Tja, het is ook al ewen geleden hèquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:41 schreef Sableheart het volgende:
Voor Sam Rider het beste resultaat in bijna 20 jaar, maar in het VK hoor je er niet meer over.
Toen ik nog een kleine Billy was, vond ik de puntentelling altijd het meest interessant en eigenlijk is dat nog steeds zo.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:43 schreef Sableheart het volgende:
Willen we zometeen de puntentelling overslaan? Of kijken we die?
Meestal kijk ik hem. Maar het is een extra uur, waarin er ook regelmatig mensen vertrekken. In mijn eentje de puntentelling kijken is ook zo wat, vandaar dat ik het vraag.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen ik nog een kleine Billy was, vond ik de puntentelling altijd het meest interessant en eigenlijk is dat nog steeds zo.
Slaan jullie die echt over?Why?
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:47 schreef Sableheart het volgende:
Zonder rapper zou dit Finse nummer een stuk beter zijn, volgens mij.
Graag!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
@:Sableheart, zal ik de punten nu optellen?
Naja, dan heb je met je koptelefoon ook geen last van het feestje van de buren toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:02 schreef Sableheart het volgende:
Huisgenoten kwamen meerdere keren klagen over de beat. Vreemd, want lang niet alle nummers hier hebben een zware beat, maar goed, ik zet een koptelefoon op... Blijkt er bij de buren een feestje gegeven te worden.
Niet gezien, wat was er aan de hand?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:10 schreef Sableheart het volgende:
Weten jullie de discussie nog over het gewicht dat het plafond moest kunnen dragen tijdens de venue selectie in Nederland?
Zoiets als dit laat goed zien waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |