Mollema komt sowieso niet echt meer vooruit dit jaar. Vrees dat die langzaam richting prepensioen gaat.quote:
In dit derdewereldland kun je de tijdrit nergens zien.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:03 schreef Idisrom het volgende:
Bij de NK´s tijdrijden in Drenthe kon ik dat zien via omroep Drenthe.
Doet Omroep Gelderland ook zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sjoerd102 op 20-06-2023 18:30:06 ]Net efkes anges
Tijdrijden kan hij juist nog wel, verder is het niet veel meer inderdaadquote:Op maandag 19 juni 2023 12:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mollema komt sowieso niet echt meer vooruit dit jaar. Vrees dat die langzaam richting prepensioen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft al ooit het NK tijdrijden gewonnen!quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:51 schreef franklop het volgende:
Als Keldermerckx top 10 finisht vandaag; telt dat dan mee voor zijn mooie statistiek?
Zou vandaag de ban gebroken gaat worden?quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft al ooit het NK tijdrijden gewonnen!
Nee, is geen world tour wedstrijd.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:51 schreef franklop het volgende:
Als Keldermerckx top 10 finisht vandaag; telt dat dan mee voor zijn mooie statistiek?
https://afstandmeten.nl/i(...)etric=km&mapTypeIds=quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:37 schreef heywoodu het volgende:
Weet iemand waar een eventueel tussenpunt ligt? Ik hoop straks nog even naar Vierhouten ofzo te fietsen maar kan het online niet vinden.
Die had ik gezien ja, dan zal het wel bij één tussentijd blijven (bij doorkomst in Elspeet)?quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://afstandmeten.nl/i(...)etric=km&mapTypeIds=
Ja.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had ik gezien ja, dan zal het wel bij één tussentijd blijven (bij doorkomst in Elspeet)?
2 rondes. Dus ik denk bij start/finish een tussentijd. Kan op de plattegrond geen ander punt vindenquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:37 schreef heywoodu het volgende:
Weet iemand waar een eventueel tussenpunt ligt? Ik hoop straks nog even naar Vierhouten ofzo te fietsen maar kan het online niet vinden.
Flinke voorsprong op van Vleuten en Vollering ja, maar die hebben maar een kleine voorsprong op Koster en Adegeest, dus de vraag is of het dan aan Markus of aan van Vleuten/Vollering ligt..quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:07 schreef Felagund het volgende:
Riejanne Markus is aan het schroeien bij de vrouwen?
Denk dat de Tour sowieso niet heel spannend wordt als Vollering in goede doen is. Tenzij ze ergens wegwaait of op een verkeerd moment gaat plassen..quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oma Miek trager dan Demi. Voorbode voor Tour?
Druk..quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Arensman gaat het presteren om nog slechter te rijden dan twee jaar terug, toen hij werd vernederd door Nils Sinschenk en Jarno Mobach.
Die had achteruitrijdend het gewonnen dus jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 19:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Van der Poel hier een gigablunder begaan?
Dit zou Wout nooit overkomen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die had achteruitrijdend het gewonnen dus ja
Inderdaad. Of Remmert Wielinga met comeback nr 324quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:45 schreef Marcoss het volgende:
Wat een vage uitslag.. denk dat zelfs Dumoulin bij het zien van deze uitslag spijt heeft dat hij niet even op de fiets is gestapt
Vandaag nog lekker KOMmetjes gepakt in Monaco en omstreken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:47 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Inderdaad. Of Remmert Wielinga met comeback nr 324
Mathieu nam toch wel eens een helikopter als er veldrijden ergens ver naar het noorden was? Of was Wout er niet om de andere helft te betalen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:45 schreef Felagund het volgende:
Van der Poel speelt liever Fortnite dan helemaal naar Elspeet te rijden.
Ik meende dat hij vandaag de zwaarste trainingsdag van deze week had ingepland (op de Oesterdam)..quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:45 schreef Felagund het volgende:
Van der Poel speelt liever Fortnite dan helemaal naar Elspeet te rijden.
Er schijnt best veel interesse in die jongen te zijn (en terecht), dus die zal vast wel minstens in de PCT terechtkomen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:13 schreef Halcon het volgende:
Zwak deelnemersveld uiteraard, maar toch nette 6e plek van Frank van den Broek. Jammer dat Nederland geen PCT heeft. Zou voor zo'n jongens wel een uitkomst zijn.
Twee meter lelijkheid in een tijdritpak.quote:
Ik vind hem wel sympathiek maar dit kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twee meter lelijkheid in een tijdritpak.
Dat ie verliest van hoogbejaarde Djos?quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind hem wel sympathiek maar dit kan natuurlijk niet
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ie verliest van hoogbejaarde Djos?
Vorig jaar ook al podium (en meegedaan aan het WK)quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind hem wel sympathiek maar dit kan natuurlijk niet
En in de wegrit de nuttige domme kracht van Jumbo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al podium (en meegedaan aan het WK)
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjoerd102 op 21-06-2023 22:23:19 ]Net efkes anges
quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
Een beschrijving van de lokale rondesVast mooier dan die geasfalteerde vuilnishoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
Een beschrijving van de lokale rondesRellende_Sjoerd102.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:03 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Rellende_Sjoerd102.Geen Vauban, geen WO2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Thymen Arensman behoorde op voorhand tot de absolute topfavorieten om het NK tijdrijden naar zich toe te trekken. De INEOS Grenadiers-coureur kende echter een abominabele dag en finishte in Nunspeet op een zestiende plaats, ruim twee minuten achter laureaat Jos van Emden. Middels een verhaal op Instagram geeft de 23-jarige 'Pelikaan van Deil' een tekst en uitleg omtrent zijn mindere optreden.
'Helaas was dit niet het resultaat waar ik op gehoopt had', opent Arensman zijn analyse. 'Ik kreeg te kampen met oververhitting en voelde me duizelig en misselijk op de fiets. Na de finish ben ik ineengestort', aldus de Nederlander, die in hetzelfde verhaal aangeeft dat hij zich ook alweer snel beter voelde. 'Dit hoort bij de wielersport. Bovendien is dit allemaal niet zo belangrijk met Gino (Mäder, red.) in onze gedachten.'
Helft van mijn routebeschrijving in 1 klap zinloosquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:55 schreef Jason22 het volgende:
Geen stuk over de markt in Sittard voor de mannen, volgen nu dezelfde route als de vrouwen:
https://nkwielrennen.com/(...)iligheidsaanpassing/
Probeert WF punten te scoren?quote:Omdat zeker een NK raar kan verlopen, willen we de volgende renners tot slot als outsider benoemen: Mick van Dijke, Tim van Dijke (Jumbo-Visma), Frank van den Broek (ABLOC), Lars van den Berg, Bram Welten (Groupama-FDJ), Timo de Jong, Jasper Haest (VolkerWessels), Joren Bloem, Martijn Budding en Hartthijs de Vries (Tour de Tietema-Unibet), Rick Ottema (Allinq) en Bart Lemmen (Human Powered Health). Laatsgenoemden eindigden vorig jaar als twaalfde en vierde op het NK.
Ze willen eigenlijk dat je bij het Fortuna stadion parkeert en dan met de pendelbus gaan, maar daar heb ik geen zin in als ik morgen ga kijken. Denk je dat handig is als ik ergens in Ophoven parkeer, of heb je anderen tips?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
Met wat geluk voor zondag VIP kaarten.
Eerst even in Valkenburg sfeer proeven, dan enkele keren langs het parcours in zuid Limburg kijken.
en me dan bij de lokale omlopen thv de finish tussen de oesters en champagne begeven.
Al zal het waarschijnlijk koffie met vlaai zijn
quote:Hoe vrouwelijker Quinty Schoens zich voelt, hoe harder ze fietst
Alle ballen op Shirin danquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:00 schreef wimderon het volgende:
Ellen van Dijk gaat voor Vollering, Van Vleuten, Wiebes, Vos en Markus.
Er kan elk moment iets gebeuren.quote:
De vraag is idd waar het als eerste ontploft.quote:
Ze rijden ook een constant tempo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:12 schreef Idisrom het volgende:
Aan het peloton te zien, valt de selectiviteit van deze plaatselijke ronde mij tegen.
Rox is de afgelopen dagen heel druk geweestquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:24 schreef Idisrom het volgende:
Rox``Danny Nelissen heeft leren fietsen`. Andries weet niet hoe hij moet reageren
Ze begrijpt ook niet waarom jumbo niet achter een ploeggenoot aan rijdtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Rox is de afgelopen dagen heel druk geweest
Ze moeten wat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:47 schreef Mykonos het volgende:
Commentatoren doen also het nog spannend is
En met vier man in een groep begin je direct te rijden in plaats van het stil te laten vallen totdat het meer dan een halve minuut is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je zegt toch tegen Vos of Markus, de hele finale in het wiel bij Vollering
Nu lijkt Wiebes ook niet te ademen dus was toch voor SD geweest maar dit was tactisch weer erg matig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
En met vier man in een groep begin je direct te rijden in plaats van het stil te laten vallen totdat het meer dan een halve minuut is.
De Europese kampioen heeft geen reden om te rijden natuurlijk achter haar ploeggenote.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:54 schreef Remco het volgende:
Ja dit verdiend natuurlijk. Als de Europees en wereldkampioen kop over kop geen seconde dichterbij komen.
De Europese kampioen zat af te stoppenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:54 schreef Remco het volgende:
Ja dit verdiend natuurlijk. Als de Europees en wereldkampioen kop over kop geen seconde dichterbij komen.
Wiebes stopt juist af.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:54 schreef Remco het volgende:
Dat was ze zonder deze titel ook welquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:57 schreef Momo het volgende:
Vollering ook meteen favoriet voor de tour toch?
Vorig jaar toch ook al wel? Maar lijkt een stap te hebben gezet jaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:58 schreef Remco het volgende:
Wiebes kan dit seizoen de heuveltjes ineens behoorlijk aan.
Daar moet ze ook met haar ploeggenoten afrekenen, zoals Kopecky (en Wiebes).quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Wiebes gaat lachend wereldkampioen worden in Glasgow
Als ze voor haar rijden ! Team chaos de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Tenzij haar landgenoten dat niet willenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Wiebes moet met Wiebes afrekenen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar moet ze ook met haar ploeggenoten afrekenen, zoals Kopecky (en Wiebes).
Ah, ik las Demi, waar ik Wiebes zei bedoelde ik Vollering, stop de tijd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wiebes moet met Wiebes afrekenen?
Hoeveel jokers wil je inzetten?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, ik las Demi, waar ik Wiebes zei bedoelde ik Vollering, stop de tijd.
2, ik twijfel ook nog over Vos en Uttrup Ludwid.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoeveel jokers wil je inzetten?
Als Nederland op het wiel van Kopecky rijdt mag dat niet fout gaan, al zullen de bv Miek en de bv Demi wel alleen voor de bv Miek en bv Demi zelf rijden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar moet ze ook met haar ploeggenoten afrekenen, zoals Kopecky (en Wiebes).
Van Vleuten heeft sowieso al gezegd te gaan knechtenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:02 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als Nederland op het wiel van Kopecky rijdt mag dat niet fout gaan, al zullen de bv Miek en de bv Demi wel alleen voor de bv Miek en bv Demi zelf rijden.
Dat deed ze vorig jaar ookquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Vleuten heeft sowieso al gezegd te gaan knechten
https://www.cyclingonline.info/data/6971-Profs-M.htmquote:Op zondag 25 juni 2023 09:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nergens nog een startlijst te vinden van de elite mannen
Was hij dan startnummer 3 of 4?quote:Op zondag 25 juni 2023 11:39 schreef Chiappucci het volgende:
Kelderman start niet zo te zien. Dat lijkt me voor zijn Tour-kansen ook wel het beste.
Hofstede.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was hij dan startnummer 3 of 4?
Wie is die andere dan?
Soms is het ook gewoon een verkapte training.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:56 schreef Momo het volgende:
Zouden Kooij en Jakobsen nog een kans hebben hier? Ze zullen niet meedoen als dat compleet kansloos was.
Denk dat Kooij zeker niet kansloos is, zeker met een sterke Jumbo-ploeg achter zich. Ligt er vooral aan in hoeverre MVDP in toom kan worden gehouden.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:56 schreef Momo het volgende:
Zouden Kooij en Jakobsen nog een kans hebben hier? Ze zullen niet meedoen als dat compleet kansloos was.
Als je met Matje naar de laatste paar km rijdt heb je het waarschijnlijk wel zitten op de laatste klimmetjes. Jumbo zal de aantallen uit proberen te spelen zoals elk jaar.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Denk dat Kooij zeker niet kansloos is, zeker met een sterke Jumbo-ploeg achter zich. Ligt er vooral aan in hoeverre MVDP in toom kan worden gehouden.
En sommige renners vinden dat een principekwestie dat je altijd het nk wilt rijden. Dat is ook mooi!quote:Op zondag 25 juni 2023 12:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Soms is het ook gewoon een verkapte training.
Jakobsen heeft volgens mij alle NKs meegedaan, dus ook op de VAM berg enzo
Wiequote:Op zondag 25 juni 2023 13:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kopgroep van 5man met circa 1,5minuut voorsprong.
quote:
Ik denk (maar is maar een gedachte), omdat hij van ploeg gewisseld heeft, En dat Team Jumbo de nummer een positie houdt.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat Eenkhoorn niet met nr1. Start?
Tom claimt wel tv tijdquote:Op zondag 25 juni 2023 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou de uitzending nog ooit gaan beginnen?
16:08 schijnbaar pasquote:Op zondag 25 juni 2023 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou de uitzending nog ooit gaan beginnen?
Zelfs Jens Debusschere is al 10 minuten besprokenquote:Op zondag 25 juni 2023 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij het BK kijken we ook naar alles behalve live sport. Flopshow.
Ach, wel weer goede content gemaakt.quote:
Heeft het peloton al bijna een probleem?quote:Op zondag 25 juni 2023 15:19 schreef wimderon het volgende:
Mees Hendrickx en David liggen er ook al af zo te zien (evenals toekomstig pool Danny van der Tuuk). Dan heeft Van der Poel alleen Oscar nog.
Dan zijn er nog 2 opties: of hij gelooft het wel of het gaat zo helemaal los en hij probeert Jumbo collectief te lossen.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:19 schreef wimderon het volgende:
Mees Hendrickx en David liggen er ook al af zo te zien (evenals toekomstig pool Danny van der Tuuk). Dan heeft Van der Poel alleen Oscar nog.
quote:Op zondag 25 juni 2023 15:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan zijn er nog 2 opties: of hij gelooft het wel of het gaat zo helemaal los en hij probeert Jumbo collectief te lossen.
Ramon Sinkeldam doet ook mee toch?quote:Op zondag 25 juni 2023 15:19 schreef wimderon het volgende:
Dit is wel echt schandalig jaquote:Op zondag 25 juni 2023 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Denk dat de Belg en NOS een wedstrijdje doen wie er het langst kan wachten met het tonen van livebeelden. Gelukkig is er nog tennis en golf.
Geen zin om weer 2 schermen aan te knallen.quote:
Tom Dumoulin kijkt nooit naar wielrennen.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Tom Dumoulin gelooft dus meer in Eenkhoorn en Bax dan een Schelling of van Baarle. Jeetje.
Te warm om op te staan en een laptop te pakken.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen zin om weer 2 schermen aan te knallen.
Bax geef ik wel kans op zichzelf.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Tom Dumoulin gelooft dus meer in Eenkhoorn en Bax dan een Schelling of van Baarle. Jeetje.
Ook wel mee eensch.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bax geef ik wel kans op zichzelf.
Die waren al zo goed als op volgens Clement.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zou zeggen dat Sinkeldarm en Riesebeek gewoon op kop moeten rijden.
Als het op 3 minuten blijft zou ik nog even wachten, lange finale met dit weer ook zware kost.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zou zeggen dat Sinkeldarm en Riesebeek gewoon op kop moeten rijden.
Was dan maar thuisgebleven.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die waren al zo goed als op volgens Clement.
Bloem neem ik aan?quote:Op zondag 25 juni 2023 16:10 schreef franklop het volgende:
Droom van de titel voor TDT-Unibet in duigen? Zater nog wel 1 in het wiel van Mathieu bij de laatste doorkomst
Ah die is aangesloten weer!
WLR / Overige NK's 2023 #7quote:Op zondag 25 juni 2023 16:22 schreef -XOR- het volgende:
Bij de Belg rijdt Alpecin-Deceuninck op kop.
Gaat die ooit nog wat winnen?quote:Op zondag 25 juni 2023 16:31 schreef franklop het volgende:
Rest komt gewoon terug.
Einde tijdperk Mathieu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |