Yep zoek hem ff voor je op, stond gisteren in de krant.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De dijken om Zeeland te beschermen hebben ook de natuur ontregeld daar horen we de Zeeuwen dan weer niet over klagen.![]()
Heb je een linkje naar het windmolens zijn slecht voor plankton verhaal?
Heb jij trouwens een ouderwetse rubberen kruik? Die gooide ik een uurtje of twee in de vriezer, en stopte die vervolgens in de mand van mijn teckel bij temperaturen boven de dertig graden.quote:
Je moeder, die mag de ijskast in.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:16 schreef asco het volgende:
Maandag 26 juni 14 graden overdag met de hele dag regen.
Dan kan deze discussie weer de ijskast in.![]()
[ afbeelding ]
Met de deur open.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:18 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Je moeder, die mag de ijskast in.
En een bodywarmer aan.quote:
Ik wil je nu trouwen!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:38 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
En een bodywarmer aan.
Eentje met de tekst Ik Geloof Niet In Klimaat Hysterie op de rug geborduurd.
Vrijwel elke weer site geeft aan dat het hier gewoon 25 graden wordt op 26 juni. 14 graden overdag gelooft niemand natuurlijk, was t maar zo’n feest.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:16 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn weerapp en buienradar geven dan 27 c aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:16 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
2 weken, daar kan je weinig over zeggen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:16 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ligt er maar net aan op welke weersite je kijktquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:16 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Met een beetje logisch nadenken weet iedereen wel welke temperatuur het dichtst bij de werkelijke temperatuur zal gaan zitten. 14 graden is gewoon niet realistisch in de zomer, die 27/28 zal gewoon correct zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:55 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan op welke weersite je kijkt
Op die van mij staat 28 graden en 0 mm.
Nee, ik weet niet welke het goed heeft.
Ja en die van mij staat op Gilze-Rijen, en daar is het altijd het warmst.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met een beetje logisch nadenken weet iedereen wel welke temperatuur het dichtst bij de werkelijke temperatuur zal gaan zitten. 14 graden is gewoon niet realistisch in de zomer, die 27/28 zal gewoon correct zijn.
Wel erg tegenstrijdig iemand die graag een klimaat discussie in de ijskast wil parkeren die dan wel weer het volste vertrouwen heeft in een weersvoorspelling van 14 dagen vooruit.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:16 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zet je jezelf zo graag voor aap?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:16 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel de koudste ensemble member uit 50 members van het GFS modelquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:16 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
De discussie kan sowieso de vriezer in want men kan niet verder kijken dan 5 dagen vooruit. Laat staan 10, 50 of 100 jaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:16 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Weermodellen zijn wel verbeterd hoor in de laatste 25 jaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De discussie kan sowieso de vriezer in want men kan niet verder kijken dan 5 dagen vooruit. Laat staan 10, 50 of 100 jaar.
Reinier van den Berg snapt er niks van.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Weermodellen zijn wel verbeterd hoor in de laatste 25 jaar.
[ afbeelding ]
Wel grappig dat je zelf klimaat en weer door elkaar haalt hier gezien de werking van een weer en klimaat model compleet anders is. Het is niet alsof ze het weermodel 5 jaar laten doordraaien of dacht je dat wel?
Nou leg het publiek hier in deel 3 dan maar uit wat hij niet snapt en waarom jij het wel snapt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Reinier van den Berg snapt er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |