https://www.wsj.com/artic(...)igators-say-dd492264quote:"Chinese spare parts for drones are arriving in Iran, which allows them to be quickly produced and transferred to Russia" - The Wall Street Journal
quote:Op maandag 12 juni 2023 15:44 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Was die stad niet met de grond gelijk gemaakt met 100.000 burgerdoden tot gevolg?
Bizar hè.quote:
Benieuwd hoe lang Hongarije het kan treiteren uiteindelijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
Over toetreden Oekraine NAVO
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)g-nog-geen-consensus
Ik hoop er nog niet te veel opquote:Op maandag 12 juni 2023 21:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar hè.
Deze heeft 157.000 volgers. Vind het echt ongekend als dit klopt.
Kan me deze puinhopen niet herinneren bij Amerikaanse oorlogen.
[ twitter ]
Dit kan dus best die Shoigu order zijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:36 schreef Jemoederniet het volgende:
(Onbevestigde) beelden van hoe terugtrekkende Russiche troepen ter plekke worden geëxecuteerd.
https://www.reddit.com/r/(...)urity_unit_executes/
Volgens mij is dat een dubieus account. Liep laatst ook te verkondigen dat er nukes gereedgemaakt werden.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar hè.
[ twitter ]
Sushko is een 'grifter' ja of hoe je het ook wil noemen.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een dubieus account. Liep laatst ook te verkondigen dat er nukes gereedgemaakt werden.
Die gast heeft vaker onzin uitgekraamd.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar hè.
[ twitter ]
Ik weet het niet hoor. Op de beelden van de UAV zie je op het einde allerlei antennetjes enzo op die Howitzer zitten. En die zie je niet op dat plaatje van de decor rechts. Want die heeft een volledig vlakke bovenkant.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
Vol trots je filmpje posten, blijkt het een decoy.
[ twitter ]
Ik zie ze niet. Je ziet wel takken op dat plaatje, misschien zie je dat? Het beeld is nou niet echt scherp.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Op de beelden van de UAV zie je op het einde allerlei antennetjes enzo op die Howitzer zitten. En die zie je niet op dat plaatje van de decor rechts. Want die heeft een volledig vlakke bovenkant.
Die is vorige week ook al gedeeld.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[ twitter ]
Als die een keer zijn volledige lading aan jdams op de russische posities dropt dan zijn we al een heel eind.
[ twitter ]
Dan gaan ze wel tot het gaatje.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:57 schreef skysherrif het volgende:
Uiteindelijk is het gewoon latijd theater gebleken tussen wagner en het MoD. Maar het zou uiteraard mooi zijn.
Opzich is dat filmpje toch niet zo veelzeggend? Beetje kort en je weet niet wat ze op dat moment daar aan het doen zijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan gaan ze wel tot het gaatje.
[ twitter ]
Totdat het omslaat en er lynchpartijen op officieren uitgevoerd gaan worden en er volop gedeserteerd en gemuit gaat worden. De Russische federatie is langzaam, maar zeker alle voorwaarden aan het scheppen voor een ongekend bloedbad in de eigen gelederen.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je ziet een groepje kerels richting bossages rennen, en als ze er bijna zijn ineens terug rennen waarna ze 1 voor 1 tegen de vlakte gaan...
Het verspreiden van deze beelden zorgen er trouwens voor dat die mannen wel uitkijken om terug te rennen en doorvechten. Precies wat de Russen willen.
Shoigu moet checken of Putin wat roos op z'n rug heeft zitten.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:45 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Opzich is dat filmpje toch niet zo veelzeggend? Beetje kort en je weet niet wat ze op dat moment daar aan het doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |