Wat een pleurus geld voor een poppenhuisje, 83 m2quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Dat huis in Haarlem dat gekocht is als soort van lege schil.
Vorige week maandag in de herhaling uitgezonden, was aflevering van 2020 geloof ik.
Kan mij niet herrineren dat er vaak een alleenstaande mee heeft gedaan eigenlijkquote:Op maandag 11 maart 2024 12:59 schreef golfer het volgende:
Vanaf vanavond weer nieuwe afleveringen!
In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Kopen zonder kijken schiet Martijn Krabbé de alleenstaande Myra te hulp. Zij woont samen met haar zoon Toon in Rotterdam. Hun benedenwoning wordt echter met de dag krapper. Ze is dan ook druk op zoek naar een ruimer onderkomen. Maar volgens Myra maak je als alleenstaande moeder geen schijn van kans op de huizenmarkt.
De huizenjagers van Kopen Zonder Kijken gaan voor haar op zoek naar een geschikt onderkomen. Aannemer Bob Sikkes, interieurontwerper Roos Reedijk en makelaar Alex van Keulen zijn dit seizoen weer van de partij.
Nog nooit.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan mij niet herrineren dat er vaak een alleenstaande mee heeft gedaan eigenlijk
Hahaha zeiden wij ook al tegen elkaar.quote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:44 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ff opletten jongens, Tim heeft een vriend.
Ja, een knap popperig gezicht.quote:
Inderdaad. Wtf.quote:
Dit denk ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:52 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Inderdaad. Wtf.
Ik denk trouwens dat ondanks het best aardige budget dat ze niet gaat krijgen wat ze zoekt in die regio. Het is nogal een wensenlijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |