flink oprekkenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vooral even een mooi mental image van hoe groot een reep kauwgom moet zijn om groot genoeg te zijn voor een plaatje als het mijne.
Pak van 12 heb je 1 tentakelquote:Op maandag 19 juni 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vooral even een mooi mental image van hoe groot een reep kauwgom moet zijn om groot genoeg te zijn voor een plaatje als het mijne.
Je hebt talenten!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he.
Er waren kinderen bij die hun ijsje ongeveer over hun hele gezicht uitgesmeerd hadden en toch geen vlekje opgelopen
Oh... hoezo dat danquote:Op maandag 19 juni 2023 11:30 schreef gianni61 het volgende:
mijn beeld van CotS is nu wel een beetje verstoord door haar opmerking over kauwgumplaatjes
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
geen idee, in mijn hoofd heb ik een beeld met plakplaatjesquote:Op maandag 19 juni 2023 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt talenten!
[..]
Oh... hoezo dat dan
[..]Je weet dat ik je tatoeage mooi vind
quote:Op maandag 19 juni 2023 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt talenten!
[..]
Oh... hoezo dat dan
[..]Je weet dat ik je tatoeage mooi vind
En om ass te kicken?quote:
Ik ben met iedereen goedquote:
We weten natuurlijk niet hoe lang je bent... Als je nou heel klein bentquote:Op maandag 19 juni 2023 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Was meer formaat gerelateerd, aangezien er bij de kauwgom plaatjes zitten van 1.5x3cm ofzo.
iig in het ontwijken vanquote:
Love love love!quote:
stop flirting with mequote:Op maandag 19 juni 2023 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoelang je bent... Als je nou heel klein bent
[..]
iig in het ontwijken van
[..]
Love love love!
Barb krijgt nog concurrentie hier.quote:
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:
Geen cloudopslag?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:40 schreef Tegan het volgende:
Deze week krijg ik een nieuwe werklaptop![]()
.
Alles uitzoeken en backuppen.
Geen NAS? Nep nerd.quote:
Jeetje, mogen jullie nog bestanden lokaal opslaan?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:40 schreef Tegan het volgende:
Deze week krijg ik een nieuwe werklaptop![]()
.
Alles uitzoeken en backuppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |