Komt omdat Rusland gestolen wasmachine chips gebruiken voor hun raketten.quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komt omdat Rusland gestolen wasmachine chips gebruiken voor hun raketten.
quote:Op zondag 11 juni 2023 22:00 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De vraag is tot waar zouden de NAVO-troepen vervolgens oprukken? Tot het ijzeren gordijn of daaraan voorbij?
Ik vraag me overigens ook af hoe gemotiveerd de troepen van de Warschaupact lidstaten überhaupt geweest zouden zijn om hun leven te geven voor de communistische dictatuur in hun land en de Russen.
Het is echt hoog tijd dat al die Russische spionage- en sabotageschepen stuk voor stuk onder mysterieuze omstandigheden vergaan.quote:
Zitten ze straks allemaal op de 2e linie te wachten op de HIMARS raketten die hun kant op komenquote:
Dat zal lastig zijn als Rusland geen goede controle over de bevelvoering binnen die troep heeft.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar de Wagner baas kan natuurlijk wel uit het raam vallen of voodoo bloedvergiftiging oplopen waarna een nieuwe, kritiekloze, Poetin zetbaas de toko overneemt.
Zou goed kunnen, zag dat oekraiense troepen 'geolocated' waren bij een bosrand vlak boven Luhove.quote:
Stoelen staan al klaarquote:Op zondag 11 juni 2023 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
Morgen 12 juni is het Rusland Dag, we wachten met smart op de tweet met felicitaties van de VN![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Russia_Day
Dan nemen ze de rol over van de gevangenen die ze zelf de gehaktmolen in hebben gestuurd. Als ik Wagner was zou ik me subiet uit de voeten maken als het Russische MoD het overneemt. Wagner is Prizoghin's levensverzekering, Prizoghin is de levensverzekering van z'n eigen troepen.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat zal lastig zijn als Rusland geen goede controle over de bevelvoering binnen die troep heeft.
Dat is nu net het punt van huurlingen, die zijn lastig controleerbaar voor russisch MoD.
En volgen enkel opdrachten als het genoeg oplevert.
Prizoghin zal zich genoeg ingedekt hebben dat én niet zomaar iemand die niet buiten zijn vertrouwenscirkel hem te na kan komen (een oude russische kremlin-methodiek, Putin doet hetzelfde).
Als ze echter hem te grazen nemen is de kans eerder groot dat de Wagners sowieso zich eerder terugtrekken dat zich gedwee onder het gezag van het MoD laten stellen, waarmee ze enkel veel te verliezen hebben.
Aan dovemans oren zoiets, maar toch knap dat ze het steeds weer even in hun gezicht wrijven.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Stoelen staan al klaar
Weer lege stoelen-protest voor Russische ambassade in Den Haag
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-69946574
quote:V. Rogov supplements the situation at the Vremjevsky outpost:
At the junction of Zaporizhzhia region and the DNR, the enemy is trying to advance in the lowlands with further access to the lines of the Staromlinovka settlement.
Our aviation and artillery, located on the dominant heights, are striking at the enemy.
Heavy fighting is going on.
Two Maj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |