dat scheelt wel een hoop discussie.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen. Zeker omdat ik tevens geen behoefte heb aan een relatie.
Goedemorgenquote:Op maandag 19 juni 2023 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat scheelt wel een hoop discussie.
En goedemorgen Child
Lekker weekend gehad?
ja prima weekend, Had vrijdag al vrij gepakt. Zaterdag goed gebarbecued. Zondag rustig aan.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen
Jazekerik ben er erg tevreden mee
Ja zaterdag bieb en gisteren hangen + knutselen.
Hoe was het jouwe?
Heerlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja prima weekend, Had vrijdag al vrij gepakt. Zaterdag goed gebarbecued. Zondag rustig aan.
wordt deze week ook heerlijk?quote:
Ohwquote:Op maandag 19 juni 2023 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor mij welvoor jou weet ik niet
Het is eindelijk een week waarin ik echt tijd voor mezelf heb. Dus ik sluit me op in mijn hobbykamer of op de bank met een boek. En woensdag ga ik even shoppen na het bloedprikken en psychiaterquote:Op maandag 19 juni 2023 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ohw
wat ga je allemaal doen deze week dan?
qua werk ga ik er van uit dat deze week wel saai blijft.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is eindelijk een week waarin ik echt tijd voor mezelf heb. Dus ik sluit me op in mijn hobbykamer of op de bank met een boek. En woensdag ga ik even shoppen na het bloedprikken en psychiater
Maar jouw week wordt vast ook wel goed toch?
Dan duim ik voor je dat het vrijdag lukt om een vrije dag te nemen!quote:Op maandag 19 juni 2023 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua werk ga ik er van uit dat deze week wel saai blijft.
Misschien vrijdag maar weer vrij pakken. Zo'n lang weekend beviel wel goed vorige week.
Wauw stoer! Mooie plaat en mooie broekquote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n outfit past bij m'n plakplaatjes vandaag.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb ook niet zwarte kledingstukken. Een paar.
Ik zie toch een bepaald themaquote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n outfit past bij m'n plakplaatjes vandaag.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb ook niet zwarte kledingstukken. Een paar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw stoer! Mooie plaat en mooie broek
Ik weet dat je kauwgumplaatjes hebt, maar om de een of andere reden pas je niet in mijn vooroordeel
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Jurk zelfs!PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje wel he.quote:
Oh dat is balen...quote:Op maandag 19 juni 2023 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje wel he.Daarom ook de uitzondering van de kleur.
Al heb ik er uiteraard al een vlek op zitten.
Vanaf een afstandje valt 'ie niet op, dus het valt mee.quote:
Zaterdag bbq gehad incl 10 rondrennende koters en alsnog geen enkele vlek op mnklerenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje wel he.Daarom ook de uitzondering van de kleur.
Al heb ik er uiteraard al een vlek op zitten.
Oh dat scheeltquote:Op maandag 19 juni 2023 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanaf een afstandje valt 'ie niet op, dus het valt mee.
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zaterdag bbq gehad incl 10 rondrennende koters en alsnog geen enkele vlek op mnkleren
Dit is denk ik koffie geweest.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zaterdag bbq gehad incl 10 rondrennende koters en alsnog geen enkele vlek op mnkleren
echt he.quote:
flink oprekkenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vooral even een mooi mental image van hoe groot een reep kauwgom moet zijn om groot genoeg te zijn voor een plaatje als het mijne.
Pak van 12 heb je 1 tentakelquote:Op maandag 19 juni 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vooral even een mooi mental image van hoe groot een reep kauwgom moet zijn om groot genoeg te zijn voor een plaatje als het mijne.
Je hebt talenten!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he.
Er waren kinderen bij die hun ijsje ongeveer over hun hele gezicht uitgesmeerd hadden en toch geen vlekje opgelopen
Oh... hoezo dat danquote:Op maandag 19 juni 2023 11:30 schreef gianni61 het volgende:
mijn beeld van CotS is nu wel een beetje verstoord door haar opmerking over kauwgumplaatjes
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
geen idee, in mijn hoofd heb ik een beeld met plakplaatjesquote:Op maandag 19 juni 2023 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt talenten!
[..]
Oh... hoezo dat dan
[..]Je weet dat ik je tatoeage mooi vind
quote:Op maandag 19 juni 2023 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt talenten!
[..]
Oh... hoezo dat dan
[..]Je weet dat ik je tatoeage mooi vind
En om ass te kicken?quote:
Ik ben met iedereen goedquote:
We weten natuurlijk niet hoe lang je bent... Als je nou heel klein bentquote:Op maandag 19 juni 2023 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Was meer formaat gerelateerd, aangezien er bij de kauwgom plaatjes zitten van 1.5x3cm ofzo.
iig in het ontwijken vanquote:
Love love love!quote:
stop flirting with mequote:Op maandag 19 juni 2023 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoelang je bent... Als je nou heel klein bent
[..]
iig in het ontwijken van
[..]
Love love love!
Barb krijgt nog concurrentie hier.quote:
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:
Geen cloudopslag?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:40 schreef Tegan het volgende:
Deze week krijg ik een nieuwe werklaptop![]()
.
Alles uitzoeken en backuppen.
Geen NAS? Nep nerd.quote:
Jeetje, mogen jullie nog bestanden lokaal opslaan?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:40 schreef Tegan het volgende:
Deze week krijg ik een nieuwe werklaptop![]()
.
Alles uitzoeken en backuppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |