En ik ben er doorquote:Op maandag 26 juni 2023 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben gister weer verder gegaan met Alan Wake.
Zit nu toch wel bij een stuk (ook soort bossfight) waar ik niet goed doorheen kom
Al minstens 10x opnieuw gemoeten.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil je toch helemaal niet op een console spelen. City skylines wil je toch ook wel met mods spelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:26 schreef TomNook het volgende:
Ik voel me op dit moment heel hyped over de opvolger van Cities Skylines. Kan niet wachten!
Alleen is hij wel PS5-only. Dat wordt een dure grap. ik vind mijn PS4 Pro voorlopig eigenlijk nog wel prima...
Volgens mij gaat hij vast wel uit komen op de Macquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat wil je toch helemaal niet op een console spelen. City skylines wil je toch ook wel met mods spelen.
Behoorlijk ja. Heb wel eens aan de difficulty setting moeten zittenquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
Kena was echt een pareltje, audioviueel prachtig, en ondanks de sprookjesachtige vibe behoorlijk pittige bossfights.
Ja, het ene moment voelt het echt heel simpel en dan kom je een boss tegenquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
Kena was echt een pareltje, audioviueel prachtig, en ondanks de sprookjesachtige vibe behoorlijk pittige bossfights.
Is dat een toppertje, ja?quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:37 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Alan Wake na 10 jaar eindelijk van de wishlist.
Weet ik niet.quote:
Alien Wake?quote:
Ze hebben mijn UI gekaapt 😱quote:
Horizonquote:Op maandag 26 juni 2023 15:19 schreef PicoMMP het volgende:
Nu twee weken een PlayStation 5 in huis, maar steeds bezet door vrouwlief (Hogwarts Legacy). Vandaag kan ik even!
Heb de keuze om te beginnen met Horizon Forbidden West of Metro Exodus. Wat raden jullie aan?
Ik ben de remake nu aan t spelen.quote:
O tegen de tijd dat t oktober is heb ik deel 1 wel uitquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Wel altijd interesse gehad in Alan Wake maar nooit gekocht.
Deel 2 komt in oktober en die ziet er heel nice uit, is een survival horror dus die wil ik sowieso spelen. Control heb ik wel gespeeld, dezelfde makers en universum en die was heel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |