quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ohja.. héél geil, dit zit wel heel erg geil, jaja mooi mooi geil genoeg weer...![]()
[ afbeelding ]
WIe weet als het klaar en afgewerkt is het beter zitquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:18 schreef spapaars het volgende:
Weet niet of het af is, maar het lijkt meer op een lap vodden wat ze nu draagt.
Zei ze dat echt??quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt meer.. véél meer Nog een Pikkie scoren de komende maanden![]()
[ afbeelding ]
Stream twee keuken streamsquote:
Regie is gewoon niet echt consequent.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:34 schreef pingu66 het volgende:
Weer die kut regel 2x tegelijk een gezelschap spel spelen mag niet.
Kaarten en spel mag ook niet tegelijk.
2 mensen tegelijk lezen mag ook niet maar 2 groepen tegelijk 🙃klaver jassen mag wel.🙃
Ja de HoedenClub dus weer, twee kaartclubs laten zien was dus nergens voor nodigquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stream twee keuken streams
Vieze vliegen jongens, zegt Wendy
Ze komen niet eens op de kip af maar op de kaas
Vegetarische vlieg zegt Jasper
Dat hele dagen kaarten moet toch ook een keer gaan vervelen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja de HoedenClub dus weer, twee kaartclubs laten zien was dus nergens voor nodig
Precies, ook is het niet altijd dezelfde groep die kaart.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hele dagen kaarten moet toch ook een keer gaan vervelen.
Alhoewel als je niets anders te doen hebt
Dat was omdat Zoë dus net iets sappigs ging vertellen en wij het niet mochten horen, toen ze begon ineens een soundlock eventjes en toen een wissel naar kaartende mensen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja de HoedenClub dus weer, twee kaartclubs laten zien was dus nergens voor nodig
Ik vind niets, tis vermaak, boeit mij het hoe het verloopt, ik blijf toch wel kijken/luisteren en als het echt te saai is, kan ik weer even iets anders kijken, moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
En niemand vindt het nog steeds niet raar dat een dikke vette Ouwe nixverdiener en een dikke vette Puber Nixverdiener er nog steeds in zitten terwijl de éne na de andere Meer TV-maker verdwijnen als sneeuw voor de zon
Koolhydraten, dat vult lekker en goedkoop want ze willen drank drank drank voor de poolpartyquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
Eten kan wel gezonder.
Spaghetti, macaroni, rijst en nu weer pita broodjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |