Het is een flinke gok, een hele flinke. Persoonlijk vind ik de keus erg dom, Ajax lijkt mij nou niet in de positie te zitten met de uitgaven vorig jaar, het niet halen van de CL en dat salarishuis om een onervaren trainer de leiding te geven over een topclub. Niets tegen de persoon Maurice Steijn, maar hij voetbalt de lange bal, heeft nog nooit aanvallend gevoetbald. Als spelers heeft hij 2 seizoenen in de eredivisie gespeeld, dat is zijn hoogtepunt buiten dit seizoen met Sparta. Als trainer alleen bij degradatieclubs, nog nooit in de keuken gekeken van een grote club, nog nooit een Europese wedstrijd gespeeld of op de bank gezeten nog niet eens als assistent, nog nooit moeten dealen met spelers met een "karakter" wat rondloopt bij een topclub. Het zal mij verbazen, en natuurlijk verdiend die man een eerlijke kans, maar ik had die keuze als Ajax niet gemaakt. En dan kunnen er enkelen wel roepen "ja maar ten Hag" maar die heeft wel heel wat seizoenen eredivisievoetbal op zijn cv staan en als trainer/assistent nog bij Bayern rondgelopen en dus gewerkt bij een grote club.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.