abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209523337
En weer eens een afwijzing binnen. Moet nu wel even kijken wat ik nog aan sollicitaties heb uitstaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_209523410
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 15:23 schreef Tele6 het volgende:
Niet door naar de volgende sollicitatieronde -O-
"Interesse en ervaring sluiten niet genoeg aan op de functie-eisen"
Ik zou zeker even uitgebreidere feedback vragen! Hier kun je helemaal niks mee, én lijkt ook niet echt passend bij de situatie.. misschien even bij je eigen baas informeel polsen eerst (die was ook betrokken bij de procedure toch?) en anders gewoon reageren op de mail waarin dat stond dat je graag een keer uitgebreider toegelicht krijgt wat er dan precies niet past aan je interesse en ervaring en of ze andere feedback hebben waar je van kunt leren voor een evt volgende keer.
En :* super stom! Lekker afreageren vanavond op sport!

Ik kwam er twee weken geleden achter dat ik degene ken die vorig jaar de UD positie op mijn afdeling bij vorige uni heeft gekregen (waar ik 2e werd en waardoor ik daar weg moest). Die rondde haar PhD af vlak voor ik eraan begon, en heeft na haar PhD 7 jaar in het buitenland onderzoek gedaan en is de laatste 3 jaar ook ergens onderwijsdirecteur geweest daar. Toen begreep ik meteen waarom ik het niet was geworden. Zoiets kan het soms ook zijn, dat er gewoon een belachelijk goed passend/gekwalificeerd iemand reageert. Als ik dit destijds al had geweten, was ik er ook veel minder verdrietig over geweest - dan had ik meteen geweten dat t niet aan mijn kunnen lag, maar aan het feit dat de ander gewoon al een hele stap verder was.
pi_209523421
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:34 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer eens een afwijzing binnen. Moet nu wel even kijken wat ik nog aan sollicitaties heb uitstaan.
Ook een :* , wat stom zeg dat het zo moeizaam gaat! ;(
pi_209523568
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb je nu (meer) duidelijkheid over de periode tot aan aow?
Zeker wat betreft sollicitatie verplichtingen, leeftijd en de markt.

Fijn, dat je aan vrijwilligerswerk kunt gaan.

Verder ook balen van de afwijzingen. Tuurlijk ligt dat niet aan jouw kunnen.
Their loss.
pi_209523620
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 17:00 schreef AnneX het volgende:

[..]
Heb je nu (meer) duidelijkheid over de periode tot aan aow?
Zeker wat betreft sollicitatie verplichtingen, leeftijd en de markt.

Fijn, dat je aan vrijwilligerswerk kunt gaan.

Verder ook balen van de afwijzingen. Tuurlijk ligt dat niet aan jouw kunnen.
Their loss.
Nee geen 100% duidelijkheid/zekerheid. Maar zoals deze meneer vertelde, een paar weken voor einde ww krijg ik een brief met aanwijzingen om iow aan te vragen. Het leek hem wel dat ik daarvoor in aanmerking kwam. Daarvoor moeten we dan maar gaan duimen. Ik moet wel blijven solliciteren natuurlijk, die vrijstelling bestaan volgens mij niet.
pi_209523847
@Kaatje1 wat een gedoe! Afwachten dan… tot een werkgever positief reageert.
pi_209523914
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 17:28 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 wat een gedoe! Afwachten dan… tot een werkgever positief reageert.
Ja, ik kan weinig anders. Vacature om te werken als secretaresse in een vleesverwerkingsbedrijf heb ik maar naast me neergelegd. Ik ben geen vegetarier maar dat gaat me een stapje te ver.

Hopelijk is het de komende tijd wat lekkerder weer, zodat ik weer kan gaan fietsen. Dat vond ik in de hitte geen fijn plan.
pi_209524372
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 17:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, ik kan weinig anders. Vacature om te werken als secretaresse in een vleesverwerkingsbedrijf heb ik maar naast me neergelegd. Ik ben geen vegetarier maar dat gaat me een stapje te ver.

Hopelijk is het de komende tijd wat lekkerder weer, zodat ik weer kan gaan fietsen. Dat vond ik in de hitte geen fijn plan.
Echt balen, vooral omdat je er zelf niet echt invloed op hebt.
Hopen op toch een keer een positief gesprek!!
pi_209524386
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 15:23 schreef Tele6 het volgende:
Niet door naar de volgende sollicitatieronde -O-
"Interesse en ervaring sluiten niet genoeg aan op de functie-eisen"
Interesse niet, waar slaat dat op }:|
:*
pi_209524387
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 15:22 schreef Isabeau het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)reant-en-doorfietser

Yes! Er komt helemaal fietspad tussen Beilen en Assen *O*
Topppp *O*
pi_209524437
Zit je de hele middag te wachten op de rioolman... bellen laat id middag af door een spoedje }:|
Nu maandag middag pas -O-
pi_209524507
Ik zat er nog eens over te denken @Tele6, en vind het eigenlijk een vrij schofterige afwijzing voor na een gesprek. Dat je bij de brievenronde zo'n afwijzing stuurt snap ik, maar eerst iemand uitnodigen op gesprek en dan afwijzen met dat de interesse en ervaring niet aansluiten op de functie-eisen? Waarom nodig je diegene dan uit, dat lijkt me nou bij uitstek info die je uit een brief en cv kan halen..

@Kaatje1 ik vind het echt rottig voor je dat het zo moeizaam gaat. Hopelijk kan het vrijwilligerswerk idd wel gewoon doorgaan!

@Blues dat is ook stom zeg!
pi_209524528
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 18:44 schreef Blues het volgende:
Zit je de hele middag te wachten op de rioolman... bellen laat id middag af door een spoedje }:|
Nu maandag middag pas -O-
Heh, gets. Wat zonde ook van de middag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209524573
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik zou zeker even uitgebreidere feedback vragen! Hier kun je helemaal niks mee, én lijkt ook niet echt passend bij de situatie.. misschien even bij je eigen baas informeel polsen eerst (die was ook betrokken bij de procedure toch?) en anders gewoon reageren op de mail waarin dat stond dat je graag een keer uitgebreider toegelicht krijgt wat er dan precies niet past aan je interesse en ervaring en of ze andere feedback hebben waar je van kunt leren voor een evt volgende keer.
En :* super stom! Lekker afreageren vanavond op sport!

Ik kwam er twee weken geleden achter dat ik degene ken die vorig jaar de UD positie op mijn afdeling bij vorige uni heeft gekregen (waar ik 2e werd en waardoor ik daar weg moest). Die rondde haar PhD af vlak voor ik eraan begon, en heeft na haar PhD 7 jaar in het buitenland onderzoek gedaan en is de laatste 3 jaar ook ergens onderwijsdirecteur geweest daar. Toen begreep ik meteen waarom ik het niet was geworden. Zoiets kan het soms ook zijn, dat er gewoon een belachelijk goed passend/gekwalificeerd iemand reageert. Als ik dit destijds al had geweten, was ik er ook veel minder verdrietig over geweest - dan had ik meteen geweten dat t niet aan mijn kunnen lag, maar aan het feit dat de ander gewoon al een hele stap verder was.
Ja ik denk ook dat ze gewoon heel getalenteerde kandidaten hadden met perfect passende ervaring. Misschien een masterstudent die daar nu stage loopt waarvan ze eigenlijk al wisten dat ze die wilden hebben.

Ik heb gereageerd dat ik graag feedback zou hebben.

Ze was op m'n werkplek langsgelopen toen ik 2 verdiepingen lager in een overleg zat _O- dus misschien is dat waarom het nogal een haastig geformuleerd mailtje is. (En ik vind het eigenlijk wel prettig dat ze me misgelopen is, want ik had er geen zin in gehad om dit te horen op m'n 8-persoons kantoor.)
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 18:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zat er nog eens over te denken @:Tele6, en vind het eigenlijk een vrij schofterige afwijzing voor na een gesprek. Dat je bij de brievenronde zo'n afwijzing stuurt snap ik, maar eerst iemand uitnodigen op gesprek en dan afwijzen met dat de interesse en ervaring niet aansluiten op de functie-eisen? Waarom nodig je diegene dan uit, dat lijkt me nou bij uitstek info die je uit een brief en cv kan halen..

@:Kaatje1 ik vind het echt rottig voor je dat het zo moeizaam gaat. Hopelijk kan het vrijwilligerswerk idd wel gewoon doorgaan!

@:Blues dat is ook stom zeg!
Ik denk dat ze erop doelen dat ik niet genoeg klinische ervaring heb, want dat is wat ze in het gesprek ook al een beetje zeiden. Ik heb meer ervaring met fundamenteel onderzoek uit m'n BSc en MSc en onderzoeksstages. Waar ik ze toen op heb gewezen is dat ik nu 1,5 jaar in de klinische praktijk fulltime werk, maar dat maakte daar ook al niet zoveel indruk op ze geloof ik.
pi_209524579
@Kaatje1 -O- :*
@Blues -O- was het een dringend rioolding? Ik hoop dat jullie het een beetje uithouden tot maandag
pi_209524586
En nu ga ik 50 km fietsen met broertje. *G*
pi_209524684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 18:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ze was op m'n werkplek langsgelopen toen ik 2 verdiepingen lager in een overleg zat _O- dus misschien is dat waarom het nogal een haastig geformuleerd mailtje is. (En ik vind het eigenlijk wel prettig dat ze me misgelopen is, want ik had er geen zin in gehad om dit te horen op m'n 8-persoons kantoor.)
[..]
Ja dat vind ik ook een beetje raar hoor… hopelijk had ze dan wel de intentie om je even mee te nemen op een wandelingetje of naar een vergaderzaaltje ofzo.

quote:
Ik denk dat ze erop doelen dat ik niet genoeg klinische ervaring heb, want dat is wat ze in het gesprek ook al een beetje zeiden. Ik heb meer ervaring met fundamenteel onderzoek uit m'n BSc en MSc en onderzoeksstages. Waar ik ze toen op heb gewezen is dat ik nu 1,5 jaar in de klinische praktijk fulltime werk, maar dat maakte daar ook al niet zoveel indruk op ze geloof ik.
Ik weet niets van jouw vakgebied maar het zou wel fijn zijn als ze het je iets beter uit zouden kunnen leggen.

Maar nu eerst hard fietsen! ^O^ :6
  Moderator donderdag 15 juni 2023 @ 19:15:34 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209524717
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 15:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat is jammer, voor hun.
Kun jij verder op je carrière pad. Tis wel even knudde om dat te horen, natuurlijk.

Lekker shirt hoor @:Blues helemaal passend bij een beach Xmas party.🎄

Even delen, gevonden in de doos bij de tapes/geluidsbanden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoera: met alle voorzichtigheid is asbest uit de schuur verwijderd, dubbel verpakt en naar de werf gebracht. w/ Weer een stap.
Ik dacht eerst dat ik getypt iets zag.

Ik vind het al knap hoe tekeningen zijn opgebouwd in AutoCAD.

In Inventor maak je in 2 muisklikken van een A2 een A0 en klopt direct alle bemating. In Acad is dat een stuk meer werk.

Ik moet er niet aan denken alles op papier te tekenen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209524867
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 19:00 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 -O- :*
@:Blues -O- was het een dringend rioolding? Ik hoop dat jullie het een beetje uithouden tot maandag
1 niet dringend maar een bevinding door de rioolman van 2 wk geleden.
2e ding wel klote want gootsteen is verstopt.
pi_209524881
Ik zit lekker op een doodstil plekje op een bankje bij de vijver in het dorp met alleen maar vogelgeluidjes O+
pi_209524887
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 19:33 schreef Blues het volgende:
Ik zit lekker op een doodstil plekje op een bankje bij de vijver in het dorp met alleen maar vogelgeluidjes O+
Wat fijn is dat hè O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209525025
_O- Meerder keren wanneer ik op het balkon zat de afgelopen weken hoorde ik een kat heel klagelijk miauwen. Tig rondjes om het gebouw gelopen, tuin goed bekeken of daar een kat van zat.
Wat blijkt...de kat van de (nieuwe) bovenbuurvrouw mag niet op het balkon en laat dat, vanachter de hordeur, luid en duidelijk merken _O- (Elin miauwt heel anders, en Nika miauwde heel erg zachtjes, vandaar dat het me niet echt bekend voorkwam)
pi_209525372
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 19:34 schreef Isabeau het volgende:

Wat fijn is dat hè O+
:Y
Avondwandelingetjes met dit weer zijn O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 juni 2023 @ 22:24:14 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209526835
Vakantie *O*
Geslaagd evenement in de Westerliefde (voor niet Amsterdammers naast de Gashouder op het Westergasterrein) en daarna was er nog een etentje bij een restaurant verder op.

Morgenochtend beginnen in het Zwembad en daarna laatste inkopen doen. :s)

Balen Tele ;(
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209526923
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 22:24 schreef borisz het volgende:
Vakantie *O*
Geslaagd evenement in de Westerliefde (voor niet Amsterdammers naast de Gashouder op het Westergasterrein) en daarna was er nog een etentje bij een restaurant verder op.

Balen Tele ;(
Lekker, hoe lang heb je vakantie? Je gaat toch naar Duitsland?
pi_209527565
50 km heuvels geknald met broertje *G*
Ijsje gegeten onderweg *O*
Het was prachtig buiten, mooie zonsondergang en mooie route. Broertje had de hele route gepland, inclusief checken dat de ijssalon dan nog open zou zijn O+
pi_209527732
Telebroertje _O_
Wat een eind _O_
pi_209527884
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 22:24 schreef borisz het volgende:
Vakantie *O*

Balen Tele ;(
Fijne vak!
pi_209527900
Wij kijken eine deutse krimi >:)
Het is er zo een waarvan je weet dat je naar bed moet maar toch nog 1 ep van wil zien o|O
  Moderator vrijdag 16 juni 2023 @ 00:06:41 #300
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209527982
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 23:57 schreef Blues het volgende:
Wij kijken eine deutse krimi >:)
Het is er zo een waarvan je weet dat je naar bed moet maar toch nog 1 ep van wil zien o|O
Welke? Heb de laatste tijd snel keren naar Der Alte gekeken. :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')