Daarom het verzoek niet te reageren als man.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:55 schreef hoechst het volgende:
wat heeft warmweer met boobs te maken?
dankzij jou gaat niet iedere vrouw topless
Oh jaaaaa... maar hoe doe je dat met je tepels? Ik trok een keer een kanten bh aan naar een festival en dan was heerlijk, maar ja die tepels he als het even koud wordt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:57 schreef Kanaroe het volgende:
Een BH met kant. En in de juiste maat en pasvorm
Voorheen droeg ik vaak van die voorgevormde BH's met padding, sinds ik dat niet meer doe heb ik heerlijk frisse tieten
Haha, geen idee. Ik maak me niet druk om m'n tepelsquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:59 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Daarom het verzoek niet te reageren als man.
[..]
Oh jaaaaa... maar hoe doe je dat met je tepels? Ik trok een keer een kanten bh aan naar een festival en dan was heerlijk, maar ja die tepels he als het even koud wordt.
Oh zo ver ben ik niet, ik durf dat niet 🤣 wel goede tip thanksquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, geen idee. Ik maak me niet druk om m'n tepels
Ik ga nooit naar festivals, scheelt ook welquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Oh zo ver ben ik niet, ik durf dat niet 🤣 wel goede tip thanks
Nou ja, bedoel op t werk is het ook lastig denk ik. Mannen kijken en ik vind dat vervelend. Heb jij daar maling aan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar festivals, scheelt ook wel
Ik zag dit vorig jaar voor 35 euro ofzo 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
Met de Ta Ta Towel ga je tietenzweet wel tegen:
[ afbeelding ]
Oh, deze website heeft ook tips zie ik. Merci!quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het een grap was, maar op zich staan hier goeie tips bij!quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daar heb ik maling aan cq. hou ik me niet mee bezig.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nou ja, bedoel op t werk is het ook lastig denk ik. Mannen kijken en ik vind dat vervelend. Heb jij daar maling aan?
[..]
Het is gewoon warm daar. Dat ik zweet tijdens het sporten accepteer ik, maar daarbuiten wil ik het daar graag wat koeler hebben. Ik denk dat een bh met pads het wel erger maakt zoals er net werd aangegeven. Daarnaast een vrij grote cupmaat, wat normaliter al vervelend is maar met dit weer erger. Wil me smooth en fresh voelen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:15 schreef Claudia_x het volgende:
Waar heb je trouwens specifiek last van? Ik heb namelijk geen problemen, ook niet met dit warme weer.
Draag je ademende kleding? Heb je goede ondersteuning?
Ik zou in ieder gevalquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:17 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het is gewoon warm daar. Dat ik zweet tijdens het sporten accepteer ik, maar daarbuiten wil ik het daar graag wat koeler hebben. Ik denk dat een bh met pads het wel erger maakt zoals er net werd aangegeven. Daarnaast een vrij grote cupmaat, wat normaliter al vervelend is maar met dit weer erger. Wil me smooth en fresh voelen.
Ik vind hem er eerlijk gezegd ook wel comfortabel uitzien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:17 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een grap was, maar op zich staan hier goeie tips bij!
Ik vroeg met wel af of die tata towel voor een cupje B geschikt zou zijn
Ziet eruit als twee verse bollen mozzarellaquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, ik niet. Althans, niet om onder een shirt, bloes of jurk te dragen. Het hangt aan je nek.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind hem er eerlijk gezegd ook wel comfortabel uitzien.
Met deze temperaturen heb je toch niet zoveel last van kou?quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:59 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Daarom het verzoek niet te reageren als man.
[..]
Oh jaaaaa... maar hoe doe je dat met je tepels? Ik trok een keer een kanten bh aan naar een festival en dan was heerlijk, maar ja die tepels he als het even koud wordt.
Het is bedoeld voor na het douchen geloof ik. Zodat je daaronder niet zweet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mwah, ik niet. Althans, niet om onder een shirt, bloes of jurk te dragen. Het hangt aan je nek.
Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat het op een warme dag een opluchting is om geen knellende bandjes te voelen.
Niet onder kleding inderdaad, maar tijdens het jassen van de aardappelen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mwah, ik niet. Althans, niet om onder een shirt, bloes of jurk te dragen. Het hangt aan je nek.
Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat het op een warme dag een opluchting is om geen knellende bandjes te voelen.
Mijn tepels hebben een eigen wil en als ze stijf zijn ziet men dat al vanaf 4 meter afstand. :/quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met deze temperaturen heb je toch niet zoveel last van kou?
Ik draag overigens alleen nog maar kanten beha’s. Dat zit zoveel comfortabeler dan die met pads. Heb ook niet extra last nu met de warmte.
Ik doe het met dit weer wel vaker ‘s avonds uit als ik nergens meer heen hoef.
Ik geloof toch niet dat ik zo rond zou gaan lopenquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet onder kleding inderdaad, maar tijdens het jassen van de aardappelen bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ja, in dit soort situaties heb ik gewoon een flodderjurk aan en géén BH.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet onder kleding inderdaad, maar tijdens het jassen van de aardappelen bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Jezus 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien valt dat wel mee omdat het niet om een dun bandje gaat en het gewicht van de ene tiet het gewicht van de andere opvangt? Nu wordt het steeds verleidelijker om er eens een te proberen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik geloof toch niet dat ik zo rond zou gaan lopen
En dat de steun dus vanuit de nek moet komen, lijkt me hee oncomfortabel. Net als een badpak of bikini met een sluiting in de nek.
Als je zware borsten hebt is het misschien wel fijn, zo thuis de piepers jassen, of in de tuin werken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien valt dat wel mee omdat het niet om een dun bandje gaat en het gewicht van de ene tiet het gewicht van de andere opvangt? Nu wordt het steeds verleidelijker om er eens een te proberen.
Same. En dat is chill.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, in dit soort situaties heb ik gewoon een flodderjurk aan en géén BH.
Altijd. Gewoonte bij mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:34 schreef Lienekien het volgende:
Deo onder de jopen, doen jullie dat wel eens?
Ik niet, dat plakt. Mijn moeder deed dat vroeger wel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:34 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is het puur tegen het zweet door huid die tegen andere huid aan komt en is er geen steun.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik geloof toch niet dat ik zo rond zou gaan lopen
En dat de steun dus vanuit de nek moet komen, lijkt me hee oncomfortabel. Net als een badpak of bikini met een sluiting in de nek.
Juist, en dan vooral tegen zweet onder de borsten denk ik.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij is het puur tegen het zweet door huid die tegen andere huid aan komt en is er geen steun.
Ik heb dat nog nooit bedacht. Hoe bevalt dat?quote:
Antwoord gevonden op je vraag: vanaf een grote C-cup.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:17 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een grap was, maar op zich staan hier goeie tips bij!
Ik vroeg met wel af of die tata towel voor een cupje B geschikt zou zijn
Ah, dat dacht ik al, bij mij zou dat ding gewoon rond mijn nek zwieberenquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Antwoord gevonden op je vraag: vanaf een grote C-cup.
Volgens mij doet het geen moer 😆quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:39 schreef Icegiant het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit bedacht. Hoe bevalt dat?
Maar, ik ben eigenlijk wel voor gewoon zonder bh naar buiten gaan. Ik vind het veel fijner om gewoon bh loos te leven, heb thuis ook zelden een bh aan.
Ga eens op je gemakkie naar een goede lingeriewinkel en laat je door zo'n winkelmedewerker bedienen. Zo fijn!quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Volgens mij doet het geen moer 😆
Zonder bh zou ik graag willen, maar ik heb nu een cup F en als ik slanker ben een cup E. Een padloze bh ga ik proberen. Moet dan maar iets vinden voor de tepels.
Ben soms zo jaloers op vrouwen die een shirt kunnen aandoen zonder bh. Lijkt me luchtig
Sudocremequote:Op woensdag 14 juni 2023 17:34 schreef Lienekien het volgende:
Ligt wel aan je cup, denk ik.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:39 schreef Icegiant het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit bedacht. Hoe bevalt dat?
Maar, ik ben eigenlijk wel voor gewoon zonder bh naar buiten gaan. Ik vind het veel fijner om gewoon bh loos te leven, heb thuis ook zelden een bh aan.
Dit is mij al vaker geadviseerd, toch maar eens doen 😊quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:54 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ga eens op je gemakkie naar een goede lingeriewinkel en laat je door zo'n winkelmedewerker bedienen. Zo fijn!
Ik droeg jaren vervelend zittende BH's, maar zo'n doortastende Hunkemöllervrouw heeft mij goed onder handen genomen![]()
Dan sta je daar in zo'n pashokje en ze dragen allerlei modellen aan, super!
Ik wel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:40 schreef Speedfight het volgende:
Ik begrijp niet zo wat t probleem met een BH is bij warm weer
Vind je dat zoveel warmer?quote:
Heeft dat zin bij dikke hangtetten die de meeste zullen hebben?quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:34 schreef Lienekien het volgende:
Perky D cup hier, nooit nodig. Maar wie weet over 20 jaarquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heeft dat zin bij dikke hangtetten die de meeste zullen hebben?
Mogelijk helpt het tegen smetten, net als sudocreme. Het is wel zo’n plooi waarin het flink kan broeien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heeft dat zin bij dikke hangtetten die de meeste zullen hebben?
Als het zó heet is kan je beter even wassen/ een extra douche nemen dan deo op een zweterige huid smeren.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mogelijk helpt het tegen smetten, net als sudocreme. Het is wel zo’n plooi waarin het flink kan broeien.
Die deo gebruik je dan direct na wassen/douchen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:18 schreef Purrito het volgende:
[..]
Als het zó heet is kan je beter even wassen/ een extra douche nemen dan deo op een zweterige huid smeren.
Ik was mijn oksels met zeep en doe nieuwe deo op als ik buiten de deur ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |