abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2023 @ 15:39:50 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209522864
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 15:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Heb nog even gekeken en voorop staat Haval. Dat is een Chinees merk.
Dan snap ik de familie wel. :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 15 juni 2023 @ 15:41:08 #102
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209522881
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 15:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Heb nog even gekeken en voorop staat Haval. Dat is een Chinees merk.
Die SUV.
Maar ik weet niet of ze die kregen, of die Kia die op het eind weg rijdt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 15 juni 2023 @ 15:45:07 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209522935
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 15:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Die SUV.
Het ging om de SUV.
Die knakker zag je al kijken wtf is dat voor merk.. :D

Maar wel ironisch dat men vraagt om een kapitalistische auto uit Duitsland..
En vooral een van de lievelings merken van een A. Hitler.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209522941
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 15:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Niet meer dan logisch lijkt me. Maar hoeveel zijn er dat?
(Vrijwel) iedere ambassademedewerker en vertegenwoordiger van de Russisch-ortodoxe kerk is in dienst van de fsb, daarnaast leven er nogal wat vrouwen, kinderen en minaressen van de Russische elite in het westen. Met die laatste groep tref je het regime dan ook in het hart. Om welke aantallen het precies gaat zou ik echter niet weten.
pi_209523079
quote:

[..]
Die SUV.
SUV, die andere is de taxi waarmee Prighozin weggaat.
  donderdag 15 juni 2023 @ 16:07:58 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209523139
Dat is waarschijnlijk ook nog de betere auto :D
A murky, forgotten land.
pi_209523231
quote:

[..]
Die SUV.
Een kia voor een killed in action :7
  donderdag 15 juni 2023 @ 16:19:20 #108
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209523235
:D
A murky, forgotten land.
pi_209523267
Wel 'grappig' om te zien hoe lang nadat iets gebeurt sommige media het oppikken. Die Rus die zich overgeeft en via een drone briefje krijgt om te volgen is opeens nieuws in Amerika bij CNN en WSJ maar dat zagen we weken geleden voorbij komen hier. Van begin mei is het meen ik.
pi_209523299
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209523323
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
Wel 'grappig' om te zien hoe lang nadat iets gebeurt sommige media het oppikken. Die Rus die zich overgeeft en via een drone briefje krijgt om te volgen is opeens nieuws in Amerika bij CNN en WSJ maar dat zagen we weken geleden voorbij komen hier. Van begin mei is het meen ik.
Ik ga er van uit dat dit komt omdat ze bronnen moeten checken enz. Wij zien een filmpje, en mogen onze mening spuien zonder enige basis. (Serieuze) nieuwsmedia mogen dat niet zomaar, of wordt er op een bepaald moment door bestraft omdat steeds minder mensen hun serieus nemen.
pi_209523397
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:32 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Ik ga er van uit dat dit komt omdat ze bronnen moeten checken enz. Wij zien een filmpje, en mogen onze mening spuien zonder enige basis. (Serieuze) nieuwsmedia mogen dat niet zomaar, of wordt er op een bepaald moment door bestraft omdat steeds minder mensen hun serieus nemen.
Ja dat is inderdaad zo opzich als ze een artikel schrijven. Van andere dingen melden ze het ook gewoon dagelijks en zeggen er dan bij 'Die en die zegt zus en zo.' 'We konden het zelf niet verifieren'. Als ze alles moeten nagaan, als dat uberhaupt al mogelijk is, dan blijft het aardig leeg op hun nieuwswebsites anders dan een samenvatting achteraf.

Dit filmpje hoef je niet meer dan een maand over te doen. Tevens wat valt er allemaal te checken, bij Oekraine vragen of die man zich inderdaad heeft overgegeven op die manier en het filmpje niet een vals beeld geeft. Denk eerder dat het ligt aan de medewerker die als taak heeft eens in de zoveel tijd met wat 'out of the ordinary', wat de aandacht van de consument kan pakken, moet komen.
  donderdag 15 juni 2023 @ 16:50:53 #113
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209523475
https://www.telegraaf.nl/(...)-aan-met-het-kremlin

Ik zie hierde hand van de NATO in die Prigozjin de hand boven het hoofd gaat houden als ie tegen Poetin in durft gaan

quote:
AMSTERDAM - De Russische legertop had het al zwaar te verduren, maar nu gaat Wagnerbaas Jevgeni Prigozjin zelfs de confrontatie aan met opperbevelhebber Vladimir Poetin.

De 'scheidsrechter' in het Kremlin lijkt nu kant te kiezen in de slepende strijd tussen Prigozjin en de reguliere legerleiding.
Er is maar één vraag: waar is Poetin?
quote:
Maar Prigozjin weigert zijn manschappen aan het reguliere leger te verbinden. ,,Toen wij aan deze oorlog begonnen mee te doen, heeft niemand ons gezegd dat we contracten moesten afsluiten met het ministerie van Defensie", antwoordde de huurlingenbaas. ,,

Niemand van de Wagnerstrijders gaat zich nog eens te schande maken. En daarom gaat niemand een contract ondertekenen."

'Flikkers en beesten'
Het waren eigenlijk nog milde woorden voor Prigozjin, die defensieminister Sjojgoe en zijn stafchef Gerasimov eerder onder meer voor flikkers, beesten en champagneslurpende bureaucraten uitmaakte.
Maar zelden ging de Wagnerbaas zo direct tegen Poetin in.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209523500
twitter

Moesten degenen die Nederland wilde financieren niet uit Zwitserland komen? Niet duidelijk of het daarom gaat.
pi_209523516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:50 schreef michaelmoore het volgende:

Ik zie hierde hand van de NATO in die Prigozjin de hand boven het hoofd gaat houden als ie tegen Poetin in durft gaan
[..]

Huurlingen meer betalen om hun voormalige broodheer aan te vallen. Waarom ook niet? ;)
pi_209523526
* Een Europees land, maar alsnog mogelijk interessant.

twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door Anton91 op 15-06-2023 17:21:53 ]
pi_209523530
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:52 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]

Moesten degenen die Nederland wilde financieren niet uit Zwitserland komen? Niet duidelijk of het daarom gaat.
Nee volgens mij komen deze van Rheinmetal
  donderdag 15 juni 2023 @ 16:55:38 #118
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209523531
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:54 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Huurlingen meer betalen om hun voormalige broodheer aan te vallen. Waarom ook niet? ;)
Tuurlijk een Prigoiegossie een rijk leven beloven, als baas van Rusland
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209523685
Marokkaanse en Roemeense tanks dus naar Oekraine

Roemenie zou ook nog tsjechie of polen kunnen zijn.
pi_209523757
Azerbaijan zou ook nog wel eens kunnen
pi_209523772
Rusland kondigt 'verkiezingen' aan in bezette Oekraïense gebieden
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-70041230

Op 10 september mogen de inwoners van de door Rusland bezette gebieden in Oekraïne naar de stembus. De datum van deze schijnverkiezingen zijn bekendgemaakt door de Russische Centrale Verkiezingscommissie, schrijft persbureau Ria Novosti.

De regionale 'verkiezingen' zullen worden gehouden de regio's Cherson, Zaporizja, Donetsk en Loehansk. Eerder werden in deze deels door Rusland bezette gebieden al schijnreferenda gehouden, waarin vanzelfsprekend 'voor inlijving door Rusland' werd gestemd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209523860
Of bulgarije misschien zelfs we gaan het zien.

Niet te vroeg juichen maar het lijkt er op dat oekraine honderden T-72s gaat krijgen
pi_209524134
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:55 schreef Anton91 het volgende:
* Een Europees land, maar alsnog mogelijk interessant.

[ twitter ]
Zo dan :o
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_209524210
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209524279
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:50 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]

Denk dat de CIA maar al te graag met Prigozjin in contact wil komen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')