https://monkeytype.comquote:
pasta tonijnquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps met kip.
ik ga zo denk ik #kkgoor burger king eten op het vliegveldquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps met kip.
Dat ga ik morgen doen als ik terug gaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga zo denk ik #kkgoor burger king eten op het vliegveld
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga zo denk ik #kkgoor burger king eten op het vliegveld
sorry maatquote:
Wat bedoel je met "die tsjechen"quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sorry maat
wel praaggenot gehad
godenstad
ik ben nog niet zo vaak in polen geweest, maar ik zou die tsjechen toch wel boven polen schalen momenteel
mag dat?
Polen heeft enorme expansiedrift. Laatst moest ik een dag op en neer naar Poznan, gruwelijke bouwput. Zonde, want eigenlijk een mooie (binnen)stad.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sorry maat
wel praaggenot gehad
godenstad
ik ben nog niet zo vaak in polen geweest, maar ik zou die tsjechen toch wel boven polen schalen momenteel
mag dat?
Volgende week naar kuweit Cityquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sorry maat
wel praaggenot gehad
godenstad
mag dat?
Ligt dat plein nog steeds openquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Polen heeft enorme expansiedrift. Laatst moest ik een dag op en neer naar Poznan, gruwelijke bouwput. Zonde, want eigenlijk een mooie (binnen)stad.
ik weet niet wat de status nu isquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Polen heeft enorme expansiedrift. Laatst moest ik een dag op en neer naar Poznan, gruwelijke bouwput. Zonde, want eigenlijk een mooie (binnen)stad.
Alles ligt open daar momenteel, van het station en het centrum tot aan die woonwijken over die brug van de Warta.quote:
Gebaseerd en navopilledquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet niet wat de status nu is
maar ik heb zo'n vermoeden dat Polen het europese powerhouse moet worden qua militaire manschappen
ja die onderontwikkelden ten oosten van ons beginnen weer vervelend te doenquote:
Ik heb het meer over de ruimtelijke ordening. Ze gooien alles op de schop, maar ze plaatsen er one size fits all voor terug.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet niet wat de status nu is
maar ik heb zo'n vermoeden dat Polen het europese powerhouse moet worden qua militaire manschappen
duitsland ligt nog een beetje gevoellig, ondanks dat ze weer mochten beginnen
toevallig mocht ursula van der leyen als eerste minister van defensie weer wat leuke dingen doen en uitbreiden in duitsland
en nu staat ze aan het hoofd van de EU
toevallig
Eens.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja die onderontwikkelden ten oosten van ons beginnen weer vervelend te doen
daar hoort een militair europa bij maat
GENOT
ja dat heb je met gratis geldquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de ruimtelijke ordening. Ze gooien alles op de schop, maar ze plaatsen er one size fits all voor terug.
Polen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sorry maat
wel praaggenot gehad
godenstad
mag dat?
ach rickertman (of hoe heette die gozer)quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:37 schreef onlogisch het volgende:
@:Bolasie op #Anoniem
Mensen, de vlag kan uit.
Ik hou me aanbevolen voor een foto.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Volgende week naar kuweit City
Geen godenstad en 45 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |