SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Gio is toch ook wel aanvoerder geweest. Ik snap dat ie wat tussenstappen heeft gehad, maar toch.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste was Ben Wijnstekers
Niet als aanvoerder kampioen geworden.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:34 schreef snabbi het volgende:
[..]
Gio is toch ook wel aanvoerder geweest. Ik snap dat ie wat tussenstappen heeft gehad, maar toch.
Van Persie, Gio, Fer, Clasie, de Vrij, een prima rijtje van aanvoerders uit de eigen jeugd. Maar geen van hen is ooit kampioen geworden.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:34 schreef snabbi het volgende:
[..]
Gio is toch ook wel aanvoerder geweest. Ik snap dat ie wat tussenstappen heeft gehad, maar toch.
Tikkende tijdbom in welk opzicht? Betrokkenheid bij criminele organisaties of dat hij een keer een rode kaart pakt? Persoonlijk vind ik hem de beste speler die ik ooit in een Feyenoord shirt heb zien spelen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:40 schreef snabbi het volgende:
Overigens ik heb me wat op de vlakte gehouden over kokcu, maar eigenlijk snap ik best dat hij een behoorlijk grote rol heeft gehad e.d., maar toch blijf ik het zelf een tikkende tijdbom vinden. Ik vind het prima dat hij verkocht is voor een leuk bedrag. Natuurlijk stoor ik me er ook wel aan dat er een gat zit in een transfersom vanuit ons ten opzichte van een een psv of ajax, maar goed. Ondanks dat ik dus weet dat we hem best in wedstrijden kunnen gaan missen, ben ik wel blij dat hij verkocht is.
De driftigheid.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Tikkende tijdbom in welk opzicht? Betrokkenheid bij criminele organisaties of dat hij een keer een rode kaart pakt? Persoonlijk vind ik hem de beste speler die ik ooit in een Feyenoord shirt heb zien spelen.
Gelukkig haten we Onana.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:04 schreef De_Pel het volgende:
Walgelijk dat die stinkArabieren er nou toch met de cup vandoor gaan. Ontzettend jammer voor (bankzitter) Stefan, en ook Denzelletje was toe wel gegund…. Maar…. Pot 1
![]()
![]()
Dan heb jij Van Persie nooit zien spelen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Tikkende tijdbom in welk opzicht? Betrokkenheid bij criminele organisaties of dat hij een keer een rode kaart pakt? Persoonlijk vind ik hem de beste speler die ik ooit in een Feyenoord shirt heb zien spelen.
Er is een verschil tussen emotie en confrontatiequote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja oh wee dat een speler af en toe wat emotie toont.
Denk dat je dat nog wel gaat missen. Daarnaast helemaal niks mee, want het is helemaal geen vuile speler verder. Ook nauwelijks kaarten gepakt meen ik? En in zijn hele carrière nog maar 1 rode.quote:
Mwah, hij laat zich echt enorm makkelijk opfokken tegen tegenstanders die het tempo uit de wedstrijd halen, denk aan die wedstrijd tegen de Midgets of aan die vermoeiende Serviër. Waardoor uiteindelijk het tempo nog meer vertraagd wordt. Zelfs oh Arne benadrukte onlangs nog dat dat zijn grootste zwakke punt is.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja oh wee dat een speler af en toe wat emotie toont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |