Dan zijn ze slimmer bezig dan Sony denk ik.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Denk dat Meta aardig wat geld heeft toegestopt
Ik dacht er bij launch nog even over, maar Sony doet weer prachtige support voor psvr2 dus blij dat ik het niet gekocht hebquote:Op maandag 12 juni 2023 19:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan zijn ze slimmer bezig dan Sony denk ik.
Ik speel al jaren The Crew en The Crew 2. Dit is echt zo dom. Juist die variatie en al die steden waren tof.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:43 schreef Pheno het volgende:
Maar wat ik hier niet snap: The Crew ging prat op "kijk onze heel Amerika als racegebied hebben". En nu een eiland... Zoveel vragen
en het is precies wat je er van verwachtquote:
Gelukkig weer meer rennen en klimmen in een stad.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
en het is precies wat je er van verwacht
ik dacht al dat de wifi hier de 1080p60 niet trok of zoquote:
Ik koop zelden een Collectors Edition.quote:
Als ze slim zijn wel, het is wel de game van Xbox van de laatste vijf jaar.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:01 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik koop zelden een Collectors Edition.
Maar dit is tenminste iets. Wat je elke dag kunt gebruiken.
Komt er een Starfield Xbox x/s bundle??
[ afbeelding ]
Foto is al een aantal maanden oud.
Noem eens 2.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Wat is er toch aan de hand met al die bedrijven. Ze laten echt al jaren niets bijzonders meer zien, op een aantal uitzonderingen na.
Wir haben es nicht gewußtquote:Op maandag 12 juni 2023 20:04 schreef Pheno het volgende:
Heeft ie al wat gedaan aan alle #metoo in zijn teams?
currygewurßtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |