Hij was gisteren inderdaad de beste aan Nederlandse zijdequote:Op donderdag 15 juni 2023 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij, ik vond Geertruida aardig spelen, Bijlow faalde en Wieffer was prima voor z'n 2e interland maar dat is toch wat anders dan allerbeste zijn van NL kant, hij was één van de weinigen die z'n niveau haalde, alleen dat is wat anders dan al het gewenste niveau hebben.
Je wint er maar 1 kampioenschap mee hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:tarado zit ook een beetje in de omgekeerde Gurney-tour van een paar jaar geleden.
Het verschil is 13 punten maar Ajax is eigenlijk gewoon beter.
#rosebrillenkameradengenotquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was gisteren inderdaad de beste aan Nederlandse zijdemeer zeg ik niet
Of dat meer zegt over de rest, ongetwijfeld. Naast hem scheen een speler van Barca te staan die vooral wil lopen met dat ding in plaats van de bal het werk voor hem laten doen.
Eens. Maar het lijkt me bij uitstek een goed argument dit keer eigenlijk, ik wist niet eens dat Henk weet dat er leven buiten de ring is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
@:caland die Henk Spaan aanhaalt om zijn punt te maken voelt niet natuurlijk aan.
Hij is regelmatig erg positief geweest over Feyenoord spelers in de Hard Gras podcast dit jaarquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Maar het lijkt me bij uitstek een goed argument dit keer eigenlijk, ik wist niet eens dat Henk weet dat er leven buiten de ring is.
Zo'n goed argument was het niet inderdaadquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is regelmatig erg positief geweest over Feyenoord spelers in de Hard Gras podcast dit jaar
Een -tegenwoordig helaas- zeldzame like van user @maxi-mus.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
@:caland die Henk Spaan aanhaalt om zijn punt te maken voelt niet natuurlijk aan.
Sarcastisch toch?quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doodvermoeiend die Feyenoorders, het is een leuke jongen die het ook goed doet maar nog ver verwijderd is van het gewenste niveau wat hier nodig is en dat verwacht ik ook niet, maar doen alsof hij geweldig is slaat nergens op.
Misschien haalt hij het wel maar dat is wat anders dan er al zijn.
jaaaaten en jaaaren idd.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sarcastisch toch?
Het zijn de neuzen die ook al zijn ze jaren niet in vorm die nog steeds opgeroepen worden.
Ja Blind bijvoorbeeld stelt al jaren niks meer voor nog steeds opgeroepen Bergwijn tot voor kort Berghuis Klaassens Taylor etc Babel toen die al hoogbejaard was.quote:
Ja want toen stroomde de kuip ook al over van kwaliteit natuurlijk, het enige wat daar overstroomt zijn de pisbakken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja Blind bijvoorbeeld stelt al jaren niks meer voor nog steeds opgeroepen Bergwijn tot voor kort Berghuis Klaassens Taylor etc Babel toen die al hoogbejaard was.
Soms krijg ik toch het vermoeden dat jij geen feyenoordshirt bezit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want toen stroomde de kuip ook al over van kwaliteit natuurlijk, het enige wat daar overstroomt zijn de pisbakken.
User Tarado heeft wat moeite met de attitude van sommige Feyenoorders.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms krijg ik toch het vermoeden dat jij geen feyenoordshirt bezit.
Zo danquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want toen stroomde de kuip ook al over van kwaliteit natuurlijk, het enige wat daar overstroomt zijn de pisbakken.
Ik hou niet dat zo van dat neuzen, er zijn echt wel Feyenoorders die ik mag hoor maar er zijn ook nogal wat die wat te ver gaan.quote:
Ook geen Ajax shirt trouwens, ben niet zo van de shirts.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms krijg ik toch het vermoeden dat jij geen feyenoordshirt bezit.
wat een praatjes na 1 seizoenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User Tarado heeft wat moeite met de attitude van sommige Feyenoorders.
Begrijpelijk na zo'n vreselijk seizoen.
Je lijkt me inderdaad meer zo’n smeerpijp met tanktopjes. Met in de winter een lekkere dikke fleece trui er overheen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook geen Ajax shirt trouwens, ben niet zo van de shirts.
Daar hebben we de Rotterdamse denker weer, al zal je wel uit Spijkenisse komen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je lijkt me inderdaad meer zo’n smeerpijp met tanktopjes. Met in de winter een lekkere dikke flexie trui er overheen.
Nou, ik weet wel zeker van niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je lijkt me inderdaad meer zo’n smeerpijp met tanktopjes. Met in de winter een lekkere dikke flexie trui er overheen.
Een like, voor het kunnen benoemen van de tanktopjesbuitenbuurt van Rotterdamquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hebben we de Rotterdamse denker weer, al zal je wel uit Spijkenisse komen.
Laten we om te beginnen hopen dat de Fransen vanavond gewoon winnen van Griekenland.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is hier nog wat van te maken of gaan we de komende jaren echt weer Hiddinktijden tegemoet?
Was wel Italië b hè en die hebben het WK niet gehaald dus dat het heel matig is kan je wel stellen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:33 schreef Elan het volgende:
Hoop mensen hier zijn wel enorm pessimistisch zeg.
Alsof we in onze 'gloriejaren' wel even makkelijk van Italië wonnen.
Net kaartjes besteld voor Nederland - Frankrijk, mijn neefje is helemaal Mbape idolaat dus ik hoop dat die dan speelt
Italië B is qua namen en clubs waar die spelen niet minder dan Nederland A . Daarbij is Memphis wel een behoorlijke aderlating, en zat het ook niet bepaald mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel Italië b hè en die hebben het WK niet gehaald dus dat het heel matig is kan je wel stellen.
Mbappe, dat zijn spelers waarvoor je naar het stadion gaat, dus goeie keuze.
Het was gewoon helemaal niks, dan kan je ook niet verlangen dat het mee moet zitten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Italië B is qua namen en clubs waar die spelen niet minder dan Nederland A . Daarbij is Memphis wel een behoorlijke aderlating, en zat het ook niet bepaald mee.
Nederland heeft meer kansen gecreëerd en had meer balbezit dus dat was goed, maar als je je vervolgens op de counter zo makkelijk in de luren laat liggen snap ik ergens wel dat mensen zeggen dat het nergens op leek.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was gewoon helemaal niks, dan kan je ook niet verlangen dat het mee moet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |