Ik mis de likes van forumgebruikster @Pisces29quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruikster @:Pisces29
Deze dag kunnen we afstrepen en in het vakje 'geslaagd' plaatsen.
Ik heb m’n gedrag onder de loep genomen sinds je er iets over zei.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mis de likes van forumgebruikster @:Pisces29
Ik denk dat onze relatie niet meer is wat het ooit was.
Heb je het laatste nieuws gevolgd over Betelgeuse? Er is jaren aangenomen dat deze ster binnen nu en 100.000 jaar zal eindigen in een supernova. Door recente ontwikkelingen verwachten ze nu dat het binnen een jaar of 10 zal zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mis de likes van forumgebruikster @:Pisces29
Ik denk dat onze relatie niet meer is wat het ooit was.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb m’n gedrag onder de loep genomen sinds je er iets over zei.
Nou ik kan niet wachten manquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je het laatste nieuws gevolgd over Betelgeuse? Er is jaren aangenomen dat deze ster binnen nu en 100.000 jaar zal eindigen in een supernova. Door recente ontwikkelingen verwachten ze nu dat het binnen een jaar of 10 zal zijn.
Wat een genot dat we dat live mee gaan krijgen
Bron?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je het laatste nieuws gevolgd over Betelgeuse? Er is jaren aangenomen dat deze ster binnen nu en 100.000 jaar zal eindigen in een supernova. Door recente ontwikkelingen verwachten ze nu dat het binnen een jaar of 10 zal zijn.
Wat een genot dat we dat live mee gaan krijgen
https://arxiv.org/abs/2306.00287quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bron?
Ik las juist dat dat vooralsnog allemaal sensatie berichten waren.
Misschien een hele blonde vraag. Maar is dat puur voor het gamen of kan je er meer mee?quote:
Ben toch wel benieuwd of dat allemaal soepel gaat werken. Word er wel enthousiast van als ik dat allemaal lees.quote:
Als het niet soepel werkt zal Apple zich er niet aan branden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd of dat allemaal soepel gaat werken. Word er wel enthousiast van als ik dat allemaal lees.
Ik ga eerst een half jaartje afwachten denk ik en als de reviews goed zijn ga ik ‘m denk ik ook kopen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het niet soepel werkt zal Apple zich er niet aan branden.
Al blijft het de eerste versie van een compleet nieuw product.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |