Maak er niet zo'n drama van, op een forum komt het voor dat niet iedereen dezelfde mening en humor heeft, en dat lijkt me prima.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoel het anders. Degene waar ik mee zit te dollen mogen het aangeven dat ze er niet van gediend zijn. Maar ik heb nu te maken met mensen die er hun plasje over moeten doen.
Nou ben ik degene die een drama ervan maakt?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak er niet zo'n drama van, op een forum komt het voor dat niet iedereen dezelfde mening en humor heeft, en dat lijkt me prima.
Idd, post eens een leuk muziekje.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, post eens een leuk muziekje.
Kan hier geen mp3's postenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zijn vast ook wel YTjes vanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
Maar het was Dire Straits
En nu Kryptonite
Klopt, zat alleen te werken en dan zijn mp3's makkelijkerquote:
tegenwoordig snel iets intikken en klaarquote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, zat alleen te werken en dan zijn mp3's makkelijker
En bij mij 1 knop en een boel mp3's. Playlist was er alquote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
tegenwoordig snel iets intikken en klaar
Superbadlijster, gefeliciteerd met je nieuwe baan!@!@quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, mag die naam niet hebben hoor. Meer een verschil van mening.quote:Op woensdag 14 juni 2023 00:18 schreef sly-nl het volgende:
Mini-rel niet gevolgd, effe zurück lezen de laatste 5(?) topicsz. Scannen wordt het
Nou zo spannend is het hier vaak niet dus ik denk dat het toch de rel van maand gaat worden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 04:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah, mag die naam niet hebben hoor. Meer een verschil van mening.
Mogge!
Misschien dan maar eens tijd voor een echte rel om de boel wat op te schudden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 05:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nou zo spannend is het hier vaak niet dus ik denk dat het toch de rel van maand gaat worden.
Goedemorgen
Dat lijkt me een prima plan voor vanochtend. Hoe gaan we dat aanpakken?quote:Op woensdag 14 juni 2023 05:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien dan maar eens tijd voor een echte rel om de boel wat op te schudden.
Dat vraagt wat planning vrees ik. Zou zeggen, begin maar vast, ik stap zo in de auto om naar het werk te gaan. @Deisyy is ook goed in rellen volgens mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 05:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima plan voor vanochtend. Hoe gaan we dat aanpakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |