Hoe komt dat nu weer??? oorlog elders??? zag al dat Flow het over mij had en ik heet geen muts mutsquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoi hoi, ja we zijn hier geland
VIV SC is een opvanghuis voor andere SC's die fitties en andere dingen ondervindenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het wordt hier steeds drukker en gezelliger![]()
![]()
Neuh geen oorlog, gewoon lekker sfeertje hierquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe komt dat nu weer??? oorlog elders??? zag al dat Flow het over mij had en ik heet geen muts muts
HerRabbit. drankjes zijn op mijn kosten.quote:
Ik las "man wilde al in mijn bed liggen"quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen nu nog terugvinden en even lezen, man ik wilde al in mijn bed liggen hmm
Dat is niet best als een man in je bed wil liggen, als het Erik maar niet isquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las "man wilde al in mijn bed liggen"
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
HerRabbit. drankjes zijn op mijn kosten.
limoncello spritz graagquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
HerRabbit. drankjes zijn op mijn kosten.
Ik bedoelde de man van @Chanel5quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is niet best als een man in je bed wil liggen, als het Erik maar niet is
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
komma VERGETEN, man is op camping hahahahaquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
Jij ging slipen leave.quote:
ga in bed liggen lezen dan mevrouw Mutsquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen nu nog terugvinden en even lezen, man ik wilde al in mijn bed liggen hmm
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
komma VERGETEN, man is op camping hahahaha
Proost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |