Ik denk dat je nu ook wel heel weinig tijd hebt gehad om samen te trainen. Dumfries en Aké sloten laat aan, nog een aantal ook. Einde van slopend seizoen. Hoe vaak zouden sommige jongens met elkaar hebben gespeeld? Simons met Malen? Wieffer met Frenkie? Geertruida met Van Dijk?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4-3-3 is prima, maar ik bedoel individuele spelers. Ik vind Dumfries uiteindelijk toch niet goed genoeg en je hebt met Frimpong een mooi alternatief. Koopmeiners is ook altijd een beetje ongelukkig in Oranje.
Maar het grootste verschil zit hem in een trainer met visie, spelers moeten snappen wat ze moeten doen en de afstemming moet goed zijn. Vorige periode ging het met Koeman goed, maar dat lijkt vooral vanwege een hechte sfeer en een dosis geluk te zijn geweest.
Vorige periode speelde Oranje alleen tegen de Fransen echt goed aanvallend, de wedstrijden tegen Duitsland waren meer reactievoetbal. Hoe die ene pot tegen de Fransen te verklaren is weet ik ook niet, misschien toch toevallig net een topdag gehad. Ik denk dat de visie nu heel duidelijk moet zijn: We spelen 5-3-2 tegen toplanden en kleine landen 4-3-3. Dat schakelen moet gewoon kunnen, Louis heeft het 2 periodes fenomenaal gedaan op die manier. Versloeg kutlanden met grote cijfers en parkeerde de bus tegen de toplanden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4-3-3 is prima, maar ik bedoel individuele spelers. Ik vind Dumfries uiteindelijk toch niet goed genoeg en je hebt met Frimpong een mooi alternatief. Koopmeiners is ook altijd een beetje ongelukkig in Oranje.
Maar het grootste verschil zit hem in een trainer met visie, spelers moeten snappen wat ze moeten doen en de afstemming moet goed zijn. Vorige periode ging het met Koeman goed, maar dat lijkt vooral vanwege een hechte sfeer en een dosis geluk te zijn geweest.
wie speelde er een CL finale dit seizoen, niet dimpongquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:15 schreef Caland het volgende:
Dumfries is lekker ijverig maar kan eigenlijk zijn hele leven al niets met een bal
Frimpong ROBBED
Ben jij eigenlijk wel helemaal lekker?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn scores voor NL
Bijlow 11.0
Dumfries 10.0
Geertruida 11.0
V.Dijk 11.0
Aké 11.0
Wieffer 11.0
Koopmeiners 11.0
De Jong 11.0
Malen 11.0
Gakpo 11.0
Simons 11.0
voor de invallers
Weghorst 10.0
Wijnaldum 11.0
Bergwijn 11.0
Lang 11.0
Malacia 11.0
De Roon 11.0
Braafheid speelde ook ooit een WK finale.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wie speelde er een CL finale dit seizoen, niet dimpong
Dumfries een van de beste bij Inter Milan
ik weet alles beter
quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Braafheid speelde ook ooit een WK finale.
No-look terugkopbal naar de keeper genot.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou Koetje Frimpong in september wel gaan oproepen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:15 schreef Caland het volgende:
Dumfries is lekker ijverig maar kan eigenlijk zijn hele leven al niets met een bal
Frimpong ROBBED
Charisteas heeft zelfs een EK op zijn naam staan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
En ook al hadden ze al wel enkele keren met elkaar gespeeld.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu ook wel heel weinig tijd hebt gehad om samen te trainen. Dumfries en Aké sloten laat aan, nog een aantal ook. Einde van slopend seizoen. Hoe vaak zouden sommige jongens met elkaar hebben gespeeld? Simons met Malen? Wieffer met Frenkie? Geertruida met Van Dijk?
Normaal had je wellicht een oefenwedstrijd waarin je dingen uitprobeert nu is elke wedstrijd voor het echie.
Laten we die Kroaten ook niet teveel ophemelen. Bar weinig kansen op het WK, 8 goals in 7 wedstrijden. Nu maken ze er 4, dan doe je echt iets niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook al hadden ze al wel enkele keren met elkaar gespeeld.
Die Kroaten spelen al jaren met elkaar samen. Kan je niet vergelijken
Twee oerdomme fouten van Gakpo en Malacia dus.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we die Kroaten ook niet teveel ophemelen. Bar weinig kansen op het WK, 8 goals in 7 wedstrijden. Nu maken ze er 4, dan doe je echt iets niet helemaal lekker.
toch weer zo'n beetje best of the rest op het WKquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we die Kroaten ook niet teveel ophemelen. Bar weinig kansen op het WK, 8 goals in 7 wedstrijden. Nu maken ze er 4, dan doe je echt iets niet helemaal lekker.
Verder nog wel een vracht aan ruimte en kansen weggegeven toch? Afgekeurde goal in laatste seconde die 5 centimeter buitenspel was. Het stond gewoon ruk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Twee oerdomme fouten van Gakpo en Malacia dus.
Twee domme fouten inderdaad en 1 afstandsschot die Bijlow gewoon had moeten hebben. Dat heeft bijzonder weinig met de kwaliteit van het collectief te makenquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die maakt dan zijn debuut voor Engeland.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Koetje Frimpong in september wel gaan oproepen?
We hebben geluk dat die bondscoach graag 6 rechtsbacks selecteert dus dat zit wel snor. Die wordt daar nooit opgeroepen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die maakt dan zijn debuut voor Engeland.
Kunnen we Louis nog terughalen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die maakt dan zijn debuut voor Engeland.
Truus is er klaar mee.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kunnen we Louis nog terughalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |