Niemand had dat verwacht denk ik. Maar Mislintat heeft natuurlijk geen Nederlands referentiekader, die ziet een nog relatief jonge trainer die buitengewoon goed heeft gepresteerd met beperkte middelen. Die komt dus op een lijst te staan.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de Bosz-adoratie ook wel erg overdreven hoor. Ben er niet rouwig om dat ie uiteindelijk niet terug komt. Steijn had ik totaal niet zien aankomen, maar zoals ik gisteren al zei, de andere opties Knutsen, Pascal Jansen etc zijn ook geen zekerheid.
Waarom zouden ze dat niet doen?quote:Op maandag 12 juni 2023 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie Dusan Tadic, Steven Bergwijn en Davy Klaassen al aandachtig luisteren naar Steijn...
Echt hèquote:Op maandag 12 juni 2023 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie Dusan Tadic, Steven Bergwijn en Davy Klaassen al aandachtig luisteren naar Steijn...
Misschien moeten Bergwijn en Boerderijhoofd eerst maar weer eens wat gaan presteren en Ajax beseffen dat Tadic wel passé is. Laat die nog fijn ergens in de zandbak een jaar of twee geld scheppen.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit ten Hag????quote:Op maandag 12 juni 2023 12:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt hè
“Joe musttt teek de bal Wit joe Dusan”
Tadic vond Ten Hag, Schreuder en Heitinga allemaal top, dus de kans dat hij Steijn niets gaat vinden is toch wel heel minimaal.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt hè
“Joe musttt teek de bal Wit joe Dusan”
Servische DirkGod.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tadic vond Ten Hag, Schreuder en Heitinga allemaal top, dus de kans dat hij Steijn niets gaat vinden is toch wel heel minimaal.
Volksmenner Dusan weet wel wat hij moet zeggen in mediaquote:Op maandag 12 juni 2023 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tadic vond Ten Hag, Schreuder en Heitinga allemaal top, dus de kans dat hij Steijn niets gaat vinden is toch wel heel minimaal.
Als Tadic net zo "presteert" als afgelopen seizoen, dan zal Steijn 'm er toch naast moeten gaan zetten.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tot 2026 ook meteen weer LOLquote:Op maandag 12 juni 2023 12:46 schreef Simmertje het volgende:
Zelfs Ron Jans had ik nog meer gesnapt dan dit. Wat een ontzettende treurnis zeg.
MVP Eredivisie gaat ie niet ernaast zettenquote:Op maandag 12 juni 2023 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Tadic net zo "presteert" als afgelopen seizoen, dan zal Steijn 'm er toch naast moeten gaan zetten.
MVP van de Eredivisie.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Tadic net zo "presteert" als afgelopen seizoen, dan zal Steijn 'm er toch naast moeten gaan zetten.
quote:Ajax en Steijn zouden mondeling akkoord zijn over driejarig contract
Nadat gisteren het verrassende nieuws kwam dat Maurice Steijn dé topkandidaat is om trainer te worden bij Ajax, komt het nieuws nu in een stroomversnelling. Naar verluidt is de Amsterdamse club mondeling akkoord met de Sparta-trainer, die voor drie jaar gaat tekenen in de Johan Cruijff ArenA. De verwachting is dat Ajax Steijn spoedig zal presenteren. (Bron: AD)
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
We worden getrold dat het een aard heeft…Natuurlijk wordt het Steijn niet.
Want nog steeds de mvp van de eredivisie, natuurlijk zet je die meteen op de bank.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |