volgende:
Toch niet door gebrek aan vrienden of hobbies
Een halfjequote:
Hmmm. Je vindt niet dat ze een druk sociaal eigen leven moet hebben bla bla :pquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past bij mijn hekel aan mensen en mijn behoefte dat je zoveel mogelijk tijd aan mij kan besteden.
Wat is dat nou weer, 'puur' Rotterdamsquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Gister vroeg een collega van andere afdeling waar k vandaan kom,dus ik zo Rotterdam. Begint die over puur... dus k zo wat bedoel je met puurHij zegt nee je ouders. Dus ik zo van raad maar. Eerste wat die zegt Duits
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De familie bitterbal. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Hmmm. Je vindt niet dat ze een druk sociaal eigen leven moet hebben bla bla :p
Ja hij bedoelde denk met puur mijn ouders ofzo. Beetje rare gozer is hetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer, 'puur' Rotterdams
Sinds hoeneer ben je gescheiden dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past bij mijn hekel aan mensen en mijn behoefte dat je zoveel mogelijk tijd aan mij kan besteden.
Okequote:
Sinds wanneer ben ik getrouwd dan?quote:
Dat is een beetje hetzelfde als in Volendam ofzo. Als niet beide ouders daar geboren en getogen zijn dan ben je een jas.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij bedoelde denk met puur mijn ouders ofzo. Beetje rare gozer is het
@Haags is ook PUURquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Gister vroeg een collega van andere afdeling waar k vandaan kom,dus ik zo Rotterdam. Begint die over puur... dus k zo wat bedoel je met puurHij zegt nee je ouders. Dus ik zo van raad maar. Eerste wat die zegt Duits
Was het aan met Missy?quote:
*noteertquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben afgesproken elkaar geen halfjes te noemen hier.
Niet heel inclusief nee.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
We hebben afgesproken elkaar geen halfjes te noemen hier.
En als beide ouders daar geboren zijn dan zijn het neef en nicht.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als in Volendam ofzo. Als niet beide ouders daar geboren en getogen zijn dan ben je een jas.
Ja maar heb ook een Egyptische moeder. Daar doelde die op uiteindelijk want dat zag die :pquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als in Volendam ofzo. Als niet beide ouders daar geboren en getogen zijn dan ben je een jas.
Ah vandaarquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar heb ook een Egyptische moeder. Daar doelde die op uiteindelijk want dat zag die :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |