abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209512081
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Die deo gebruik je dan direct na wassen/douchen.
Ja, zo doe ik het ook. Ik ken mensen die niet elke dag douchen maae wel spuiten met deo en droogshampoo en dat is gewoon niet fris.
Purr.
pi_209512158
Of talkpoeder onder de tieten, mijn man poedert zijn balzak daar wel eens mee in warme/broeierige tijden.
Lekker van Zwitsal!
  Moderator woensdag 14 juni 2023 @ 19:51:11 #53
447051 crew  Peejtur
pi_209512533
Op het eerste gezicht leek het een trolltopic. Keek later beter en was toch wat serieuzer.

Geveegd en weer open.
pi_209512709
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:51 schreef Peejtur het volgende:
Op het eerste gezicht leek het een trolltopic. Keek later beter en was toch wat serieuzer.

Geveegd en weer open.
Ik troll nimmer. We lijden echt.
  woensdag 14 juni 2023 @ 20:29:40 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209513108
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:51 schreef Peejtur het volgende:

Geveegd en weer open.
Noujazeg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_209513940
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:27 schreef Kanaroe het volgende:
Of talkpoeder onder de tieten, mijn man poedert zijn balzak daar wel eens mee in warme/broeierige tijden.
Lekker van Zwitsal!
Huu, dit wilde ik helemaal niet weten!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209514907
Ik vraag me steeds vaker af waarom ik nog op Fok! kom, want O+ ChatGPT O+ weet alles.

quote:
Sweating is a natural bodily process that helps regulate body temperature. While it's common for people to experience sweating in various areas of the body, including the breasts, excessive sweating or discomfort can be bothersome for some individuals. If someone is experiencing excessive sweating in their breasts and finds it uncomfortable, here are a few suggestions that may help:

1. Choose the right bra: Opt for bras made of breathable and moisture-wicking fabrics such as cotton or moisture-wicking blends. These materials can help draw moisture away from the skin and promote better airflow, reducing sweat accumulation.

2. Proper fitting: Wearing a well-fitting bra can improve comfort and reduce sweating. Make sure the bra provides adequate support without being too tight or constricting, as this can trap moisture and heat.

3. Moisture-absorbing products: Consider using moisture-absorbing products such as breast pads or cotton liners inside the bra cups. These can help absorb excess sweat and keep the area dry.

4. Clothing choices: Opt for loose-fitting and breathable clothing, especially in hot or humid weather. Lightweight fabrics such as cotton or moisture-wicking materials can help improve airflow and reduce sweating.

5. Stay cool: Use fans or air conditioning to maintain a cooler environment, especially during warmer months. Avoid excessive heat and humidity as they can contribute to increased sweating.

6. Hygiene practices: Maintain good hygiene by washing the area regularly with mild soap and water. This can help remove bacteria and prevent any unpleasant odors.

7. Antiperspirants: In some cases, using an antiperspirant specifically designed for sensitive skin may help reduce sweating. Look for antiperspirants that are aluminum-free and suitable for use on the breast area.

If excessive sweating in the breast area persists or causes significant discomfort, it's advisable to consult a healthcare professional. They can evaluate the situation, provide a proper diagnosis, and recommend further treatment options if necessary.
quote:
Yes, some men may experience similar issues with excessive sweating in the groin area, including the scrotum (the pouch of skin containing the testicles). Excessive sweating in this area is commonly referred to as "swamp crotch" or "swamp balls." It can be uncomfortable and may lead to skin irritation or unpleasant odors. While sweating in the groin area is normal to some extent, excessive sweating can be bothersome.

To help manage excessive sweating in the groin area, here are a few suggestions:

1. Hygiene: Maintaining good hygiene is essential. Clean the area regularly with mild soap and water to remove bacteria and prevent odors.

2. Moisture-wicking underwear: Opt for underwear made of moisture-wicking fabrics such as cotton or moisture-wicking blends. These fabrics can help draw moisture away from the skin and promote better airflow, reducing sweat accumulation.

3. Loose-fitting clothing: Choose loose-fitting pants or shorts made of breathable fabrics. Avoid tight-fitting or synthetic materials that can trap moisture and heat.

4. Powder or antiperspirants: Using talcum powder or antiperspirants specifically designed for the groin area can help absorb moisture and reduce sweating. However, be cautious when using powders to avoid inhalation.

5. Air circulation: Allow for airflow in the groin area by wearing loose-fitting clothing and avoiding tight or restrictive garments.

6. Stay cool: Avoid overheating by staying in a well-ventilated environment, using fans, or seeking air-conditioned spaces.

If excessive sweating in the groin area persists or causes significant discomfort, it is recommended to consult a healthcare professional. They can assess the situation, provide a proper diagnosis, and suggest further treatment options if necessary.
pi_209515212
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me steeds vaker af waarom ik nog op Fok! kom, want O+ ChatGPT O+ weet alles.
[..]
[..]

Jezus, ik vraag chat.gpt alles en net dit niet. Niet eens bij stilgestaan 😁
pi_209516536
Swamp crotch :D
Spoilers!
pi_209518507
quote:
12s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Huu, dit wilde ik helemaal niet weten!
Zelfs chat GTP beveelt dit aan, 'talcum powder in the groin area'
:D
pi_209518584
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:00 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Wtf :D
pi_209518593
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:00 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ik wil het niet weten maar eigenlijk ook weer wel. :+ Ik heb er een komisch gesprek met ChatGPT over gehad, waarin ik die onder meer vroeg of de Nederlandse man daar nou minder last van heeft dan bijvoorbeeld de Spaanse. _O-
pi_209518599
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Swamp crotch :D
Ik was al benieuwd of iemand het daadwerkelijk zou lezen.
  Manager PR/Moderator donderdag 15 juni 2023 @ 08:32:54 #64
269689 crew  Viv
pi_209518692
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik was al benieuwd of iemand het daadwerkelijk zou lezen.
Ik had het ook gelezen :7

ChatGPT is echt tof, maar ik zie toch nog wel een meerwaarde voor FOK!, want die chatbot heeft er zelf geen ervaring mee: wat werkt nou écht? :)

Ik ben zelf nog op zoek naar een niet-zweterige sport-BH, mocht zoiets bestaan. O-)
pi_209518827
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:32 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik had het ook gelezen :7

ChatGPT is echt tof, maar ik zie toch nog wel een meerwaarde voor FOK!, want die chatbot heeft er zelf geen ervaring mee: wat werkt nou écht? :)

Ik ben zelf nog op zoek naar een niet-zweterige sport-BH, mocht zoiets bestaan. O-)
Is het probleem niet het sporten en niet de beha? :Y)

Ik vermoed dat ik gewoon niet zoveel zweet, want ik herken dit allemaal niet. Maar waar ik me nu wel bewust van ben geworden, is dat vrijwel alle beha's uit polyester en polyamide bestaan. Normaliter probeer ik synthetische stoffen te vermijden, maar bij m'n beha's heb ik er nooit op gelet. Pasvorm en steun vond ik altijd belangrijker. (Ik moet er niet aan denken om zonder beha rond te lopen.)

Als iemand een tip heeft voor de grotere buste, dan houd ik me aanbevolen.
pi_209519984
https://www.tiktok.com/@s(...)5n&social_sharing=v4

Ze heeft er iig miljoenen verkocht 😆 Ben niet de enige die struggelt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 17 juni 2023 @ 16:07:40 #67
485843 crew  Jippie
pi_209543854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 17:38 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Volgens mij is het puur tegen het zweet door huid die tegen andere huid aan komt en is er geen steun.
Daardoor lijkt het mij ook niet handig met een grote cup. Misschien voor een kwartiertje, maar ik zie het nut niet van zo'n ding. Zweten is natuurlijk, gewoon een extra douche pakken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 17 juni 2023 @ 16:20:18 #68
485843 crew  Jippie
pi_209543943
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ik gewoon niet zoveel zweet, want ik herken dit allemaal niet. Maar waar ik me nu wel bewust van ben geworden, is dat vrijwel alle beha's uit polyester en polyamide bestaan. Normaliter probeer ik synthetische stoffen te vermijden, maar bij m'n beha's heb ik er nooit op gelet. Pasvorm en steun vond ik altijd belangrijker. (Ik moet er niet aan denken om zonder beha rond te lopen.)

BH's met veel katoen rekken sneller uit waardoor de ondersteuning er sneller uit is. Ook blijven ze vochtiger vanwege het opnemen van vocht. Veel sportkleding wordt ook van synthetische stoffen gemaakt juist vanwege het afvoeren van transpiratie. Een goed passend model, niet te strak en niet te losjes. Vind zelf een aantal BH's van Elomi wel fijn, die zijn wat dieper gesneden aan de voorkant waardoor je borsten mooi gescheiden worden en het minder zweet daartussen. Tevens glijden/zakken de bandjes niet af.

Het is altijd even zoeken naar een goed zittende BH.
pi_209544024
Gouden tip hier.
Gooi natte washandjes of andere doeken in de vriezer.
10 minuten en dan is het heerlijk om in je nek oid te leggen _O_

Gelukkig gezegend met kleine titties dus daar heb ik niet zoveel last van nu :P
Twiddel
pi_209545073
Geen bh-tip, maar met grotere cup in bh loze tijden kan het erg prettig zijn een strookje scheurlinnen of een katoenen zakdoek onder de boobs te klemmen. Huid tegen huid gaat zweten, striemen, stinken ;(

En, al genoemd als je irritatie hebt: sudocrem _O_
Net als talkpoeder (niet samen gebruiken!) maar een dun laagje doen. Alles wat je te dik erop stapelt heeft geen enkele meerwaarde en kan juist extra irritatie veroorzaken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 17 juni 2023 @ 21:28:59 #71
441859 crew  Lenny77
pi_209546899
Hier een bescheiden maatje dus geen zweet onder de huidlagen. Maar ik draag op het werk wel van die saaie katoenen sport bh's.
In geval van kant en angst voor tepelincidenten zou je zo een siliconen rondjes over de tepel kunnen kleven. Ik weet alleen niet wat dit aan extra warmte gaat leveren?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209547510
quote:

[..]

Bijenkorf heeft wel een aardige site waarbij je kan selecteren op materiaal:
https://www.debijenkorf.n(...)nachtmode/bh-s/zijde
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 17 juni 2023 @ 22:52:57 #73
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_209548429
Hihaho

[ Bericht 97% gewijzigd door Peejtur op 18-06-2023 07:08:05 ]
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
  zondag 18 juni 2023 @ 01:03:30 #74
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_209549947
quote:

[..]

Ik weet niet of je in de buurt van Eindhoven woont, maar daar is een goede speciaalzaak voor grotere bustes.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_209567465
Geen ervaring met het dragen van BH's maar kun je die dingen niet in een andere stof kopen?
Ik draag bijvoorbeeld bamboe sokken waardoor ik zo goed als geen last meer heb van zweet voeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')