Grafisch zo enorm verbeterd, en gameplay zag er ook heel goed uit. Hopelijk binnenkort devblogsquote:
Begin van het jaar 2e playthrough gedaan nadat ik hem rond release uitgespeeld heb. Hoop verbeteringen gezien en persoonlijk vond ik het een vermakelijke game, ga die expansion wel halen.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik moet Cyberpunk echt eens gaan spelen. Volgende sale ga ik hem kopen.
De DLC zal wel gratis zijn, zeker?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Begin van het jaar 2e playthrough gedaan nadat ik hem rond release uitgespeeld heb. Hoop verbeteringen gezien en persoonlijk vond ik het een vermakelijke game, ga die expansion wel halen.
30 euro.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De DLC zal wel gratis zijn, zeker?
Idem hier, die staat wel op mijn radar.quote:
Killer Instinctquote:
Dit is hand picked footage, dus zeer waarschijnlijk het beste wat ze te bieden hebben. Moet je de footage imagineren die het niet gehaald heeft.quote:
Het lijkt wel een videogamequote:Op zondag 11 juni 2023 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Verover deze basis , activeer daar een torentje hi ha ho
Ik niet, matig.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
No Man’s Sky van Bethesda. Ik vind het prima.
Nog altijd beter dan de zoveelste sequel of Remake/Remaster.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Super origineel ook , nooit gezien
Nevermindquote:Op zondag 11 juni 2023 20:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Nog niets gehoord over base builden of ship customization
Is ook weer zoquote:Op zondag 11 juni 2023 20:24 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Devs hadden al gezegd dat ze hier niet zouden zijn. Wat ik mij voor kan stellen
quote:Op zondag 11 juni 2023 20:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Customisation moet je wel eerst kopen in de Atomic Shop.
Biggus Dickus.quote:
Ik heb er weinig mee, pak gewoon het meest werkbare ship. Na een beetje klooien ermee.quote:
Length, girth and thrustquote:
Alle kracht in de motoren en zo snel mogelijk weg daarquote:Op zondag 11 juni 2023 20:32 schreef PirE het volgende:
Ik heb echt een hekel aan spaceflight en shipcombat. Kan het voor geen meter
Is vrij standaard (saai) in de meeste games.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:32 schreef PirE het volgende:
Ik heb echt een hekel aan spaceflight en shipcombat. Kan het voor geen meter
Slim van ze om een paar jaar te delayenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze hebben er heel wat in gestopt.
Ik mis Freelancer.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit is een beetje Elite Dangerous voor casuals.
Of een fles rum?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Komt deze horloge met de canvas bag?
Daarom pc + ps5. Kan je alles spelen. Oke geen nintendo dan nog een switch erbijquote:Op zondag 11 juni 2023 20:38 schreef Dopekoe het volgende:
Ik doe niet aan hypen, maar zoals het er nu naar uitziet ben ik blij sta ik hiervoor een series X gekocht heb.
Baal er wel van dat dit een xbox exclusive is want had hem ook graag op de ps5 gezien, maar deze gaat na vandaag in de de pre order
Dit moet je op de pc spelen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:38 schreef Dopekoe het volgende:
Ik doe niet aan hypen, maar zoals het er nu naar uitziet ben ik blij sta ik hiervoor een series X gekocht heb.
Baal er wel van dat dit een xbox exclusive is want had hem ook graag op de ps5 gezien, maar deze gaat na vandaag in de de pre order
Ja, voor de community patches en bugfixesquote:
en de mods!quote:Op zondag 11 juni 2023 20:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, voor de community patches en bugfixes.
Tzt maar even upgraden, denk niet dat dit lekker gaat draaien op een 3080.
Mass Effect modquote:
Shepardquote:
Ja, midden in je crosshair. Spelen die mensen zijn games?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Eerste mod wordt een UI mod om die fucking XP niet midden in het scherm te hebben. Nu al irritant
Hele ui is meh. Inventory bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Eerste mod wordt een UI mod om die fucking XP niet midden in het scherm te hebben. Nu al irritant
Vast en zeker, maar dat gaat m'n laptop met 3060 niet trekken zonder een lavapoel van m'n huis te maken....quote:
Ben ook geen fan van de UI nee. Stomme retro stijltje in een futuristische space game heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Hele ui is meh. Inventory bijvoorbeeld.
Combat ziet er goed uit.
Ik heb een 3060 laptop, series X, ps5, switch en een steam deck. Kan alles al spelen, starfield op ultra gaat hem op de pc niet wordenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daarom pc + ps5. Kan je alles spelen. Oke geen nintendo dan nog een switch erbij
Vroegah had je 1 of 2 spelletjes per jaar die je 20x speeldequote:Op zondag 11 juni 2023 20:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar jesus, alleen met een handje vol games uit deze showcase ben ik de komende 3 jaar wel weer zoet. Waar moet ik al die tijd vandaan halen
Ik preorder op de dag voor release en dan wacht ik op de reviews/streams. Als het slecht is refund ik het ongespeeld, als het goed is heb ik de bonussen.quote:
Ik heb nog steeds een hele waslijst aan games die ik wil spelen maar niet aan toe kom omdat ik al mijn tijd in Factorio steekquote:Op zondag 11 juni 2023 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vroegah had je 1 of 2 spelletjes per jaar die je 20x speelde![]()
Dat is op steam wel makkelijk ja. Je kan zelf nog tot 2 uur spelen om te zien of het lekker looptquote:Op zondag 11 juni 2023 20:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik preorder op de dag voor release en dan wacht ik op de reviews/streams. Als het slecht is refund ik het ongespeeld, als het goed is heb ik de bonussen.
Ik speel nog steeds vaak dezelfde games. Koop er wel veel die ik nooit speelquote:Op zondag 11 juni 2023 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vroegah had je 1 of 2 spelletjes per jaar die je 20x speelde![]()
Oh you teasequote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
graag linkje (ik heb een steamdeck dus een beetje een PC)..
Thanks, straks om 10 uur eens inschakelen.quote:
Ze moeten iets doen om het spel meer te laten verkopen anders doet iedereen de Game Pass versie en los de DLCquote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef over_hedge het volgende:
Wel beetje jammer weer dat als je 5 dagen eerder wilt spelen je weer een dure versie moet kopen
Dan wacht ik die 5 dagen welquote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef over_hedge het volgende:
Wel beetje jammer weer dat als je 5 dagen eerder wilt spelen je weer een dure versie moet kopen
Gaat gewoon best verkopende game op steam worden. Ik koop hem ook liever dan game pass. Gamepass is iets wat ik af en toe een maandje neem. Dit spel wil ik gewoon bezittenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze moeten iets doen om het spel meer te laten verkopen anders doet iedereen de Game Pass versie en los de DLC
Ja ik vergeet soms dat het ook op pc uitkomt, maar dat komt meer omdat de PS5-versie is gecanceld.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat gewoon best verkopende game op steam worden. Ik koop hem ook liever dan game pass. Gamepass is iets wat ik af en toe een maandje neem. Dit spel wil ik gewoon bezitten
Ja,quote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef over_hedge het volgende:
Bij Bethesda is het heel veel bombarie over features die bij release magerder blijken te zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik best onder de indruk was van Starfield. True, het is een Bethesda game en we weten allemaal hoe dat gaat, maar ik denk dat ze hun visie een heel eind hebben weten te realiseren.
Jupiter Edition.quote:
Ja heel kutquote:Op zondag 11 juni 2023 21:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja,
Starfield ¤69,99
Laser Cutter
Deep Mining Helmet
Deep Mining Pack
Starfield Premium ¤99,99
Starfield Base Game
Shattered Space Story Expansion (upon release)
Up to 5 days early access*
Constellation Skin Pack: Equinox Laser Rifle, Spacesuit, Helmet and Boost Pack
Access to Starfield Digital Artbook & Original Soundtrack
Content achter de paywall![]()
Sjezus wat hakkelt die stream zeg.quote:
Understatment.quote:
quote:
quote:
Ziet er wel mooi uit jaquote:
Op Twitch werkt het nog.quote:
Nu hier ook.quote:
Dat horloge is wel tofquote:Op maandag 12 juni 2023 15:35 schreef -CRASH- het volgende:
Net Starfield Constellation Edition bestelt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Starfield Base Game (digital game download)
Tot 5 dagen eerder toegang *
Starfield Chronomark Horloge en Horloge opberg case
Steelbook
Constellation patch
Credit stick met lasergeëtste Game Code
Eerste verhaal-expansion 'Shattered Space' (digital)
Constellation skinpakket: Equinox-lasergeweer, ruimtepak, helm en boost-pakket (digital)
Toegang tot Starfield Digital Artbook & originele soundtrack (digital)
Controller ookquote:
Ook wel "The Ubisoft Template" genoemdquote:
quote:Op maandag 12 juni 2023 19:16 schreef Pheno het volgende:
Leuk, naar streamers kijken in een stream....
quote:Op maandag 12 juni 2023 19:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Het gebrabbel van deze kerel is niet te verstaan.
Moet nu volgens mij echt uitkomen.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:36 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, als zie dit soort fillers hebben dan weet je dat ze niet zo veel hebben om te laten zien.....
Waarom zou je dit überhaupt willen spelen als er ook zoiets is als Sea of Thieves?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:36 schreef DKUp het volgende:
Ze hadden er beter een soort van openwereld piraten games moeten maken niet die multiplayer ship combat shit
Vermoedelijk. Of AC Miragequote:
Heb jij 3 vrienden?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:42 schreef Pheno het volgende:
Ben alleen benieuwd of Star Wars four player co-op heeft, a la The Division. Dan weet ik wat ik ga spelen de komende tijd....
Drie mede-Wildlanders. Maar deel 1 kunnen we nu wel dromenquote:
Starship Troopers: Extermination genotquote:Op maandag 12 juni 2023 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie mede-Wildlanders. Maar deel 1 kunnen we nu wel dromenBreakpoint was ruk
Denk dat Meta aardig wat geld heeft toegestoptquote:
Dan zijn ze slimmer bezig dan Sony denk ik.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Denk dat Meta aardig wat geld heeft toegestopt
Ik dacht er bij launch nog even over, maar Sony doet weer prachtige support voor psvr2 dus blij dat ik het niet gekocht hebquote:Op maandag 12 juni 2023 19:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan zijn ze slimmer bezig dan Sony denk ik.
Ik speel al jaren The Crew en The Crew 2. Dit is echt zo dom. Juist die variatie en al die steden waren tof.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:43 schreef Pheno het volgende:
Maar wat ik hier niet snap: The Crew ging prat op "kijk onze heel Amerika als racegebied hebben". En nu een eiland... Zoveel vragen
en het is precies wat je er van verwachtquote:
Gelukkig weer meer rennen en klimmen in een stad.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
en het is precies wat je er van verwacht
ik dacht al dat de wifi hier de 1080p60 niet trok of zoquote:
Ik koop zelden een Collectors Edition.quote:
Als ze slim zijn wel, het is wel de game van Xbox van de laatste vijf jaar.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:01 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik koop zelden een Collectors Edition.
Maar dit is tenminste iets. Wat je elke dag kunt gebruiken.
Komt er een Starfield Xbox x/s bundle??
[ afbeelding ]
Foto is al een aantal maanden oud.
Noem eens 2.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Wat is er toch aan de hand met al die bedrijven. Ze laten echt al jaren niets bijzonders meer zien, op een aantal uitzonderingen na.
Wir haben es nicht gewußtquote:Op maandag 12 juni 2023 20:04 schreef Pheno het volgende:
Heeft ie al wat gedaan aan alle #metoo in zijn teams?
currygewurßtquote:
Ik heb me vermaakt met Hogwarts Legacy (maar ook wel erg basic), Diablo 4 is tof, en euh.. eh.. euh. Ja.quote:
Akkoord alhoewel ik een pittige mening heb over nintendo.quote:
Altijd weerquote:Op maandag 12 juni 2023 20:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik reken nog op een Bloodborne remake tijdens deze Ubisoft showcase.
Bij Nintendo, in de cloudquote:Op maandag 12 juni 2023 20:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik reken nog op een Bloodborne remake tijdens deze Ubisoft showcase.
Die moet ik nog terugkijkenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Betere space gameplay dan Starfield, eerlijk is eerlijk.
Ryu vs Ryuquote:
Liever een nieuwe Ninja Gaiden, maar dat is off-topic.quote:
Oohhhhh de buildup. Hopelijk beetje veel gameplay van Sterrenveldquote:
Plaats jij het frontpage artikel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oohhhhh de buildup. Hopelijk beetje veel gameplay van Sterrenveld
Alleen cinematics dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |