Is altijd wel een dingetje in elke RLS Frummel.Ze willen allemal naar de Mac.In Utopia was er ooit een stel: Gio en Naomi die voor 250 euro aan die zooi hadden besteld.quote:
quote:
Voor het vinden van de spelletjes die isaac verstopt had.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Voor het behalen van een challenge.
Dat was het.Ook best een challenge.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor het vinden van de spelletjes die isaac verstopt had.
Ik wist ook waar die lagen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor het vinden van de spelletjes die isaac verstopt had.
Ooh ja ik weet het weer... ook iets met kipnuggets ofzo..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is altijd wel een dingetje in elke RLS Frummel.Ze willen allemal naar de Mac.In Utopia was er ooit een stel: Gio en Naomi die voor 250 euro aan die zooi hadden besteld.
Wat kon ik me aan hem ergeren idd.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nice...tsja dat waren nog eens tijden...
Niet in mijn twitter. Linkje please?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:32 schreef pingu66 het volgende:
Babette trending topic op twitter en niet positief
Ik kon Martin wel hebben maar soms kon ik zijn bloed wel drinken maar dat had ik bij Jeff ook ... haha zo tegenstrijdig... maar ik miste hem echt nadat hij was weggegaan.. en Jeff ook uiteraard.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat kon ik me aan hem ergeren idd.![]()
Daar is Erik echt een schatje bij.
Dat kan best kloppen want " trends voor jou"quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet in mijn twitter. Linkje please?
De helft van wat daar gebeurd krijgen wij niet te zien.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, of ze brengen haar niet in beeld, gebeurd ook wel eens dan ineens krijg je streams en zit ze al in de kas
Morguhquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De helft van wat daar gebeurd krijgen wij niet te zien.
Goedemorgen
Das is niet veel dus, ben benieuwd of men dan intensief gaat sportenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:26 schreef Frummelie het volgende:
Vandaag geen ontbijt en lunch als ik het goed heb... alleen Macie vanavond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |