Ook in dezen vraag ik me af of "het journaille" dat collectief zeker wist (vrij knap namelijk).quote:Op zondag 11 juni 2023 11:49 schreef hhh38 het volgende: [..] Natuurlijk is dat zo, maar op dat moment was het nog onduidelijk hoe lang er nog beperkingen zouden gelden en voor hoeveel toernooien. Als je 2 volle jaren aan grand slams en belangrijke masters mist kan het zomaar dat je lichaam nooit meer op niveau komt. Dat is natuurlijk niet gebeurd, maar destijds werd er wel zo over gesproken.
Hij is Court en Serena nog niet voorbij.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djokovic wel echt de GOAT ja, qua prestaties boven Federer en Nadal.
Echt bijzonder ongelukkig dat wij jarenlang discussies hebben gevoerd over die laatste twee.
Lekker woke.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is Court en Serena nog niet voorbij.
WTA nemen we niet serieusquote:Op zondag 11 juni 2023 17:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is Court en Serena nog niet voorbij.
Onze Russische vriend Medvedev zal toch wel een beetje tegenpartij kunnen bieden als ie mee mag doen?quote:Op zondag 11 juni 2023 17:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gelukkig krijgen we hierna het spannende Wimbledon
Ik hoop het. Maar die heeft op gras ook nog niet veel laten zien natuurlijk.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Onze Russische vriend Medvedev zal toch wel een beetje tegenpartij kunnen bieden als ie mee mag doen?
Nog nooit overtuigend geweest op grasquote:Op zondag 11 juni 2023 17:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Onze Russische vriend Medvedev zal toch wel een beetje tegenpartij kunnen bieden als ie mee mag doen?
Tim van Schijthoven.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:02 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Nog nooit overtuigend geweest op gras
Kyrgios een groot vraagteken aangezien hij volgende week een comeback maakt. Berrettini geblesseerd. Voor de rest allemaal graskneuzen of niet goed genoeg
Ik denk het ook. Zeker omdat hij waarschijnlijk nog wat grand slams wint en Nadal... Kun je na een heupoperatie goed terugkomen? Verder echt heel vaak het officieuze WK gewonnen en Nadal (nog) nooit. Nog wel een noot: Nadal is Olympisch kampioen en Djoko niet. Federer was de mooiste tennisser van de drie maar gevoelsmatig deed hij qua niveau te vaak voor de andere twee onder om serieus de GOAT te zijn. Vergeet ook niet dat hij 12 van zijn 20 grand slams tot en met 2007 heeft gewonnen, toen Nadal en vooral Djoko nog in 'de kinderschoenen' stonden of zelfs niet meededen. Djoko en Nadal moesten wel telkens met de andere twee afrekenen. Qua aantal gemiste grand slams doet Nadal niet onder, maar Djokovic komt al 15 jaar lang bijna altijd bij de laatste vier op grand slams en Nadal (vaak door blessures) minder. Mand.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djokovic wel echt de GOAT ja, qua prestaties boven Federer en Nadal.
Echt bijzonder ongelukkig dat wij jarenlang discussies hebben gevoerd over die laatste twee.
Olympische Spelen zijn wel echt de achilleshiel van Djokovic ja, iedere keer keihard choken en jankend de baan afquote:Op zondag 11 juni 2023 18:05 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Zeker omdat hij waarschijnlijk nog wat grand slams wint en Nadal... Kun je na een heupoperatie goed terugkomen? Verder echt heel vaak het officieuze WK gewonnen en Nadal (nog) nooit. Nog wel een noot: Nadal is Olympisch kampioen en Djoko niet. Federer was de mooiste tennisser van de drie maar gevoelsmatig deed hij qua niveau te vaak voor de andere twee onder om serieus de GOAT te zijn. Vergeet ook niet dat hij 12 van zijn 20 grand slams tot en met 2007 heeft gewonnen, toen Nadal en vooral Djoko nog in 'de kinderschoenen' stonden of zelfs niet meededen. Djoko en Nadal moesten wel telkens met de andere twee afrekenen. Qua aantal gemiste grand slams doet Nadal niet onder, maar Djokovic komt al 15 jaar lang bijna altijd bij de laatste vier op grand slams en Nadal (vaak door blessures) minder. Mand.
Sowieso Berdych in de vinalequote:Op zondag 11 juni 2023 17:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gelukkig krijgen we hierna het spannende Wimbledon
Djoko was wel een tijdje echt de mindere, maar in 2011 streefde hij Nadal en Federer toch wel plotseling voorbij. Toen hij zijn ei had ontdekt geloof ik?quote:Op zondag 11 juni 2023 18:05 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Zeker omdat hij waarschijnlijk nog wat grand slams wint en Nadal... Kun je na een heupoperatie goed terugkomen? Verder echt heel vaak het officieuze WK gewonnen en Nadal (nog) nooit. Nog wel een noot: Nadal is Olympisch kampioen en Djoko niet. Federer was de mooiste tennisser van de drie maar gevoelsmatig deed hij qua niveau te vaak voor de andere twee onder om serieus de GOAT te zijn. Vergeet ook niet dat hij 12 van zijn 20 grand slams tot en met 2007 heeft gewonnen, toen Nadal en vooral Djoko nog in 'de kinderschoenen' stonden of zelfs niet meededen. Djoko en Nadal moesten wel telkens met de andere twee afrekenen. Qua aantal gemiste grand slams doet Nadal niet onder, maar Djokovic komt al 15 jaar lang bijna altijd bij de laatste vier op grand slams en Nadal (vaak door blessures) minder. Mand.
Ei?quote:Op zondag 11 juni 2023 18:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Djoko was wel een tijdje echt de mindere, maar in 2011 streefde hij Nadal en Federer toch wel plotseling voorbij. Toen hij zijn ei had ontdekt geloof ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |