En zo hobbelt Isaac richting de finalequote:Op donderdag 15 juni 2023 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar Zoe moet dan huilie huilie doen als hij er wat van zegt. Ik vind hem ook een gluiperd hoor en doet alles voor de camera. Hij lult ook met iedereen mee was mij al eerder opgevallen.
Net Martin op dat half jaars feestquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij staat daar ook als een slechte MC.
Dat gaat ze bij de Poolparty weer doen.quote:
Waarschijnlijk is dat ook de reden dat hij Zoe niet definitief wegduwt. Hij kan haar en de haren nog wel gebruiken voor het einde.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zo hobbelt Isaac richting de finale
Ik zie het, waarom doet hij datquote:
Dat is het eerste pluspuntje wat Eric van mij krijgt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:50 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/egekjz
[ afbeelding ]
Of een keer nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vandaag niet dan toch zeker morgen.
En hij heeft een eigen restaurantjequote:Op donderdag 15 juni 2023 13:22 schreef Was-beer het volgende:
Marciano in de keuken blijft toch leuk om te zien. Altijd semi geïrriteerd en constant vragen stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |