Ik lunch nuquote:Op maandag 12 juni 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
Alle werkende mensen gaan nu lunchen.
Eet smakelijk
Ik heb toevallig vandaag buiten de deur gelunchtquote:Op maandag 12 juni 2023 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waanzinnig interessant, is dit wat je doet op werk?
'hij lijkt echt op vertonghen'quote:Op maandag 12 juni 2023 07:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe was zijn reactie toen hij jou zag?
Gedurfd, zeg. Broodje ei?quote:Op maandag 12 juni 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag buiten de deur geluncht
Maar normaliter doe ik dat in de kantine, ja
Al besproken met @Phenoquote:Op maandag 12 juni 2023 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Waarom heeft @:Pheno geen MED gekregen? @:GGMM @:Sked @:Coco
Bij ons worden de medewerkers boos als je kantine zegt.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag buiten de deur geluncht
Maar normaliter doe ik dat in de kantine, ja
Wat een zielig zooitje mensenquote:Op maandag 12 juni 2023 14:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij ons worden de medewerkers boos als je kantine zegt.
Ja deze dag is ongekend makker. Ik ga er nu ook een eind aan breien hoor. Dit moet niet gekker worden.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:34 schreef GGMM het volgende:
Moderator @:onlogisch levert alweer een bijdrage aan VBL
Dit is een hele gekke dag
Waarom koop je dat?quote:Op maandag 12 juni 2023 15:36 schreef RamboDirk het volgende:
ACTION.
Kinzo handventilator met mistpray.
1/10
TROEP. ROTZOOI. AFVAL.
Doe niet zo homo met je cavia.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Om mijn cavia te koelen.
[ afbeelding ]
In Peru hebben ze "coy" en dat is het enige nuttige wat zo'n beest kan bieden.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Om mijn cavia te koelen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |