quote:Op maandag 12 juni 2023 14:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ik maak er helemaal een zooitje van haha....
Euhhh... komt ook door de warmte..
Jaquote:Op maandag 12 juni 2023 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ze kunnen nu wel van alles willen maar gaat toch anders als het zo ver is.
Ieder zijn ding waar ie lang over kan lullen....quote:Op maandag 12 juni 2023 14:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niet te geloven.... waarschijnlijk erg belangrijk..
Het kan voor ons natuurlijk wel weer leuke beelden opleveren zaterdag...
Bizar toch dat ik echt nieuwsgierig ben of het haar gaat lukken en ergens ook hoop dat het haar niet lukt om van de drank af te blijven dan.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Scheelt wel al dat Babette niet gaat drinken
Ik vermoed Babette en Zoe als eerste katjelamquote:Op maandag 12 juni 2023 14:53 schreef engine het volgende:
Dat wordt nog wat met die cocktails. Lekker snel zuipen zodat je meer kunt pakken.
Hier sluit ik mij volledig bij aan...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieder zijn ding waar ie lang over kan lullen....![]()
En ik mag het hopen dat we leuke beelden krijgen zaterdag.Door de drankpraat heb ik er wel goede hoop voor iig.
Ik wil dit.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed Babette en Zoe als eerste katjelam
Ik denk, hoe teleurstellend ook, dat ze woord gaat houden. Ze heeft het nu zo vaak herhaald. Maar we gaan het zienquote:Op maandag 12 juni 2023 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bizar toch dat ik echt nieuwsgierig ben of het haar gaat lukken en ergens ook hoop dat het haar niet lukt om van de drank af te blijven dan.Oh en ik wil vooral dat het haar niet lukt door haar hypocriete gedrag erover de laatste dagen sinds ze zogezegd gestopt is. Nu gun ik het haar niet door haar eigen gedrag.
![]()
Je ken maar een hobby hebben, rls kijken/luisteren.
Als Babette zich laat verleiden door Marciano door 1 drankje te nemen is het gebeurt ben ik bang... ik denk dat Zoe wel los gaat..quote:Op maandag 12 juni 2023 15:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed Babette en Zoe als eerste katjelam
Dan zeg ik niks...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Tis echt te warm ja.
Geen idee of dat zaterdag ook nog zo is, ik hoop het voor daar wel maar ga het ook niet opzoeken want anders wordt ik helemaal loco dat het zo lang weer zo warm is.![]()
Er staan nu ook lege drankflessen bij om het overzichtelijker te maken en wat ze nog hebben want niet allemaal leeg dus. Verwarrend weer weer.
quote:Op maandag 12 juni 2023 15:21 schreef chufi het volgende:
Ik heb het idee dat ze iets teveel circuit hebben gebouwd.... Er liggen nu zelfs bewoners op de baan
quote:Op maandag 12 juni 2023 15:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het biljart is de JW tunnel, hoorde ik daarstraks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |