Noemde ik ergens D66?quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
D66 is tegen kernenergie en voor wolven
Dat laatste is wel heel lastig te beoordelen voor ons.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noemde ik ergens D66?
Noemde ik ergens wolven?
Stotter ik!!??
Dat zijn dequote:Op woensdag 14 juni 2023 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noemde ik ergens D66?
Noemde ik ergens wolven?
Stotter ik!!??
Deze kleuren ook echtquote:
Ik postte hem meer omdat ik het opvallend vond dat hier momenteel de hoogste temperaturen van Europa worden gemeten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze kleuren ook echt
Vroeger werd groen gebruikt als het 15/20 graden was en donkerrood als het ergens 40+ was.
WAT EEN STEMMINGMAKERIJ MENSEN
quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
Je kunt dus beter in Spanje of Italië zitten dan in Nederland.
Oh dat geloof ik zonder meer. Ik zet alleen mijn vraagtekens bij de wijze waarop zoiets gepresenteerd wordt aan het publiek. Nou ben ik niet zo'n complotgekkie maar dit vind ik dan wel weer opvallend zeg maar.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik postte hem meer omdat ik het opvallend vond dat hier momenteel de hoogste temperaturen van Europa worden gemeten.
nou of jij weet niet wat er speeltquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Dit is het gevolg van jarenlange bangmakerij.
de eerste miljoen klimaat vluchtelingen komen in jouw dorp wonen in een tent in het weilandquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik postte hem meer omdat ik het opvallend vond dat hier momenteel de hoogste temperaturen van Europa worden gemeten.
[..]![]()
Dit is juist genieten.
bedankt Gretaquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou of jij weet niet wat er speelt
dat kan ook zijn
niet volgend jaar maar wel voor dat jij dood gaat
Ik woon in 't Gooi dus dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de eerste miljoen klimaat vluchtelingen komen in jouw dorp wonen in een tent in het weiland
Kun je dan ook een plaatje met ander kleurschalen van hezelfde weer bureau van een paar jaar geleden hier neer zetten dan kan het publiek het zelf ook zien.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik zonder meer. Ik zet alleen mijn vraagtekens bij de wijze waarop zoiets gepresenteerd wordt aan het publiek. Nou ben ik niet zo'n complotgekkie maar dit vind ik dan wel weer opvallend zeg maar.
Heb je een voorbeeld ja?quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze kleuren ook echt
Vroeger werd groen gebruikt als het 15/20 graden was en donkerrood als het ergens 40+ was.
WAT EEN STEMMINGMAKERIJ MENSEN
Ben jij je medicatie weer vergeten in te nemen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:23 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Extreme hitte in Zweden..
[ afbeelding ]
Vroegah vs nu, angst!! JULLIE ZULLEN ALLEMAAL IN ANGST LEVEN! MUERTOS DE CALOS PUTAS
Zelfs het weerbericht wordt beïnvloed door een agenda.
Of jarenlang niks doenquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Dit is het gevolg van jarenlange bangmakerij.
Wordt tijd voor de herfst met een lekkere 21 graden.quote:
Hitte stijgt naar het hoofd van sommigen...quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ben jij je medicatie weer vergeten in te nemen?
Nee. Deze dame is extreem bang gemaakt, terwijl dat nergens voor nodig is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou of jij weet niet wat er speelt
dat kan ook zijn
niet volgend jaar maar wel voor dat jij dood gaat
Dat gaat vanzelf als je hem niet tegenhoudquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja het wordt tijd dat ze die wereldthermostaat eens terug gaan draaien.
En als we ons dat zelf jaar in jaar uit wijs maken gebeurd er nooit wat. Waarmee ik niet wil zeggen dat we meteen extreem door moeten slaan, want daar heeft niemand wat aan; helemaal als dat niet wereldwijd gebeurd. Leuk wat we in Nederland doen, maar een land als China compenseert al die progress toch wel weer weg. We moeten vooral wereldwijd stappen maken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Deze dame is extreem bang gemaakt, terwijl dat nergens voor nodig is.
Er is wel een probleem, maar dat kunnen we handelen. En we hebben er tijd genoeg voor.
Jeetje, hoe durven ze de kleuren te veranderen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:23 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Extreme hitte in Zweden..
[ afbeelding ]
Vroegah vs nu, angst!! JULLIE ZULLEN ALLEMAAL IN ANGST LEVEN! MUERTOS DE CALOS PUTAS
Zelfs het weerbericht wordt beïnvloed door een agenda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |