En wie bepaald dan wie dat wint?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Bij hun namen op die paal hangen brillen voor de poolparty en er hangt een enveloppe met brief en golden ticket. In de brief staat dat ze die golden ticket kunnen winnen als ze de contest beste/mooiste outfit winnen tijdens de poolparty. Ze beginnen in hun slaapkamer en worden opgehaald.
Ik weet niet of ik alles goed heb.
Nou dat mag gezegd worden, ik kan me van BB vorig jaar herinneren dat we er wel eens 1 hadden van een uur of langer.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig hebben we niet veel SL in EJVJL En ze zijn er al weer
Ooh ja dat zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:30 schreef Limbus het volgende:
[..]
Denk zomaar dat ze de mededeling krijgen, opstaan !!!
Ja wie doet datquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
Jemig dat geklooi met die berichten van mij...
Ik zei de gek haha... komt omdat ik mobiel post blijkbaar.. dan post ik te snel achter elkaar en staat het vorige bericht er nog in.... of zoiets...quote:
Vodafone zeker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zei de gek haha... komt omdat ik mobiel post blijkbaar.. dan post ik te snel achter elkaar en staat het vorige bericht er nog in.... of zoiets...
Haha ... Neej de enige echte..quote:
Ah chocomelquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ... Neej de enige echte..
Ik hoorde heel even een gezellig zomers muziekje..
Iedere ochtend telt hij ze.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:46 schreef Cargamelk het volgende:
Dat haar van Tiano halve dagen in de spiegel loeren ..lijkt Zoe wel
Meer Martin met dat haar...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:46 schreef Cargamelk het volgende:
Dat haar van Tiano halve dagen in de spiegel loeren ..lijkt Zoe wel
Ja. Ze zijn nu allemaal uit bed.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:30 schreef Limbus het volgende:
[..]
Denk zomaar dat ze de mededeling krijgen, opstaan !!!
Ja 7 uur ontbijt en zondag om 8 uur.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn nu allemaal uit bed.![]()
Dat wordt geen pretje voor ze de komende weken.
Vroeg op, allemaal tegelijk het liefst en actief zijn de hele dag.
Komt ook omdat Eric geen biljart partner meer heeft. Dat biljart was aangeschaft door Eric en Jan Willem. Beide fanatieke biljarters ook in het dagelijks leven.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
Erik weer even aant biljarten.. best jammer wordt ook niet veel meer gebruikt maar ja dat was te verwachten na verloop van tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |