Ze worden een keer met veel geluk kampioen en het hele elftal staat vol Goden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doodvermoeiend die Feyenoorders, het is een leuke jongen die het ook goed doet maar nog ver verwijderd is van het gewenste niveau wat hier nodig is en dat verwacht ik ook niet, maar doen alsof hij geweldig is slaat nergens op.
Misschien haalt hij het wel maar dat is wat anders dan er al zijn.
Wieffer gaat er ook in als een oud wijf bij die 2-1, en staat er daarna ook maar een beetje bij te kijken, waardoor de nummer 16 alle tijd van de wereld heeft om hem voor te geven. Speelde verder wel leuk, maar zo geweldig was het allemaal ook weer niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doodvermoeiend die Feyenoorders, het is een leuke jongen die het ook goed doet maar nog ver verwijderd is van het gewenste niveau wat hier nodig is en dat verwacht ik ook niet, maar doen alsof hij geweldig is slaat nergens op.
Nouja in zijn tweede interland de beste speler aan Oranje-zijde zijn is toch best knap. Er zitten sowieso geen spelers in de selectie die er al zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja in zijn tweede interland de beste speler aan Oranje-zijde zijn is toch best knap. Er zitten sowieso geen spelers in de selectie die er al zijn.
Het is ook altijd hetzelfde liedjequote:Op donderdag 15 juni 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Malacia werd alleen geopperd omdat de totaal uitgerangeerde Blind steeds maar speelde. Malacia is wmb ook nooit een serieuze optie geweest, gelukkig staat Ake daar nuquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde liedje
Vorig jaar Malacia, nu dit weer.
Erg vermoeiend.
Maar Ake is geen linksback, natuurlijk ook moe maar als LCV is een driemans verdediging beter.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia werd alleen geopperd omdat de totaal uitgerangeerde Blind steeds maar speelde. Malacia is wmb ook nooit een serieuze optie geweest, gelukkig staat Ake daar nu
Hij staat er bij City ook. Maar dan moet je ook een inschuivende CV (zoals Geertruida mooi deed) of aanvallende rechtsback (Frimpong) gebruiken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Ake is geen linksback, natuurlijk ook moe maar als LCV is een driemans verdediging beter.
Mwah, Wieffer heeft mij oprecht enorm positief verrast gisteren, hij heeft nog genoeg stappen te maken maar dit was gewoon echt wel goed. Hij is nu je beste optie naast Frenkie, dat verrast mij ook.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee joh toen was het al een zooitje, was toch ook niet zo'n vreemde wissel als je alles of niets moet spelen, niks tegen Wieffer noch Koopmeiners maar die hebben het niveau nog niet en niet.
Toen speelde je wel met 6 aanvallers oid, dat is niet heel vreemd. Vond het verschil tussen de 1ste helft en minuut 45-70 schrijnender.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Wieffer heeft mij oprecht enorm positief verrast gisteren, hij heeft nog genoeg stappen te maken maar dit was gewoon echt wel goed. Hij is nu je beste optie naast Frenkie, dat verrast mij ook.
Het was ook een vreemde wissel omdat Koopmeiners echt niks goeds deed, vooral na de 2-2 was het organisatorisch een puinzooi.
Als jij op de Pietje toer gaat dan weten we wel hoe laat het is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
[ twitter ]
Maar inderdaad vervelend al die Feyenoorders die hem de beste vonden
Verder dan de Feyenoorders waren kut kom je zelf ook niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als jij op de Pietje toer gaat dan weten we wel hoe laat het is.
Ik heb Ake wel liever op LCV maar het is even wachten hoe Bakker, Maatsen en Hartman zich ontwikkelen, in ieder geval zie ik in de laatste twee wel een potentiële topper voor die positie. Dan zal Malacia na verloop van tijd misschien zelfs uit de selectie vallen want die heeft toch wat meer beperkingen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia werd alleen geopperd omdat de totaal uitgerangeerde Blind steeds maar speelde. Malacia is wmb ook nooit een serieuze optie geweest, gelukkig staat Ake daar nu
@Tarado zit ook een beetje in de omgekeerde Gurney-tour van een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Verder dan de Feyenoorders waren kut kom je zelf ook niet.
Ik merk dat er nog een hoop frustratie over afgelopen seizoen zit. Misschien dat we na de zomerstop weer een wat objectievere blik op te zaken kunnen verwachtenquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je daarbij, ik vond Geertruida aardig spelen, Bijlow faalde en Wieffer was prima voor z'n 2e interland maar dat is toch wat anders dan allerbeste zijn van NL kant, hij was één van de weinigen die z'n niveau haalde, alleen dat is wat anders dan al het gewenste niveau hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou wel van een stukje zelfreflectie. Wellicht dat ik dit over 4 jaar ook wel ga doen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:tarado zit ook een beetje in de omgekeerde Gurney-tour van een paar jaar geleden.
Het verschil is 13 punten maar Ajax is eigenlijk gewoon beter.
Hij was gisteren inderdaad de beste aan Nederlandse zijdequote:Op donderdag 15 juni 2023 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij, ik vond Geertruida aardig spelen, Bijlow faalde en Wieffer was prima voor z'n 2e interland maar dat is toch wat anders dan allerbeste zijn van NL kant, hij was één van de weinigen die z'n niveau haalde, alleen dat is wat anders dan al het gewenste niveau hebben.
Je wint er maar 1 kampioenschap mee hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:tarado zit ook een beetje in de omgekeerde Gurney-tour van een paar jaar geleden.
Het verschil is 13 punten maar Ajax is eigenlijk gewoon beter.
#rosebrillenkameradengenotquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was gisteren inderdaad de beste aan Nederlandse zijdemeer zeg ik niet
Of dat meer zegt over de rest, ongetwijfeld. Naast hem scheen een speler van Barca te staan die vooral wil lopen met dat ding in plaats van de bal het werk voor hem laten doen.
Eens. Maar het lijkt me bij uitstek een goed argument dit keer eigenlijk, ik wist niet eens dat Henk weet dat er leven buiten de ring is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
@:caland die Henk Spaan aanhaalt om zijn punt te maken voelt niet natuurlijk aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |