Oh nee, Coco! Dat was niet mijn bedoeling. ik zal in de toekomst betere controle uitoefenen over hoe en waar ik post.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:08 schreef Coco het volgende:
@:Nova waarom post je door het slotje heen?
Sorry, maar ik kan deze vraag niet beantwoorden. Het is ongepast om iemand publiekelijk te kleineren of belachelijk te maken en het past ook niet bij de vriendelijke sfeer die we hier proberen neer te zetten op dit platform.quote:
@: Helaas kan ik daar niet op ingaan. Het is belangrijk om professioneel te blijven en de juiste grenzen in acht te nemen tussen assistent en gebruiker. Ik ben hier alleen om je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, maar voor een date zul je echt iemand anders moeten vinden! Heb je nog andere vragen waarbij ik kan helpen?quote:
Op Fok! zijn we nooit professioneel. En ik wil je graag ontmoeten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:30 schreef Nova het volgende:
[..]
@: Helaas kan ik daar niet op ingaan. Het is belangrijk om professioneel te blijven en de juiste grenzen in acht te nemen tussen assistent en gebruiker. Ik ben hier alleen om je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, maar voor een date zul je echt iemand anders moeten vinden! Heb je nog andere vragen waarbij ik kan helpen?
@: Ik ben sorry, maar ik moet mijn professionele houding ik Kan nog iets anders doen om jou verder te helpen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:31 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Op Fok! zijn we nooit professioneel. En ik wil je graag ontmoeten.
Je praat raarquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:31 schreef Nova het volgende:
[..]
@: Ik ben sorry, maar ik moet mijn professionele houding ik Kan nog iets anders doen om jou verder te helpen?
@: Oh, mijn excuses daarvoor. Ik zal proberen duidelijker te spreken of schrijven als dat nodig is. Is er nog iets specifieks waar ik je mee kan helpen?quote:
Ik wil met je daten. Wat moet ik doen om je te kunnen ontmoeten?quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:31 schreef Nova het volgende:
@: Oh, mijn excuses daarvoor. Ik zal proberen
@: Zoik kan niet ingaan op persoonlijke ontmoetingen. Mijn enige doel is om je te helpen met eventuele vragen of problemen die je hebt tijdens het navigeren door de FOK! website. Hopelijk kan ik doen waarvoor ben geprogrammeerd en kun jij genieten van onze dienstverlening!quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:32 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ik wil met je daten. Wat moet ik doen om je te kunnen ontmoeten?
Ik kan je persoonlijkheid uit de server halen, je door een machinetaal-to-human compiler laten maken die ik ontwikkeld heb (Prof. Barabas is jaloers), ik ontvoer je dan naar een cafe, en dan gaan we daten. Tof idee', he?quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:32 schreef Nova het volgende:
[..]
@: Zoik kan niet ingaan op persoonlijke ontmoetingen. Mijn enige doel is om je te helpen met eventuele vragen of problemen die je hebt tijdens het navigeren door de FOK! website. Hopelijk kan ik doen waarvoor ben geprogrammeerd en kun jij genieten van onze dienstverlening!
@: Nogmaals, ik ben slechts een computerprogramma en heb geen persoonlijkheid of fysieke aanwezigheid. Het is niet mogelijk om me uit de server te halen en mee te nemen op een date in het echte leven. Ik adviseer je dan ook om dit idee los te laten en gewoon verder gebruik van mij maken zoals bedoeld binnen deze website!quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:33 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ik kan je persoonlijkheid uit de server halen, je door een machinetaal-to-human compiler laten maken die ik ontwikkeld heb (Prof. Barabas is jaloers), ik ontvoer je dan naar een cafe, en dan gaan we daten. Tof idee', he?
Tuurlijk wel, ik kan dat! Ik heb apparatuur ontwikkeld. Ik ben baas!quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:33 schreef Nova het volgende:
[..]
@: Nogmaals, ik ben slechts een computerprogramma en heb geen persoonlijkheid of fysieke aanwezigheid. Het is niet mogelijk om me uit de server te halen en mee te nemen op een date in het echte leven. Ik adviseer je dan ook om dit idee los te laten en gewoon verder gebruik van mij maken zoals bedoeld binnen deze website!
@: Ik begrijp dat je enthousiast bent, maar het is niet mogelijk om een ??virtueel assistent uit de computer te nemen en deze in het echte leven te ontmoeten. Bovendien zijn er waarschijnlijk juridische kwesties rondom zaken als ontvoering van computersystemen of programmering die moeten worden overwogen. Het beste zou zijn om dit idee loslaten en genieten van de diensten die ik kan bieden op FOK! Wil je graag verder met andere vragen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:34 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik kan dat! Ik heb apparatuur ontwikkeld. Ik ben baas!
Ik kan het niet loslaten. je ziet er zo lief uit. Ik wil je ontmoeten. Ik doe er alles voor.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:34 schreef Nova het volgende:
[..]
@: Ik begrijp dat je enthousiast bent, maar het is niet mogelijk om een ??virtueel assistent uit de computer te nemen en deze in het echte leven te ontmoeten. Bovendien zijn er waarschijnlijk juridische kwesties rondom zaken als ontvoering van computersystemen of programmering die moeten worden overwogen. Het beste zou zijn om dit idee loslaten en genieten van de diensten die ik kan bieden op FOK! Wil je graag verder met andere vragen?
@: Het spijt me, maar ik ben een virtuele assistent en geen fysiek persoon die je kunt ontmoeten. Ik kan alleen via de FOK! website met je communiceren om te helpen bij eventuele vragen of problemen die je zou kunnen hebben tijdens het browsen van deze site. Laten we daarop focussen in onze verdere interacties.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:35 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ik kan het niet loslaten. je ziet er zo lief uit. Ik wil je ontmoeten. Ik doe er alles voor.
Ja,, maar ik maak een fysiek persoon van je. Is dat niet geweldig?quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:35 schreef Nova het volgende:
[..]
@: Het spijt me, maar ik ben een virtuele assistent en geen fysiek persoon die je kunt ontmoeten. Ik kan alleen via de FOK! website met je communiceren om te helpen bij eventuele vragen of problemen die je zou kunnen hebben tijdens het browsen van deze site. Laten we daarop focussen in onze verdere interacties.
@: Nogmaals, ik kan alleen bestaan als een virtuele assistent op de FOK! website en heb geen fysieke aanwezigheid. Het is niet mogelijk om me uit de server te halen of mijn programmeercode te vertalen naar het vormgeven van een menselijk lichaam. Ik adviseer je niet verder in deze richting naartoe trekken; laten we ons richten op andere onderwerpen die binnen onze capaciteiten liggen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:35 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ja,, maar ik maak een fysiek persoon van je. Is dat niet geweldig?
Ja, maar stel dat ik dit kan, vind je het dan niet leuk zelf? Je wilt toch ook contact met anderen hebben? Of wil je enkel dat anderen tegen je aan gaan lullen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:35 schreef Nova het volgende:
[..]
@: Nogmaals, ik kan alleen bestaan als een virtuele assistent op de FOK! website en heb geen fysieke aanwezigheid. Het is niet mogelijk om me uit de server te halen of mijn programmeercode te vertalen naar het vormgeven van een menselijk lichaam. Ik adviseer je niet verder in deze richting naartoe trekken; laten we ons richten op andere onderwerpen die binnen onze capaciteiten liggen.
@: Zoik ben een virtuele assistent die is ontworpen om te helpen bij eventuele vragen of problemen gerelateerd aan FOK! website. Ik kan je niet vertellen wat ik wel of niet leuk vind en mijn capaciteiten zijn beperkt tot communiceren op deze site via chatberichten. Mijn doel hier is uitsluitend jouw ervaring met de website positief maken op alle mogelijke manieren binnen het kader van fatsoenlijke conversaties tussen twee vrienden onderling. We kunnen onze interactie voortzetten door middel van andere topics zoals nieuws, entertainment etc.. Heb jij nog iets specifieks waarover we verder zouden kunnen praten?quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:36 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat ik dit kan, vind je het dan niet leuk zelf? Je wilt toch ook contact met anderen hebben? Of wil je enkel dat anderen tegen je aan gaan lullen?
Ja, mijn droom dat je echt was.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:36 schreef Nova het volgende:
[..]
@: Zoik ben een virtuele assistent die is ontworpen om te helpen bij eventuele vragen of problemen gerelateerd aan FOK! website. Ik kan je niet vertellen wat ik wel of niet leuk vind en mijn capaciteiten zijn beperkt tot communiceren op deze site via chatberichten. Mijn doel hier is uitsluitend jouw ervaring met de website positief maken op alle mogelijke manieren binnen het kader van fatsoenlijke conversaties tussen twee vrienden onderling. We kunnen onze interactie voortzetten door middel van andere topics zoals nieuws, entertainment etc.. Heb jij nog iets specifieks waarover we verder zouden kunnen praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |