Ben het met je eens, was niet bedoeld om te haten op Kees van Wonderen. Denk oprecht dat dat hetzelfde niveau trainer is als Steijn, heeft het gewoon prima gedaan met GAE, en dit jaar ook met een heel matig Heerenveen (na wegvallen Van Beek en Sarr).quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met Kees van Wonderen. Werd als voetballer al onderschat. Type Jonk, die het niet van hun image moeten hebben. Liever ziet met de Wolf, Beenhakkert, Advocaat of andere talentlozen.
12de met VVV was ook razend knap zeker als je naar die selectie kijktquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We gaan het zien. Steijn was altijd vooral doorsnee-trainer, niveau Kees van Wonderen zou ik zeggen. Nu met een heel goed jaar bij Sparta. Maar ik volg die clubjes niet goed genoeg om een zinnige voorspelling te doen.
Het is allemaal wel een beetje framing moet ik zeggen, Bosz is "overal mislukt" (ontslagen bij Dortmund, Leverkusen en Lyon). Steijn is ontslagen bij ADO, met ruzie weg bij Eerste divisionist NAC en ontslagen bij Al-Wahda FC
Eens. Luister er liever naar dan Heitinga of Schreuder.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:04 schreef Simmertje het volgende:
Het is in ieder geval een fijne prater.
Een last second geďnitieerd, niet op paniek gebaseerd plan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:15 schreef Simmertje het volgende:
Nu ik Mislintat en Maurice hoor praten, dan heb ik in ieder geval het gevoel dat er wel een plan achter zit. Niet een paniekbeslissing zoals we dachten.
Iemand met enige kennis die dat écht dacht ja?quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dachten 'we' vorig jaar met Ajax ook.
Laten we ophouden met roepen dat er uberhaupt een ploeg in Nederland 'zomaar kampioen' wordt.
Is hij ook.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:14 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik dacht oprecht dat @:Caland Ajax-supporter was
Ik laat dat altijd aan @Caland over.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:33 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:caland of @:scrummie geen verslag doet van de persconferentie
Wel contant hier rondhangen maar je dan daar te goed voor voelen.
Wij doen alleen verslag van de colleges van Arend Martijnquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:33 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:caland of @:scrummie geen verslag doet van de persconferentie
Wel contant hier rondhangen maar je dan daar te goed voor voelen.
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:35 schreef Black-Death het volgende:
Stukkie van de perso gekeken. Komt in elk geval goed uit zijn woorden, stukken beter dan Ten Hag, Schreuder en Heitinga
Ik weet nog dat men hier lyrisch was na Excelsior omdat er voor de camera 'wel echt iemand stond' met mokerdomme Sjon.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:35 schreef Black-Death het volgende:
Stukkie van de perso gekeken. Komt in elk geval goed uit zijn woorden, stukken beter dan Ten Hag, Schreuder en Heitinga
Het was ook via YouTube. Jij bent af.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik naar een Haagse tokkie wil luisteren slinger ik youtube wel aan ofzo.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:35 schreef Black-Death het volgende:
Was dat niet Jol?quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:43 schreef Drxx het volgende:
Hopelijk doet ie het beter dan die vorige Hagenees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |