Lekker hoorquote:
Ik ga niet aan het spoor werken.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:18 schreef pullup het volgende:
Nu kunnen we eend helemaal spammen met allerlei dingen die ons niet aan het spoor bevallen
Ik zal iemand maar niet mentionenquote:Op maandag 12 juni 2023 18:18 schreef pullup het volgende:
Nu kunnen we eend helemaal spammen met allerlei dingen die ons niet aan het spoor bevallen
Kijk daar gaat het al misquote:Op maandag 12 juni 2023 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga niet aan het spoor werken.
Alsof je voor een MRI gaat.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:24 schreef pullup het volgende:
En deze ruimte mag je ook opnieuw onntwerpen
[ afbeelding ]
Openbaar kunst bezit in de trein.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:23 schreef pullup het volgende:
Dat jolige nep Mondriaan motiefje moet weg eend
[ afbeelding ]
Wat er voornamelijk mis is is dat Nederlanders te snel zeiken.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2023 18:23 schreef pullup het volgende:
Dat jolige nep Mondriaan motiefje moet weg eend
[ afbeelding ]
Geen vrolijke kleuren en geen saai grijs. Wat dan wel?quote:Op maandag 12 juni 2023 18:24 schreef pullup het volgende:
En deze ruimte mag je ook opnieuw onntwerpen
[ afbeelding ]
Ik zie het al, de ideale werknemerquote:Op maandag 12 juni 2023 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat er voornamelijk mis is is dat Nederlanders te snel zeiken.
[..]
[..]
Geen vrolijke kleuren en geen saai grijs. Wat dan wel?
Gefeliciteerd eendquote:Op maandag 12 juni 2023 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat er voornamelijk mis is is dat Nederlanders te snel zeiken.
[..]
[..]
Geen vrolijke kleuren en geen saai grijs. Wat dan wel?
En die lullige schermpjes voor de rookgedeelten waren ook prachtigquote:
Hard core.quote:
@FreshFruitquote:
Hardcore is voor barbaren.quote:
Zou je dan de trein pakken?quote:
Zeg eens iets wat we nog niet weten.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2023 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg eens iets wat we nog niet weten.
Beterquote:
Dat was jaren geleden je loopt wat achterquote:
Blijft zondequote:Op maandag 12 juni 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was jaren geleden je loopt wat achter
Dat wel jaquote:
quote:Op maandag 12 juni 2023 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
En ik hou niet eens van rode wijn....kan je nagaan
Ik had donderdag een Pomerol en dat was toch wel lekkerquote:Op maandag 12 juni 2023 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
En ik hou niet eens van rode wijn....kan je nagaan
En een pleequote:Op maandag 12 juni 2023 19:00 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil een tappunt voor Schultenbräu in elke trein
Eend gaat dat fixenquote:Op maandag 12 juni 2023 19:00 schreef Domnivoor het volgende:
Bier in de trein was ook wel cool hoor. Ooit een keer naar het kranten filiaal in Limburg gegaan met de trein. Maar terug was het regelmatig "Karretje" Bier zuipen !quote:
Dit is hardcore........quote:
Ik kan de wet helaas niet veranderen. Ik zou zeggen ga naar het binnenhof en plak je hand vast.quote:
Nee dat is kut herriequote:
Droge witte wijn vind ik wel lekker.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had donderdag een Pomerol en dat was toch wel lekker
Ja joh, staan al stil.quote:
Die eend gaat het zwaar krijgen ...quote:Op maandag 12 juni 2023 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja joh, staan al stil.
Bruggen kunnen niet meer open of dicht door de hitte en airco's zijn kapot.
De NS faalt al.
En we kunnen dit SBE straks aanrekenen
quote:Op maandag 12 juni 2023 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja joh, staan al stil.
Bruggen kunnen niet meer open of dicht door de hitte en airco's zijn kapot.
De NS faalt al.
En we kunnen dit SBE straks aanrekenen
Wat ga je precies doen?quote:
Ja die was er alquote:
Spuit 11.quote:
Groetjes van Chanty.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:00 schreef Domnivoor het volgende:
Trijntje hihi...quote:Op maandag 12 juni 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
Snapten jullie wel mijn Trijntje Oosterhuis grap?
Nog steeds nietquote:Op maandag 12 juni 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
Snapten jullie wel mijn Trijntje Oosterhuis grap?
FFS!!!!!!!!!!!!quote:
Op de fiets is het heerlijk, ik was net even naar de winkels op de fiets.quote:
Ja, alleen brand de zon nog best wel..quote:Op maandag 12 juni 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de fiets is het heerlijk, ik was net even naar de winkels op de fiets.
Dat moet ik nog bezien.quote:
Tof !!quote:Op maandag 12 juni 2023 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet ik nog bezien.![]()
Vooral trein modernisering. Betere stoelen, usb aansluiting, etc...
Ik heb een rondleiding gekregen en daar stond al een opzet van een nieuwe coupe. Godklere wat mooi.
Ik heb net nog half uurtje op een play seat zitten racen (ofja, oefenen) en ik zweten me al de teringquote:Op maandag 12 juni 2023 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, alleen brand de zon nog best wel..
Beweeg je dan ook nog zoveel dan ?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net nog half uurtje op een play seat zitten racen (ofja, oefenen) en ik zweten me al de tering
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Gamen ofzoquote:Op maandag 12 juni 2023 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net nog half uurtje op een play seat zitten racen (ofja, oefenen) en ik zweten me al de tering
Dit idee. Ik heb niet zo'n duur profi spul thuis staan, maar het gaat om het idee.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Gamen ofzo
Oh cool !!quote:Op maandag 12 juni 2023 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit idee. Ik heb niet zo'n duur profi spul thuis staan, maar het gaat om het idee.
[ afbeelding ]
Ik heb een set waar nog redelijk wat force feedback op het stuurtje zit en een hydraulische rem.quote:
Ah dan ervaar eigenlijk wel bijna als of in echt F1 auto zietquote:Op maandag 12 juni 2023 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een set waar nog redelijk wat force feedback op het stuurtje zit en een hydraulische rem.
Betekend: Force feedback stuur is dat er redelijk wat weerstand op het stuurtje zit qua insturen wat in de buurt van een echte race auto komt.
Hydraulische rem: Het rempedaal beweegt maar paar millimeter, maar het gaat om de kracht die je op het pedaal geeft die resulteert in hoe hard je virtuele wagen remt. Wat veel real life race wagens tegenwoordig ook hebben.
Dus het is redelijk fysiek voor je armen/schouders en je linkerbeen.
Haar denkbeeldige vriendinnetje denk ik.quote:
Disclaimer trouwens, ik ben ook niet diegene die erin zit. Dat schijnt een of andere limbo te zijn die nogal goed schijnt te snappen hoe een gaspedaal werkt ofzo...quote:
Ja, het komt wel redelijk in de buurt van hoe echte race auto's gedragen. Ik doe het meer voor de lol om eens in de week met vrienden een race te rijden en een competitie van 10/15 races in een seizoen.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan ervaar eigenlijk wel bijna als of in echt F1 auto zietIn begin wel lastig denk ik, dat overal tegen aan knalt enz..
Goeie investeringquote:Op maandag 12 juni 2023 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, het komt wel redelijk in de buurt van hoe echte race auto's gedragen. Ik doe het meer voor de lol om eens in de week met vrienden een race te rijden en een competitie van 10/15 races in een seizoen.
Het is wel even wennen als je er voor het eerst in gaat zitten, maar spul van paar honderd euro is zo realistisch en precies. Ik kan niet meer op een normale controle race spelletjes spelen![]()
Niveau Dees.quote:
quote:
Ik krijg acuut jeuk bij het woord hilarisch.quote:
Ik vind haar juist wel leuk, volg haar ook op Instagram,leuk mens.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:20 schreef Soury het volgende:
Ik heb een bloed hekel aan Chantal Jansen en ik weet niet waarom.
Vette pechquote:Op maandag 12 juni 2023 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg acuut jeuk bij het woord hilarisch.
Daar is een topic voor ergensquote:Op maandag 12 juni 2023 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg acuut jeuk bij het woord hilarisch.
Du bist alles....quote:Op maandag 12 juni 2023 20:23 schreef Lovely het volgende:
Und wenn ich dich anschau'
Dann weiß ich immer g'nau
Du bist mein Schultenbräu
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:23 schreef Lovely het volgende:
Und wenn ich dich anschau'
Dann weiß ich immer g'nau
Du bist mein Schultenbräu
quote:
Tegelenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
Komt Chantal Janssen niet uit Venlo of ergens uit die buurt?
https://www.youtube.com/watch?v=iy-nr1L_YrY[quote]quote:
Hij wist het ook gelijk.quote:
Zie edit.quote:
Één pot nat dusquote:Op maandag 12 juni 2023 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie edit.
Ik had het al door google gehaald. Tegelen is gemeente Venlo
Ik verdenk hem er van stiekem Peter Mafay zelf te zijnquote:
Ja precies, gevalletje net nietquote:
Die zit nog steeds uit te vogelen hoe fok werkt.quote:
Ik bedoel of hij liedje van Chantal al geluisterd/gehoord heeftquote:Op maandag 12 juni 2023 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik verdenk hem er van stiekem Peter Mafay zelf te zijn
Ahquote:Op maandag 12 juni 2023 20:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik bedoel of hij liedje van Chantal al geluisterd/gehoord heeft
Yep, hij houdt wel van blonde damesquote:Op maandag 12 juni 2023 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
AhNou zal hij Chantal we lkunnen waarderen
Hij waardeert elk plaatje van blote vrouwen.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
AhNou zal hij Chantal we lkunnen waarderen
Wie wil Chantal bloot zien dan?quote:Op maandag 12 juni 2023 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij waardeert elk plaatje van blote vrouwen.
En natuurlijk ken jij dit weerquote:
Ik niet iig.quote:
quote:
Het is zo'n maf lied, maar daarom vind ik het juist wel leuk, hilarisch eigenlijk @Superbadeendjequote:Op maandag 12 juni 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]die had ik nog nooit gehoord, was trouwens ook maar eenmalig ook. Wat een liedje zeg
Ik zou zeggen veel hopsa plezier dan maarquote:Op maandag 12 juni 2023 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo'n maf lied, maar daarom vind ik het juist wel leuk, hilarisch eigenlijk @:superbadeendje
En ik word er vrolijk, ik zit het nu voor de 11e keer te luisteren
quote:Op maandag 12 juni 2023 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen veel hopsa plezier dan maar
Kreng.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo'n maf lied, maar daarom vind ik het juist wel leuk, hilarisch eigenlijk @:superbadeendje
Doe het liedje als beltoonquote:Op maandag 12 juni 2023 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijf nog maar even wakker danquote:Op maandag 12 juni 2023 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kreng.Een vrijgezel gaat pas slapen...
Als die heeft....quote:Op maandag 12 juni 2023 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kreng.Een vrijgezel gaat pas slapen...
Wanneer heeft de notaris tijd om de erfenis aan te passen?quote:Op maandag 12 juni 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft samen met haar vriend een huis gekocht......in Arnhem.
Dat welquote:
Ja dat zal wel even wennen zijnquote:Op maandag 12 juni 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel
Maar nu woont ze 25 km verderop en dan 150
Daar gaan zequote:Op maandag 12 juni 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel
Dat is te ver om even op en neer te rijden met de wasquote:Op maandag 12 juni 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel
En lekker aanschuivenquote:Op maandag 12 juni 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zal wel even wennen zijnmag jij ieder weekend op en neer
Ja dat mag wel eens na al die jarenquote:
Mijn dochter doet al een jaar of 10 zelf haar wasquote:Op maandag 12 juni 2023 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is te ver om even op en neer te rijden met de was
beterquote:Op maandag 12 juni 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter doet al een jaar of 10 zelf haar was
Dat zijn de voordelenquote:
Nu kookt ze ook weleens voor ons, dat kan ze best goed en vindt ze nog leuk ook, dan nodigt ze haar pappie en mammie uit.quote:
liefff!!quote:Op maandag 12 juni 2023 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu kookt ze ook weleens voor ons, dat kan ze best goed en vindt ze nog leuk ook, dan nodigt ze haar pappie en mammie uit.
Zekers! Ze woont al ruim 10 jaar op zichzelf, maar gaat nu wonen waar haar vriend vandaan komt. Ik moest even slikken toen ze het een tijdje geleden vertelde, maar er zijn ergere dingen. Australie is nog verder weg.quote:
Dat zal een pittig bakkie zijnquote:Op maandag 12 juni 2023 21:45 schreef engine het volgende:
Een collega heeft koffie gezet. Kijk ik naar die filter, zit die tot aan de rand vol
Is ook weer zo.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers! Ze woont al ruim 10 jaar op zichzelf, maar gaat nu wonen waar haar vriend vandaan komt. Ik moest even slikken toen ze het een tijdje geleden vertelde, maar er zijn ergere dingen. Australie is nog verder weg.
Mocht je nachtdienst hebben, dan kom je hem wel door.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:45 schreef engine het volgende:
Een collega heeft koffie gezet. Kijk ik naar die filter, zit die tot aan de rand vol
Sommige mensen hebben er ook totaal geen gevoel voorquote:Op maandag 12 juni 2023 21:45 schreef engine het volgende:
Tot half 3 dus één bakje kanquote:Op maandag 12 juni 2023 21:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mocht je nachtdienst hebben, dan kom je hem wel door.
T is hier pas ook al voorbij gekomen. Van daar ja.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet verrassend toch![]()
Jij kende het dus ook
En dan stuiteren naar huis.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Tot half 3 dus één bakje kan![]()
Heb de volgende pot wel zelf gezet.
Hoe sterker hoe beter ☕quote:Op maandag 12 juni 2023 21:45 schreef engine het volgende:
waar feliciteren we hem mee>?quote:Op maandag 12 juni 2023 22:13 schreef Shii het volgende:
Gefeliciteerd @:superbadeendje en veel succes!
Hotel.quote:
Er is een grensquote:
Wel vier grote ramen dus misschien valt het meequote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Wel vier grote ramen dus misschien valt het mee
Het begint al beetje af te koelenquote:
Lekker bakkie op deze lekkere koele morgen.quote:
Hier binnen nog warm maar wel lekker koffiequote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie op deze lekkere koele morgen.
Ja binnen wel, maar buiten is het hier 14 gr dus alle ramen en achterdeur maar even open gezetquote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier binnen nog warm maar wel lekker koffie
Vreemd gezicht een vogel zonde snavelquote:
Maar wel de terechte term Hardcore. Die bliepers stalen het. Net als R&B.quote:
Morguh heerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel de terechte term Hardcore. Die bliepers stalen het. Net als R&B.
Goeiemorgen.
Morguh Chanel, al op de camping?quote:
Lijkt maar zoquote:
quote:
Wachten op nieuw onderzoek. Hopen dat het niet is uitgezaaid.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Das niet zo fijn tong .... sterkte en hoop dat je er op tijd bij bent ...
Hoop het idd voor je.. Vriend van me is er een paar jaar geleden aan overleden helaas ..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wachten op nieuw onderzoek. Hopen dat het niet is uitgezaaid.
M'n beste vriend is inmiddels schoon.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop het idd voor je.. Vriend van me is er een paar jaar geleden aan overleden helaas ..
Ach nee, nu dit weerquote:
Dat is mooi kut.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is mooi kut.![]()
Sterkte ermee, ik hoop dat ze er op tijd bijzijn.
Oja, ik herinner me dat nogquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:55 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Aloa zei dit vaak in dts, en dan volgde eren
![]()
Succes tong, als het vroeg is is prostaatkanker heel goed te genezen.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Badeendje is in de wolken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Badeendje is in de wolken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superboosduckquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik ken het niet.
Volgens mij is het superduck
En zo is er altijd wel wat of niet danquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:41 schreef Chanel5 het volgende:
Nope oppasdag en ik ga deze week niet, te warm en man moet nog klussen,,,,,pfff eerst een te nat voorjaar en nu te heet maar ja wat moet dat moet.
Dit is een laagdrempelige scquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We willlen deze SC wel een beetje proper en van enig hoogstaand niveau houden. Die user mag dus wel ver uit de buurt blijven.
Zelfs Prisha kan er over heen klimmen.quote:
Lol maar die heeft brains.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs Prisha kan er over heen klimmen.
Wat doe jij hier dan? Jij bent nog een jong bloempje.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan? Jij bent nog een jong bloempje.
Hey Rabbit, hoe gaat het ermee?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We willlen deze SC wel een beetje proper en van enig hoogstaand niveau houden. Die user mag dus wel ver uit de buurt blijven.
Sommige 40 plussers gedragen zich als een puber. Het is dus niet een nummertjequote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan? Jij bent nog een jong bloempje.
Ik gedraaaaaag mij altijd als een volwassene.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige 40 plussers gedragen zich als een puber. Het is dus niet een nummertje
Wij wel gelukkigquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gedraaaaaag mij altijd als een volwassene.
Wij zijn een voorbeeld voor iedereen.quote:
Als iedereen gingen posten zoals ons, dan was het een feest hierquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij zijn een voorbeeld voor iedereen.
Ja die Niels, maar een andere gans/eend/vogelquote:
Verkeerde SC, hier moet je zijn voor je moeder-grapjes KLB / [klb sc] Namens de KLB-SC wensen wij tong80 veel sterktequote:
Kan je niets aan doen, gebeurd op een bepaald moment in je levenquote:
Er zijn mensen die daar voor op worden geslotenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niets aan doen, gebeurd op een bepaald moment in je leven
Kijk maar uit, niet meer benoemenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar voor op worden gesloten
Voor jou hoogquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Als ik met mijzelf praat dan zijn dat altijd wel hoog intelligente gesprekken.
Dat is wel meteen de ergste van heel FOK!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkeerde SC, hier moet je zijn voor je moeder-grapjes KLB / [klb sc] Namens de KLB-SC wensen wij tong80 veel sterkte
Wie als een drol binnen komt wordt als een drol weggestuurd. Regel 1 van het 40+ regelement.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel meteen de ergste van heel FOK!
Goeie regel welquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie als een drol binnen komt wordt als een drol weggestuurd. Regel 1 van het 40+ regelement.
Goede TT ook wel.quote:
Deze drol is al op vakantie.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie als een drol binnen komt wordt als een drol weggestuurd. Regel 1 van het 40+ regelement.
Dat was te verwachten.quote:
Jij mag hier blijven.quote:
De brandweer maakt het uit.quote:
Ik ben scherp vandaag dus pas maar op.quote:
Pas zelf maar op.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben scherp vandaag dus pas maar op.
Je was te scherp voor die andere eend.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben scherp vandaag dus pas maar op.
Ik zal jou eens prikken als je onder mijn vleugeltje ligt. Dan doe jij 9 maanden later boem.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Pas zelf maar op.
Met je scherpigheid
Prik prik boem.
There can be only one.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je was te scherp voor die andere eend.
[ afbeelding ]
rtlnieuws.nl
Okquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens prikken als je onder mijn vleugeltje ligt. Dan doe jij 9 maanden later boem.
Ja maar zij wou mij steken zodat ik boem doe.quote:
Uh.. oke..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens prikken als je onder mijn vleugeltje ligt. Dan doe jij 9 maanden later boem.
Dan heeft maily dat zelf te zeggen en niet iemand anders.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was ook wel een beetje grof, eend. Zeg nou zelf.
De ooieVAARquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je iets op een openbaar forum post kun je soms reacties verwachten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heeft maily dat zelf te zeggen en niet iemand anders.
Ik vind het vooral nogal lomp en grof.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Nou? Is toch erg?
Zo'n zachtmoedig eendje ....
Ik weet niet wat er in hem is GEVAREN.
Hij bedoelt het niet zo hoor Dees, dat moet je RUIM nemenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het vooral nogal lomp en grof.
Waar ligt de grens? Dollen en narren vind ik soms leuk. Soms zijn er dingen die serieus zijn en dan zie je mij van een andere kant.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je iets op een openbaar forum post kun je soms reacties verwachten.
De grens bepaal je zelf en de ontvanger van een opmerking. Ik geef alleen aan wat ik er van vind. Wat jij en maily er mee doen is aan jullie.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar ligt de grens? Dollen en narren vind ik soms leuk. Soms zijn er dingen die serieus zijn en dan zie je mij van een andere kant.
Ik kan dingen best ruim nemen, maar dit soort opmerkingen vind ik wat minder.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
Hij bedoelt het niet zo hoor Dees, dat moet je RUIM nemen
Maar mij lek steken was dus wel ok? Zo kan je over alles wel een drama maken. Ik weet dat maily om mijn opmerkingen kan lachen net als MrsL. Het gaat om de humorquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan dingen best ruim nemen, maar dit soort opmerkingen vind ik wat minder.
En anderen mogen daar een mening over hebben.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar mij lek steken was dus wel ok? Zo kan je over alles wel een drama maken. Ik weet dat maily om mijn opmerkingen kan lachen net als MrsL. Het gaat om de humor
De mening is ongefundeerd en verworpen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En anderen mogen daar een mening over hebben.
Kusje eropquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mening is ongefundeerd en verworpen.
Alsof ik nu een andere mening hebquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mening is ongefundeerd en verworpen.
Ik kan ook met jou dollen. Waarom doe ik dat niet?quote:
Maar als die grens door een ander bepaald wordt?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wanneer iemand een grens aangeeft zou een redelijke indicatie kunnen zijn.
Dan is dat aan die ander. Weer anderen kunnen andere grenzen hebben en dat aangeven. Dat heb je op een forum.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar als die grens door een ander bepaald wordt?
Komende zaterdag om half 4 in de middagquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komende zaterdag om half 4 in de middag
Dat wordt om drie uur stoppen dan.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komende zaterdag om half 4 in de middag
Waarom las ik storen?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar goed, fijne voortzetting nog, ik ga zo de mand in.
Morgen een dag met een ICNG stoeien.
Ik bedoel het anders. Degene waar ik mee zit te dollen mogen het aangeven dat ze er niet van gediend zijn. Maar ik heb nu te maken met mensen die er hun plasje over moeten doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan is dat aan die ander. Weer anderen kunnen andere grenzen hebben en dat aangeven. Dat heb je op een forum.
Die mensen geven hun mening, niets meer dan dat. Schijnt te mogen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoel het anders. Degene waar ik mee zit te dollen mogen het aangeven dat ze er niet van gediend zijn. Maar ik heb nu te maken met mensen die er hun plasje over moeten doen.
Veel plezier met ICNG, slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar goed, fijne voortzetting nog, ik ga zo de mand in.
Morgen een dag met een ICNG stoeien.
Het is nogal eens dubbelzinnig.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoel het anders. Degene waar ik mee zit te dollen mogen het aangeven dat ze er niet van gediend zijn. Maar ik heb nu te maken met mensen die er hun plasje over moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |