Lieve reacties van jullie

Begin van de avond weer eieren. Dit keer hoorde ik het gebeuren. Net te laat om iets te zien. Vriendin van de buurvrouw met vlag zag het toevallig gebeuren, drie jongens op twee scooters, degene achterop gooide. Maar te snel om kenteken te kunnen zien helaas. We hebben wel een vermoeden dat één van hen van een huis aan de overkant is. Buurvrouw had vanochtend al melding gemaakt van eerste keer, ik heb vanmiddag ook weer melding gemaakt. Het zat ook op de auto van een andere buur die voor onze huizen stond, die gaat zo ook melding maken. Zou ook doorgezet worden naar bureau in de buurt en die gaan wat vaker surveilleren.
Heb nu ook de katten-camera boven gezet gericht op de straat, dus als het nog keer gebeurt staat het op camera. Nou is dat niet megagoede kwaliteit, maar als het idd iemand van de overkant is, dan zou dat iig wel te zien moeten zijn.
En ja, mijn buren zijn

we zitten met 9 huizen naast elkaar in een app en iedereen reageerde meteen hetzelfde. Super verdrietig dat dit gebeurt, en hop we hangen gewoon tussen alle lantaarnpalen extra vlaggetjes op. Gewoon de support is echt fijn. Buurvrouw is vanavond en ik geloof ook vannacht alleen en dat vindt ze altijd al iets minder fijn, maar nu al helemaal. Ik heb meteen al gezegd dat als ze zich onveilig voelt, ze me gewoon moet bellen vannacht, en toen we buiten even stonden te praten terwijl ik mijn & hun ramen schoon stond te maken kwamen er nog twee andere buren ook langs om te zeggen dat ze ook bij hen mag slapen/gewoon moet bellen als er iets is. Nogmaals,

voor mijn buren

En
@Vanyel ik snap heel goed dat jullie hierom geen vlag hebben. Buurvrouw zei ook al, als ik hem nu weghaal dan hebben zij 'gewonnen', maar er is ook zoiets als veilig wonen. Voor nu laten ze m hangen en voelen ze zich volgens mij ook wel erg gesupport door de buurt. Maar kan me ook voorstellen dat ze hem misschien toch weghalen als het nog een keer gebeurt. Want nu zijn het eieren, maar wat als het volgende keer een baksteen is? Daar maakt ze zich wel zorgen om.
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 14-06-2023 20:22:17 ]