Die vond ik niet eens het leuks vandaag. Leukste vond ik waar de propagandisten besloten dat rus alleen maar even 3 miljoen chinese soldaten nodig hebben om te winnen. Want zoals we allemaal weten, hoeft putin maar met z'n vinger te knippen en die 3 miljoen chinezen komen, natuurlijk.quote:
Nou ja, ik las dat NWS / China wil groeien, maar 20 procent van de jeugd is werkloos is, dus zou zomaar kunnenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die vond ik niet eens het leuks vandaag. Leukste vond ik waar de propagandisten besloten dat rus alleen maar even 3 miljoen chinese soldaten nodig hebben om te winnen. Want zoals we allemaal weten, hoeft putin maar met z'n vinger te knippen en die 3 miljoen chinezen komen, natuurlijk.
[ twitter ]
Tja, Nederlanders hehquote:Op zondag 11 juni 2023 18:23 schreef skysherrif het volgende:
Rustig hier vandaag, terwijl de eerste echte bevrijde dorpen binnendruppelen, iedereen is buiten ofzo met dit weer?![]()
[ twitter ]
Nooit hamburger hill gezien?quote:Op zondag 11 juni 2023 18:38 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven. Er valt gewoon wat regen. En dat hoeft geen probleem te zijn.
Bij een Gepard zou dat niet gebeuren.quote:
Beter zijn ze bang voor die 3 milj Chinezen die hun eigen fallen state komen overnemen...quote:Op zondag 11 juni 2023 19:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die vond ik niet eens het leuks vandaag. Leukste vond ik waar de propagandisten besloten dat rus alleen maar even 3 miljoen chinese soldaten nodig hebben om te winnen. Want zoals we allemaal weten, hoeft putin maar met z'n vinger te knippen en die 3 miljoen chinezen komen, natuurlijk.
[ twitter ]
Als de permafrost uit de grond is kunnen ze eindelijk de bodemschatten daar eens gaan binnenhengelen.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Elk jaar breekt Siberie nu een nieuw record qua temperaturen. Vroeger in de 1940s was het vreselijk om daarnaartoe verbannen te worden en veel mensen kwamen door de omstandigheden om.
Hoe is het tegenwoordig? Hebben ze moderne steden met een redelijke lopende economie, internet, smartphones, huizen met verwarming?
https://edition.cnn.com/2(...)mate-intl/index.html
Siberia swelters in record-breaking temperatures amid its ‘worst heat wave in history’
Wat een toeval: twee dammen die zomaar bewijken kort na elkaar.quote:
Methaan?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als de permafrost uit de grond is kunnen ze eindelijk de bodemschatten daar eens gaan binnenhengelen.
Net even gecheckt bij ClaudeInstant AI:quote:Op zondag 11 juni 2023 20:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als de permafrost uit de grond is kunnen ze eindelijk de bodemschatten daar eens gaan binnenhengelen.
Ik had het al eens eerder gevraagd, maar hoe "belangrijk" is dat tv programma eigenlijk?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
[ twitter ]
Russische doctrine uit de tweede wereld oorlog " meer mensen ertegenaan gooien"quote:Op zondag 11 juni 2023 19:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
[ twitter ]
Staatstelevisie, Russen krijgen weinig anders te zien.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik had het al eens eerder gevraagd, maar hoe "belangrijk" is dat tv programma eigenlijk?
Is het het niveau van DWDD/op1/Jinek of is het vrijdagnacht Harry mens business class.
Is het bij wijze van op npo1/rtl4 of is het ergens weggedrukt bij sbs9.
Ik zou me als inwoner/ouder trouwens echt kapot ergeren aan die personen die iedere avond maar oproepen dat jij/je zoon zich maar moet opofferen in een loopgraaf.
Bij de jongere generatie is het anders, die hebben internet, de oude generatie daarentegen die gaat nog in pino geloven als je die op televisie zet.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Staatstelevisie, Russen krijgen weinig anders te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |