De enige reden dat we er achter kwamen was dat ze, nadat ik de koptelefoon had opgezet, nog steeds last had van de beat. Ik zelf had het feestje niet gemerkt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naja, dan heb je met je koptelefoon ook geen last van het feestje van de buren toch?
Deze interval levert aardig wat gewicht aan het plafond op.quote:Niet gezien, wat was er aan de hand?
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:12 schreef NailQueen het volgende:
Heb ik de opening met Dima Bilan en zijn jas heb gemist?
Je lijkt me ook niet het type wat voor geluidsoverlast zorgt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De enige reden dat we er achter kwamen was dat ze, nadat ik de koptelefoon had opgezet, nog steeds last had van de beat. Ik zelf had het feestje niet gemerkt.
[..]
Deze interval levert aardig wat gewicht aan het plafond op.
Het was wel een andere omroep die die winst binnenhaalde, toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ha, dit is dezelfde eikel die in 2017 maar door liep te praten en half liep te janken dat ze ermee ophielden, om het jaar erna te winnen.
sindsdien hebben we hem nooit meer terug gezienquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het was wel een andere omroep die die winst binnenhaalde, toch?
Dat weet ik dan weer niet en geloof ik zondermeer, maar ik vond het achteraf zo'n bullshit dat hij een heel verhaal mocht houden, terwijl Israel het jaar erna gewoon won.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het was wel een andere omroep die die winst binnenhaalde, toch?
Volgend jaar ga ik voor het eerst in mijn leven Luxemburg op het ESF zien. Ze trokken zich terug in het jaar dat ik geboren werd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
Slowakije. Wow, daar sta ik even van te kijken hoor. Net stemde Andorra al. Volgend jaar wordt het ook zo'n feest als we Luxemburg terug gaan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |